Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttäreni oli viikonlopun poikaystävänsä luona, nyt täynnä mustelmia

Vierailija
10.04.2015 |

Kohta 18-vuotias tyttäreni oli viime viikonlopun vajaa 2 vuotta vanhemman poikaystävänsä luona. Äsken kun saunoimme yhdessä, huomasin tyttäressäni useampia mustelmia mm ranteissa ja reisissä. Kysyin tyttäreltäni asiasta, eikä hän halunnut puhu aiheesta vaan lähti saunasta ja on sen jälkeen ollut vain omissa oloissaan. Pelkään, että tyttäreni poikaystävä on väkivaltainen häntä kohtaan. Poika on useamman kerran ollut meillä viikonlopun, ja vaikuttaa todella fiksulta miehenalulta.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:08"]

En ole demi-keskustelun aloittajan äiti :) AP

[/quote]

Kaipa s´ä osaisit jutella sun lapsen kaa?

Vierailija
22/47 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt on tosi herkkiä noissa aiheissa, ei käyttäytyisi tuolilleen ellei kyseessä olisi pahoinpitely tai raiskaus...
PS. Olen tyttö 19v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että olet silmät tarkkana ja luonnollisesti huolissasi, mutta kehotan myös pitämään huolen, etten lukitse mielessäsi mitään päätelmää ("poikaystävä on hakkaaja!") tms. Pidä linja avoimena ja kerro hänelle, että sinulle voi aina puhua (kunhan sitten myös kuuntelet avoimesti, etkä tuomitse tai säntää neuvomaan). Vietä mahdollisuuksien mukaan aikaa tyttären kanssa, jotain sellaista missä puuhaatte yhdessä ja koko ajan on keskusteluun mahdollisuus muttei ole pakko välttämättä puhua. Moni nuori alkaa avautua muutaman tunnin automatkalla, pitkällä metsäkävelyllä tai pitkän kaavan mukaan suoritetun leipomisen lomassa tms.

Jos tyttäresi edelleen huomenna vaikuttaa ahdistuneelta, kerro, että hän vaikuttaa olevan alla päin ja sinä haluaisit kuulla, mitä hänellä on mielenpäällä. Kysy siitä koulustressistä, jos tyttö kerran sanoo sen olevan ongelma! Ehkä se tosissaan onkin. Tai sitten voi johtaa keskusteluun varsinaisesta aiheesta.

Tsemppiä! Sydän aina on syrjällään, kun lapsella vaikuttaa olevan hätä.

Vierailija
24/47 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:13"]Tytöt on tosi herkkiä noissa aiheissa, ei käyttäytyisi tuolilleen ellei kyseessä olisi pahoinpitely tai raiskaus...
PS. Olen tyttö 19v.
[/quote]
Olen nainen 20, ja neuvoisin sinua viemään tyttäresi "terveystarkastukseen" koska "ette ole käyneet," ja esim. " epäilet vitamiinien puutosta". Sano lääkäreille että voivat arvioida tilanteen ja vammat, ehkä tyttö heille avautuu:D

Vierailija
25/47 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On voinut tulla ihan vaan rajusta (molempien halusta) seksistäkin.

Oma poikaystävä kerran kännissä piti mua ranteista kiinni, kun yritin saada sitä nukkumaan ja mulle jäi ihan mustat ranteet. Ei itselläkään käynyt mielessä, että siitä mitään jälkiä jäisi. Eikä se ikinä tekisi oikeasti mitään pahaa.

Vierailija
26/47 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos avusta! Ehkä odotan huomiseen ja katson mikä tilanne on. Ehdotan myös miehelleni, että ottaisi meidän pikkupojat mukaan ja lähtisi vaikka äitinsä luona käymään, että saisin olla tyttären kanssa kahdestaan päivän. Toki tämä saattaa olla niinkin, että tyttärellä on oikeasti kaikki hyvin, ja minä vain pelkään pahinta. Yritän huomenna saada juteltuq tyttären kanssa.

AP

Vierailija
27/47 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:25"]Onko poikaystävä suomalainen vai muslimi mamu ??? Se on tärkeää tietää!
[/quote]

Mielestäni sillä ei ole mitään väliä, mutta kerronpas nyt kuitenkin. Poika on siis suomalainen, afrikkalaista verta kuitenkin löytyy. Hänen isänsä on lapsena adoptoitu afrikasta.

AP

Vierailija
28/47 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten asema on tosi huono Afrikassa ja Muslimimaissa

Vierailija
29/47 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on kuin minun elämästäni, paitsi etteivät vanhempani onneksi kommentoi ranne- ja reisimustelmista.

Itse en edes huomannut mustelmia ennen poikaystävän huomauttelua. Eikä ole väkivaltaista tai rajua menoa, ihan normiseksistä tulee. Poikkiksellakin on selässä naarmuja.

