Kerron, mikä on ällö piirre miehessä ja sammuttaa kiinnostuksen
Tämähän on vain minun mielipide, mutta itselläni ainakin kiinnostus sammuu ja ällöttää jos 40-50v kertoo, että tärkeintä elämässään on kavereiden kanssa bilettäminen. Jotenkin tyhjäpäistä ja lapsellista. Insta täynnä kuvia niin hauskoista bileistä kavereiden kanssa milloin missäkin päin Suomea tai ulkomailla. Alkoholi aina kiinteästi mukana ja meno sellaista hassun hauskaa koheltamista, sammutaan ties minne ym. Sitten jälkeenpäin nauretaan ja muistellaan kuka teki mitäkin ja kuinka kännissä.
Fanitetaan vimmaisesti jotain jääkiekkojoukkuetta ja kokoonnutaan monta kertaa viikossa vakioravintolaan kavereiden kanssa. Yleensä nämä kaverit tuntuu kuuluvan kaikkeen ja olevan rakkaampia, kuin kukaan. Aina joku kavereista myös istuu kotona kylässä. Ei pidä käsittää väärin. Ystävät ja normaali tapaaminen, bileet joskus on täysin ok ja normaalia. Tässä tarkoitan, kun joillain se tuntuu menevän aivan överiksi. Jos viisikymppinen mies roikkuu kaiken vapaa-ajan ”kaiffareiden” kanssa sekoillen ja alkoholi aina kuvioissa ja vielä julistaa sen olevan elämässä tärkeintä niin menee kyllä kiinnostus mieheen saman tien.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Lässyttävä puhetyyli. Yhdellä maajussilla oli juuri sellainen. Olen tainnut tavatakin hänet ohimennen live-elämässä, koska kyseinen jussi pariutui yhden täkäläisen naisen kanssa. Siis tuo puhetyyli oli niin ällöttävä, vielä kun matki lapsen tapaa sanoa sanoja. Ushhh!
Siis hyi v*ttu.. kuulostaa kauhealta!
Kaksimieliset huomautukset ja naisten arvostelu ja vertailu. Menee kaikki kiinnostus heti.
Se ettei tiedä mitä haluaa tai ei uskalla tehdä päätöksiä. Alle 30 v ihan ok, kunhan on rehellinen, nuoriahan silloin ollaan ja kokeillaan mutta sen jälkeen pitäisi olla jo sen verran elämänkokemusta ja itsetuntemusta että on jo vähän kärryillä siitä millaista elämää itse haluaa viettää (perhe? ei perhettä? yms) ja uskallusta tehdä päätöksiä. Esim sanoa deitille tai seurustelukumppanille suoraan jos omat toiveet eriää toisen toiveista sen sijaan että roikotetaan toista epämääräisillä vastauksilla tai jopa valehdellaan että suhde jatkuisi.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyys. Mikään ei ole pahempaa kuin tyhmä mies. Sitä ei korvata komealla ulkonäöllä, mukavalla luonteella, lompakon paksuudella eikä seksitaidoilla.
Tyhmyys on kyllä kaikista pahin, eikä sitä voi edes parantaa millään. Totta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavuus, epäkohteliaisuus, likaisuus.
Entä jos on kohtelias, asiallinen, miellyttävä, hygieninen, mutta miinuksena lihava? Siis oikeasti lihava, ei semmoinen isukkimasu. 😞
M31
Itsesääli on paha turn off
Kasvata pallit ja miehisty niin saatat kelvata lihavanakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen juuri tuollainen mies ja hyvin kelpaan parikymppisille instamisuille kun thaimaassa ja muualla ulkomailla biletän.
Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä joku yh-täti siellä uhoaa.
Koomista. En ole yh. Olen myös ollut mallina ja käynyt yliopiston. On vara mistä valita.
Aikamoinen paketti olet, olen siitä täysin varma...
Vierailija kirjoitti:
Olen juuri tuollainen mies ja hyvin kelpaan parikymppisille instamisuille kun thaimaassa ja muualla ulkomailla biletän.
Et kelpaisi jos siellä kertoisit totuuden .Moinen kuppa.k:lli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koomista. En ole yh. Olen myös ollut mallina ja käynyt yliopiston. On vara mistä valita.
Niinhän nyt joka toinen mamma on joku malli. Olet kuitenkin vanhempi kuin ne 15-25v naikkoset joitten kanssa hengailen ja panen.
Sinuun en heitä koskaan vaihtaisi. Ällöttää koko ajatuskin jostakin toimistoinsinööri elämästä jossa sitten tulee kotiin jonkun nalkuttavan akateemisen suomimuijan luokse.
Tupakointi
alkoholin käyttö
huumeiden käyttö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen totuus? Juuri se insta ja tinder täynnä mahtavia bileitä ja lomakuvia ympäriä maailmaa vetäã noita muijia luokseni. Ei noita parikymppisiä mirkkuja kiinnosta mikään tylsä kotivaimon rooli vaan pitää olla kunnon sofia belorf elämä.
Ja sukupuolitauteja nyt teillä suomalaisilla naisilla vasta onkin. Hyvin kuulemma kelpaa teille musta afrikkalainen hiv kulli ilman kumia.
Tiedän just tuon miestyypin… naiset on sitten tuossa kuviossa vain seksiä varten ja kaikki muut kivat jutut tehdään kavereiden kanssa. Nämä on just niitä Tinderin ”en etsi mitään vakavaa” -tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen totuus? Juuri se insta ja tinder täynnä mahtavia bileitä ja lomakuvia ympäriä maailmaa vetäã noita muijia luokseni. Ei noita parikymppisiä mirkkuja kiinnosta mikään tylsä kotivaimon rooli vaan pitää olla kunnon sofia belorf elämä.
Ja sukupuolitauteja nyt teillä suomalaisilla naisilla vasta onkin. Hyvin kuulemma kelpaa teille musta afrikkalainen hiv kulli ilman kumia.
Jos sä oikeasti viettäisit tollasta elämää, niin et sä täällä vauva-palstalla roikkuisi länkyttämässä.
Äiti pesi pyykit ja silitti myös.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän just tuon miestyypin… naiset on sitten tuossa kuviossa vain seksiä varten ja kaikki muut kivat jutut tehdään kavereiden kanssa. Nämä on just niitä Tinderin ”en etsi mitään vakavaa” -tyyppejä.
Juuri niin ja sitten vielä kavereiden kanssa pahimmillaan naureskelevat niille naisille ja kertovat kaikki seksi-asiat, kuin jotkut teinit. Puistattavaa..
Ei näytä ja puhu tunteistaan. Ehkä niitä ei vaan ole, mutta silloin on reilua kertoa se kumppanille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sä oikeasti viettäisit tollasta elämää, niin et sä täällä vauva-palstalla roikkuisi länkyttämässä.
Tulin suomeen viettämäãn joulua. Uuden vuoden jälkeen rio de janeiroon bilettämään.
Ja mitä siitä vaikka olen täällä. Viihdytte tekin täällä vaikka olette mukamas kaikenlaisia missejã ja malleja.
Pinnallisuus, tyhmyys, ylimielisyys, kypsymättömyys, turhamaisuus, naismaisuus, nipottaminen, juoruisuus, saituus, sovinismi, rasismi, ilkeys, likaisuus, itsesääli, naisviha, vanhemmissa kiinni roikkuminen.
Ei noilla miehillä tee YHTÄÄN MITÄÄN!
Vaihtelun vuoksi bilettäminen ja erityyppisten arjesta irrotuspäivien- ym. juhlistaminen tietenkin ok. Kunhan sopiva yhteisymmärrys syntyy. Myös miehelle tuonlaiset kaverit ovat pitemmän päälle aika tylsää seuraa.
Paljon valitetaan miten miehet käyttäytyy tai miten eivät osaa käyttäytyä. Olisiko siinä vähän suomalaisten äitien peiliin katsomisen paikka? Tytöille opetetaan sitä ja tätä muiden huomioimisen taitoja. Usein pojat laitetaan ulos leikkimään ja katselmaan itsekseen elämää. Jos töpeksivät, pojat on poikia. Tai jos sosiaalisen osaamattomuuden ja kokemuksen takia ovat ujoja, pojat on poikia.
Niitä pittää myös rakastaa ja huolehtia, että ne tietävät mitä se on. Toiseksi, niiltä pitää vaatia mitä tulee tehdä toisen henkilön eteen. Tytön tai naisen.
En naisena tai tyttönä lapsena tavannut paljon vauvaperheitä ja silti minulta odotettiin kaikenlaisa reaktioita mistä en edes tiennyt mitään. Ei ne tunteet, tunneosaaminen ja kaikki sosiaalinen "yleinen" osaamien jotenkin tule vaan jos siitä ei ole kokemusta tai opetettu.