Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menetin neitsyyteni painostuksen alla :(

Vierailija
10.04.2015 |

Harmittaa ajatella sitä. Olin 15 ja silloinen poikaystävä 17. Olin seksuaalisesti lähes täysin kokematon, mitä nyt jotain pettinkiä. Muistan kun kerroin, että menen sänkyyn vaan henkilön kanssa jota rakastan. Hän sanoi heti rakastavansa mua. Aina oli hirveä painostus päällä kun yökyläiltiin.. Eräänä aamuna sitten halailtiin ja poika sanoi, että nyt on aika. Sanoin etten halua, hän kuitenkin kaivoi kortsun esiin.. Yritin vielä estellä kunnes tajusin että turhaan, se tekee sen kuitenkin. Kipu oli ihan hirveä. Pari viikkoa tämän jälkeen sain kuulla pojan nussineen exäänsä koko suhteemme ajan. Haistatin vitut ja pistin poikki. Tiedän tälläisen olevan melko yleistä. Harmittaa..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa että ensimmäinen yhdyntäsi oli raiskaus. Tuollaisen jälkeen on vaikea pitää miehiä oikein minään.

Vierailija
2/12 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oliko se raiskaus, kun kuitenkin lopetin vastustelun ja annoin vaan mennä. Olen aina pelännyt miehiä johtuen isästäni ja muista kokemuksista. Nykyään olen ollut jo pidemmän aikaa sinkkuna kun on usko mennyt miehiin ihan kokonaan.. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on voi voi....

Vierailija
4/12 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4: Niinhän se on. Ei sille enää mitään mahda. Tästä aiheestahan on puhuttu kautta aikojen ja tämä on valitettavasti hyvin yleistä. Silti sitä tapahtuu. Teininä vaan on jatkuvaa tunteiden myrskyä ja sitä kuvittelee rakastavansa ja rakastuvansa, tulee tehtyä tyhmiä juttuja ja tulee suostuttua vaikka mihin. Ap

Vierailija
5/12 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menetin erektiopoikuuteni ilkeästi käyttäytyvälle naiselle pari viikkoa sitten. Mitenkähän traumaattista yhdyntä, suuseksi ja muut miehen mielenterveydelle välttämättömät asiat tulevat olemaan ja montako vuotta pitää odottaa.

-Mies 29v-

Vierailija
6/12 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ensimmäinen kerta oli raiskaus. Olin 14-vuotias ja ekan kerran kännissä. 23-vuotias mies päätti hyötyä tilastani. Puistattaa kirjoittaa tätä vaikka tapahtuneesta on pitkä aika

Vierailija
7/12 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7: Olen pahoillani. Tiedän useita vastaavanlaisia tapahtumia ja hyvin harvoin asia on mennyt millään tapaan eteenpäin, esim. Poliisille asti. Kumpa vain ihmiset tajuaisivat ettei tarvitse hävetä raiskatuksi joutumista.. Osa myös syyllistää itseään :( ap

Vierailija
8/12 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oma eka kerta oli just samanlainen, minä 17, mies 24. En vieläkään ymmärrä miksi olin silloin niin naiivi ja sinisilmäinen, mutta ainakin opin siitä jotain! En oikeastaan vieläkään tiedä, oliko se raiskaus, vastustelin kyllä kovasti, varmaan yli tunnin ajan, kunnes annoin periksi, koska tiesin ettei muutakaan vaihtoehtoa ole, tai oikeastaan lamaannuin ihan täysin. Tiedän, että tämä on valitettavan yleistä ja tyttöjä pitäisi kai valistaa asiasta enemmän.

Vierailija
9/12 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

9: Voi ei, todella ikävä juttu :( tästä pitäisi tosiaankin puhua enemmänkin esim. Koulussa. En tiedä auttaisiko se, sillä ne tunteet on nuorena niin kamalan vahvoja et ei tule ajateltua järjellä. Ap

Vierailija
10/12 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa tytöistä menettää neitsyytensä painostuksen alla. Se on tämä aika, kun seksiä tunkee joka tuutista ja nuoret kuvittelevat, että sitä on pakko harrastaa ollakseen normaali, vaikkei oikein haluaisikaan.

Vierailija
11/12 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai oliskohan rikosnimike "pakottaminen seksuaaliseen tekoon" tmv. Mutta hyi kun hirveetä oikeesti! :( meille opetettiin terveystiedossa kaikki nuo jutut, että minkälainen teko oikeuttaa minkäkinlaiseen nimikkeeseen. Mun mielestä se oma kokemus on kuitenkin aina se tärkein ja sulla se ainakin näyttää vaikuttaneen aikuiselämään asti. Saisikohan tuosta vielä syytettä nostettua?

Vierailija
12/12 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:01"]Mun ensimmäinen kerta oli raiskaus. Olin 14-vuotias ja ekan kerran kännissä. 23-vuotias mies päätti hyötyä tilastani. Puistattaa kirjoittaa tätä vaikka tapahtuneesta on pitkä aika
[/quote] Sama juttu. En kehdannut kertoa poliisille enkä kellekään muullekaan.