Vierailija
30/47 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:25"]Onko poikaystävä suomalainen vai muslimi mamu ??? Se on tärkeää tietää! [/quote] Mielestäni sillä ei ole mitään väliä, mutta kerronpas nyt kuitenkin. Poika on siis suomalainen, afrikkalaista verta kuitenkin löytyy. Hänen isänsä on lapsena adoptoitu afrikasta. AP

[/quote]

Poika on mulatti.

Vierailija
31/47 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ikänsä suomessa asunut ja vielä isänsä adoptoitu afrikasta, niin tuskin se jätkä geeniensä takia kohtelee naistaan huonosti. Mä kävisin keskustelemassa tytön kanssa. Mä ehkä juottaisin sille jopa alkoholia että saisin sen puhumaan, koska toi asia kuullostaa todella pahalta. No ei. Joka tapauksessa melkein painostaisin sen puhumaan ja pistäisin ehkä isänsäkin soittamaan sille pojalle et nyt saatana versiota tiskiin miksi tyttö on etäinen ja mustelmilla ja jollei hyvää syytä löydy niin vierailut loppuu siihen. Tokihan saattaa olla, että tytölle on tapahtunut jotain muuta jossain muualla? Vaikka on ollutkin rajua seksiä, niin se ei ehkä ole tytön mielestä ollut rajua vaan jopa väkivaltaista.. Siin on vissi ero. 

Olisipa joku pistänyt mutkin kova kovaa vastaan kun olin nuori, pieni ja haavoittuva ;___;

Vierailija
32/47 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI NYT SITTEN

Jos pojan isä on adoptoitu afrikasta pienenä suomalaiseen perheeseen, ja poika itse syntynyt sitä myöten suomalaisille/suomalaistuneille vanhemmille, niin se ei tod näk ole saanut kulttuuriperimänä geeneissä naistenhakkaajageeniä. Hiukan valoja päälle naiset ja lakatkaa tilastoimasta, koska suomikasvatuksen nuo ovat kuitenkin saaneet!

Vierailija
33/47 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haloo!! jos pojan isä on lapsena adoptoitu afrikasta niin kyllä se poika on aivan suomalainen kulttuuri taustaltaan! Tuskin hänen isänsäkään on hirveästi afrikkalaista kulttuuria omaksunut jos suomessa lähes koko ikänsä asunut.

Kysyt siltä tyttäreltäsi suoraan, jos hän ei halua/pysty kertomaan suoraan niin esität ajatuksia ja pyydät häntä vaikka vastaamaan joko "kyllä" tai "ei" ja kerrot hänelle että asia vaivaa sinua ja olet huolissasi ja sen vuoksi haluat tietää eikä häntä rangaista mistään etkä syytä häntä mistään ja tämä on teidä kahdenkeskinen äiti-tytär -keskustelu.

Vierailija
34/47 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:19"]Minä menisin haulikkoni kanssa kuulustemaan tyttäreltäni, mistä ne mustelmat ovat tulleet.

T. Mies
[/quote]
Ja teet mitä, osoitat tytärtäs sillä ja ammut jos vastaus ei miellytä? Jos mun isä tulis multa haulikon kanssa jotain kyseleen niin vois olla sen jälkeen varma, että en kertois sille mitään enää ikinä.

Vierailija
36/47 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee niin helposti mustelmia etten edes huomaa niitä tulevan. 

Mutta jos sulla oikeasti mietityttää, ota puheeksi tyttösi poikaystävän kanssa.

Vierailija
37/47 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:03"]

Kysy miten heillä menee suhteessa. Onko kaikki OK. Yritä herättää luottamusta ja sanoa, että tyttäresi voi kertoa sinulle mitä vaan. Ei tarvitse hävetä. Olet hänen tukenaan. Narsistinen poikaystävä osaa esittää kaikkien unelmavävyä, mutta olla väkivaltainen suhteessa. Jos näin on, hänestä pitäisi tehdä rikosilmoitus ja tytön käydä näyttämässä mustelmia lääkärille. 

[/quote]

Toisaalta narsistinen äiti saa aikaan sen että tytär ei halua kertoa  mitään.

Vierailija
38/47 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bdsm on päivän sana;) Niin muuten, joillekin - herkkähipiäisille - tulee mustelmia jo ihan eroottisesta pehmoseksistäkin, auts!

Vierailija
39/47 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvalloissakin afrikkalaisten orjien jälkeläiset tekevät hirveästi rikoksia ja raiskauksia. Vankilat ovat täynnä heitä.

Vierailija
40/47 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 23:45"]

Yhdysvalloissakin afrikkalaisten orjien jälkeläiset tekevät hirveästi rikoksia ja raiskauksia. Vankilat ovat täynnä heitä.

[/quote]

Mutta niiltä saa kunnon kyydit;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä