Saatko toimeentulotukea?
Miten on?Saatko sinä toimeentulotukea jonka maksaa Kela tai Sossu?Oletko koskaan saanut?
Kommentit (24)
En tietenkään saa. En ole työkyvytön tai haluton.
Olen saanut noin 13 vuotta ja edelleen jatkuu
Kyllä pienee köyhien tuet kun Kokoomus kyykyttää köyhää kansaa.
Saan ja en, riippuu onko paljon sairauskuluja tms, niin saatan saada. Muutoin en saa kun jään "plussan puolelle".. Ei kyllä siltä tunnu.
En saa, kerran olen harkinnanvaraista saanut kun jouduin pakenemaan pienen vauvan kanssa väkivaltaista miestä.
Köyhät nyt heti kyykkyyn.T. P.Orpo.
Saan tietenkin kaljarahaa kelasta. Suomi on hieno maa. Työttömiä ei haluta palkata töihin ja silloin saa kelasta rahaa laskujen maksamiseen ja oluisiin. Toivottavasti jatkuu näin vielä pitkään että meitä työttömiä ei haluta palkata töihin.
Viimeksi vuoden 2018 alussa.
Nyt vain työmarkkinatukea ja asumistukea ja ne riittävät kaikkeen pakolliseen. Ilmeisesti saisin niiden lisäksi vajaa 200e/kk toimeentulotukea, jos hakisin, mutta en tykkää lähetellä tiliotteitani kellekään, ellei ole ihan pakko.
Kai pärjään sittenkin jos leikkauksia tulee, kun nytkin pärjännyt ilman noinkin isoa siivua siitä mihin "oikeutettu"
Niinä kuukausina, kun palkka on hyvin pieni.
Sain kerran kertaluontoisen avustuksen sairaalalaskuun, kun olin opiskelija.
Sain silloin kun olin työtön. Nyt olen töissä joten en saa enää.
Työtön mies kirjoitti:
Saan tietenkin kaljarahaa kelasta. Suomi on hieno maa. Työttömiä ei haluta palkata töihin ja silloin saa kelasta rahaa laskujen maksamiseen ja oluisiin. Toivottavasti jatkuu näin vielä pitkään että meitä työttömiä ei haluta palkata töihin.
Luuseri ja sosiaalipummi olet.
Sain useamman vuoden. Tilanne sellainen johon voi joutua kuka tahansa mutta tosi epätodennäköinen.
En saa. Ainoastaan työmarkkinatuen.
T: tuntematon
En saa. Saan pelkän työmarkkinatuen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä?13% saa toimeentulotukea?
Suomen väestöstä noin 8,4 % saa toimeentulotukea.
Enpä nyt saa mutta olen kyllä joskus saanut.