Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerron, mikä on ällö piirre miehessä ja sammuttaa kiinnostuksen

Vierailija
26.12.2021 |

Tämähän on vain minun mielipide, mutta itselläni ainakin kiinnostus sammuu ja ällöttää jos 40-50v kertoo, että tärkeintä elämässään on kavereiden kanssa bilettäminen. Jotenkin tyhjäpäistä ja lapsellista. Insta täynnä kuvia niin hauskoista bileistä kavereiden kanssa milloin missäkin päin Suomea tai ulkomailla. Alkoholi aina kiinteästi mukana ja meno sellaista hassun hauskaa koheltamista, sammutaan ties minne ym. Sitten jälkeenpäin nauretaan ja muistellaan kuka teki mitäkin ja kuinka kännissä.

Fanitetaan vimmaisesti jotain jääkiekkojoukkuetta ja kokoonnutaan monta kertaa viikossa vakioravintolaan kavereiden kanssa. Yleensä nämä kaverit tuntuu kuuluvan kaikkeen ja olevan rakkaampia, kuin kukaan. Aina joku kavereista myös istuu kotona kylässä. Ei pidä käsittää väärin. Ystävät ja normaali tapaaminen, bileet joskus on täysin ok ja normaalia. Tässä tarkoitan, kun joillain se tuntuu menevän aivan överiksi. Jos viisikymppinen mies roikkuu kaiken vapaa-ajan ”kaiffareiden” kanssa sekoillen ja alkoholi aina kuvioissa ja vielä julistaa sen olevan elämässä tärkeintä niin menee kyllä kiinnostus mieheen saman tien.

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyn puute, alkoholismi, puuttuvat käytöstavat.

Vierailija
42/90 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pinnallisuus, tyhmyys, ylimielisyys, kypsymättömyys, turhamaisuus, naismaisuus, nipottaminen, juoruisuus, saituus, sovinismi, rasismi, ilkeys, likaisuus, itsesääli, naisviha, vanhemmissa kiinni roikkuminen.

Eli olet ikisinkku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies puhuu p*llusta v*ittuna. Hyi helvetti. Oksennan. Ymmärtäisin joltain puliukolta, mutta että ihan tavallinen tallaaja….

Vierailija
44/90 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttius, karkeus, epäystävällisyys, pihiys (juu, maksan kyllä omat kuluni, älkää huolehtiko), misogynia, ylimielisyys ja perussuomalaisuus.

Vierailija
45/90 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavuus, epäkohteliaisuus, likaisuus.

Entä jos on kohtelias, asiallinen, miellyttävä, hygieninen, mutta miinuksena lihava? Siis oikeasti lihava, ei semmoinen isukkimasu. 😞

M31

Oon pahoillani ja ymmärrän miten vaikeaa laihduttaminen on, mutta itselle on vaan tosi iso tekijä. Lihavuus rajoittaa yhteistä tekemistä liikaa. Se estää monta sellaista asiaa, joista pidän.

Vierailija
46/90 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen juuri tuollainen mies ja hyvin kelpaan parikymppisille instamisuille kun thaimaassa ja muualla ulkomailla biletän.

Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä joku yh-täti siellä uhoaa.

Et kelpaisi jos siellä kertoisit totuuden .Moinen kuppa.k:lli.

Mikä ihmeen totuus? Juuri se insta ja tinder täynnä mahtavia bileitä ja lomakuvia ympäriä maailmaa vetäã noita muijia luokseni. Ei noita parikymppisiä mirkkuja kiinnosta mikään tylsä kotivaimon rooli vaan pitää olla kunnon sofia belorf elämä.

Ja sukupuolitauteja nyt teillä suomalaisilla naisilla vasta onkin. Hyvin kuulemma kelpaa teille musta afrikkalainen hiv kulli ilman kumia.

Jos sä oikeasti viettäisit tollasta elämää, niin et sä täällä vauva-palstalla roikkuisi länkyttämässä.

Tulin suomeen viettämäãn joulua. Uuden vuoden jälkeen rio de janeiroon bilettämään.

Ja mitä siitä vaikka olen täällä. Viihdytte tekin täällä vaikka olette mukamas kaikenlaisia missejã ja malleja.

Brasiliaan kesken koronapandemian.  Oletko katsonut missä jamassa se maa on?

Joko valehtelet tai olet harvinaisen typerä. 

Olet katkera kilttimies jolla on ollut alle 3 naista elämässään. Olet yli 40v. 

Vierailija
47/90 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piheys. Aivan viheliäinen piirre miehessä. 

Sotkuisuus, hoitamaton olemus. 

Ylipäätään niuhotus, pikkumaisuus ja NAISMAISUUS. 

Näitä en katselisi miehessä. 

Vierailija
48/90 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toisten haukkuminen.

olen itse hoikka ja oknäköinen mutta ylipainoisia tai rumia haukkuvat miehet on turnoff

14 yläpeukkua, ja 0 alapeukkua

Ja sitten

Vierailija kirjoitti:

Lihavuus. (miehissä)

23 yläpeukkua ja 3 alapeukkua.

Niin se vaan naisten tasa-arvo on oikeasti epätasa-arvoa. Läskiä miestä saa haukkua ja halventaa vapaasti ja siihen laitetaan peukkua toisen perään, mutta lihavaa naista ei saa missään tapauksessa haukkua ja halventaa.

Ja EI, EN OLE sitä mieltä että lihavia ihmisiä saa haukkua ollenkaan. Mutta tuo jako kertoo erittäin hyvin tämän palstan naisten korvienvälistä.

Vierailija
49/90 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi

Vierailija
50/90 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla oli tuollainen mies ja osittain tuosta syystä on ex. Sillä erolla että olimme välillä 20-25v. Jopa joulut piti päästä ryyppäämään kavereiden kanssa koska se oli sentään perinne, eikä minun kanssani yhteisten meidän perinteiden luominen kiinnostanut. Alkoholi ja kavereiden kanssa ryyppääminen kiinnosti liikaa omaan makuuni. On täysin ok nähdä kavereita, harrastaa yhdessä ja silloin tällöin myös juhlia, mutta jos kavereiden kanssa bilettäminen menee kaiken muun edelle niin ei kiitos.

Vierailija
51/90 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinulle tarkoittaa tuo naismaisuus? Puhutko ulkonäöstä vai käytöksestä ja kumpi tahansa, niin miten se mielestäsi ilmenee?

Vierailija
52/90 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta muusta olen samaa mieltä, mutta itse pidän ulkonäöltään naismaisista miehistä. Hoikkarakenteisista, pitkäraajaisista,  kapeakasvoisista, kauniista ja sileäihoisista, hiuksetkin saavat olla pitkät.

Hyvä, että on erilaisia miehiä olemassa.

Vierailija
53/90 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen juuri tuollainen mies ja hyvin kelpaan parikymppisille instamisuille kun thaimaassa ja muualla ulkomailla biletän.

Mikä ihmeen totuus? Juuri se insta ja tinder täynnä mahtavia bileitä ja lomakuvia ympäriä maailmaa vetäã noita muijia luokseni. Ei noita parikymppisiä mirkkuja kiinnosta mikään tylsä kotivaimon rooli vaan pitää olla kunnon sofia belorf elämä.

Ja sukupuolitauteja nyt teillä suomalaisilla naisilla vasta onkin. Hyvin kuulemma kelpaa teille musta afrikkalainen hiv kulli ilman kumia.

Jos sä oikeasti viettäisit tollasta elämää, niin et sä täällä vauva-palstalla roikkuisi länkyttämässä.

Tulin suomeen viettämäãn joulua. Uuden vuoden jälkeen rio de janeiroon bilettämään.

Ja mitä siitä vaikka olen täällä. Viihdytte tekin täällä vaikka olette mukamas kaikenlaisia missejã ja malleja.

Montako naista pitäisi olla, että on hyvä?

Vierailija
54/90 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies puhuu p*llusta v*ittuna. Hyi helvetti. Oksennan. Ymmärtäisin joltain puliukolta, mutta että ihan tavallinen tallaaja….

Huutonaurua 🤣

Vierailija
55/90 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koronan olen sairastanut ja rokotteet on joten se nyt ei ollenkaan huolestuta. Oletko itse katsonut millainen tilanne on suomessa nykyisin?

Siinä olet oikeassa että olen yli 40v (vaikken näytä siltä). On se rikkinäinen kellokin joskus oikeassa.

Vierailija
56/90 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisuus. Yäk!

Vierailija
57/90 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako naista pitäisi olla, että on hyvä?

Tuossa se paljasti korttinsa. Juuri tuollaisista jännittävistä bile pelimiehistä tuokin akkа tykkää kun se tuolleen halveksii kilttejä ja kokemattomia miehiä.

Vierailija
58/90 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielisyys, itsekkyys, itsekeskeisyys.

Hyvä itsetunto on seksikästä ja hyvän itsetunnon omaavalla aikuisella miehellä on pakka kasassa ja mentaalista varantoa huomioida muita ilman pelkoa, että heidän miehisyytensä jotenkin kärsisi.

Vierailija
59/90 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavuus, epäkohteliaisuus, likaisuus.

Tämä. Huonot käytöstavat, sottaisuus ja siihen yhdistettynä ylimielinen "olen kuningas, koska olen mies" mentaliteetti.

Vierailija
60/90 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusieluisuus, pihiys, sivistymättömyys. Voittosuora huonoja piirteitä.