Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, tajusin olleeni teininä narttu

Vierailija
10.04.2015 |

Kerroin ystävälleni teinivuosien epävarmuudestani. Kuinka se ilmeni mm. järkyttävänä kyynisyytenä. Kerroin kuinka en uskonut kenenkään pojan voivan todella pitävän minusta. Esimerkiksi jos oli edellisenä iltana ollut jotakin sutinaa pojan kanssa, niin siitä eteen päin välttelin kyseistä ihmistä henkeni hädässä. Kuvittelin, että toinen osapuoli katui illan tapahtumia tai oikeasti halusikin tehdä minusta naurunalaisen. 

Ystäväni totesi minun olleen aika narttu teininä. Tajusin itsekin, että käytökseni voi tulkita narttumaisuudeksi. Tuntuu kammottavalta, että tuolla on ihmisiä, jotka pitivät/pitävät minua ylimielisenä paskana vaikka olinkin vain tosi surkealla itsetunnolla varustettu teini. Auttaisikohan julkinen anteeksipyyntö hesarin sunnuntainumerossa, vai pitäisikö vain mennä luolaan heitteleen tuhkaa päälle? Onko kukaan muu ollut narttu teininä? 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/9 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä narttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot ehkä vaan ollut tyhmä ja kylmä ihminen, nartuksi itseään kutsuminen sisältää varmaan jonkinlaista ylpeilyä ja kivaa pahis-sävyä. Mutta tuossa käytöksessä ei ole niin paljoa mistä olla ylpeä,.

Vierailija
4/9 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:55"]

Sä oot ehkä vaan ollut tyhmä ja kylmä ihminen, nartuksi itseään kutsuminen sisältää varmaan jonkinlaista ylpeilyä ja kivaa pahis-sävyä. Mutta tuossa käytöksessä ei ole niin paljoa mistä olla ylpeä,.

[/quote]

Mitä ylpeilyn aihetta narttumaisuudessa on? Itselle tuli paska fiilis, kun tajusin oman käytökseni. En todellakaan ole ylpeä siitä. Alkuperäisen viestini loppuosa oli kevennys, mutta ilmeisesti ei olisi kannattanut laittaa sitä.

Aikaa tapahtuneesta on yli 20 vuotta. Eiköhän olisi vain säälittävää, jos tällä viestilläni hakisin hyväksyntää tai pahiksen mainetta? Vertaistukea vastaanvan laisilta entisiltä törpöiltä toivoin.

Ap

Vierailija
5/9 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin todellinen kusipää prinsessa teininä, onneksi kasvoin aikuiseksi. 

Vierailija
6/9 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:13"]

Mä olin todellinen kusipää prinsessa teininä, onneksi kasvoin aikuiseksi. 

[/quote]

"Kiva" kuulla, etten ollutkaan ainoa. Aikuiseksi kasvoin minäkin, melkein. Vähän kakara täytyy kai vielä olla, että tällä palstalla kirjottelee.

Ap

Vierailija
7/9 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai minäkin olin sellainen. Minulla oli nuorena huono itsetunto poikien suhteen, joten ajattelin, ettei sillä ole hirveästi väliä, miten poikia kohtelen. Ajattelin jotenkin, että minä en voi särkeä jonkun komean pojan sydäntä, koska saisihan se paremmankin. Hävettää moni juttu jälkeenpäin. Kovan kuoren alla oli tosi epävarma nuori.

Vierailija
8/9 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/9 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän