Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidit huomio!!! Ketjukirje kiertää:(

Vierailija
10.04.2015 |

Lapseni sai tälläisen viestin tänään, ja oli kuulemma katsonut YouTubesta pelottavan videon aiheesta:|||
"Hei...

Nimeni on Teresa Fidalgo. Olen haamu. Kyllä, luit oikein. Kuolin vuonna 1983.
En ole murhannut ketään, älä pelkää.
Mutta tulen murhaamaan juuri SINUT, jos et lähetä tätä yli 10:lle! Eli jos et lähetä, tämän viikon sisällä minä ilmestyn yöllä huoneeseesi, ja herätän sinut. Heräät, ja annan sanoa viimeiset sanasi ja sitten sivallan miekalla kaulasi poikki.

Ai et usko? No googletappa nimeni."
Yritin sanoa lapselleni, että se ei ole totta, ja otin hänet viereeni nukkumaan, kun hän äsken meni nukkumaan, pelotti kuulemma niin paljon.
HALUAISIN SIIS, ETTÄ KAIKKI KYSYISIVÄT LAPSILTAAN, OVATKO SAANEET TÄLLÄISIÄ OUTOJA KETJUKIRJEITÄ. KERTOKAA MYÖS ETTÄ NE OVAT TÄYTTÄ FIKTIOTA, ELI EIVÄT TOTTA.
Kieltäkää myös niiden eteenpäin jakaminen, terveisin Pirjo.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:53"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:52"]Miten lapsesi sai tuon viestin ??? siis kännyyn? kirjeenä ? mistä ?   Minkä ikäisillä kiertää ????   Eikö lähettäjää näe?   Saisi tuollaiset katkeamaan heti alkuunsa [/quote] Tulee kavereilta WhatsAppissa, tai ryhmässä, en ole varma...

[/quote]

eikoö siell watsupissa tiedetä kuka siltä viestin alttioi ??

mulla on tuo toiminot kännyssä ja näen tasan tarkkaan kuka lähettää viestin

olkaahan yhteydessä lasten vanhempiin ?

saaa tuon touhun yhteistuumin loppumaan.

Vierailija
22/40 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks laitoit loppuun, " Terveisin Pirjo"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:58"]

Whatsapissa mun siskoni tuon viestin sai. Hän on 10-vuotias.. Kertoi myös jonkun videon leviävän jossa ensin on kuva söpöstä koiranpennusta, mutta videolla se koira laitetaan uuniin ja syödään. 4

[/quote]

järkyttävää :((

Eikös tuota lähettäjää saa kiinni ???eihän kukaan voi lähettää watsupissa viestiä ilman, et tietää ketä oli ?? ei ainakaan mulla ole viestejä kuin kavereitla

Vierailija
24/40 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:53"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:52"]Miten lapsesi sai tuon viestin ??? siis kännyyn? kirjeenä ? mistä ?   Minkä ikäisillä kiertää ????   Eikö lähettäjää näe?   Saisi tuollaiset katkeamaan heti alkuunsa [/quote] Tulee kavereilta WhatsAppissa, tai ryhmässä, en ole varma...

[/quote]

[/quote]
Kyllä näkee kuka on lähettänyt, mutta eihän se niiden lasten vika ole... Herää sinä sieltä haudastasi nykyaikaan. Kyllä se Pirjonkin lapsi varmasti näkee kuka lähettänyt.

Vierailija
25/40 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:58"]

Whatsapissa mun siskoni tuon viestin sai. Hän on 10-vuotias.. Kertoi myös jonkun videon leviävän jossa ensin on kuva söpöstä koiranpennusta, mutta videolla se koira laitetaan uuniin ja syödään. 4

[/quote]

järkyttävää :((

Eikös tuota lähettäjää saa kiinni ???eihän kukaan voi lähettää watsupissa viestiä ilman, et tietää ketä oli ?? ei ainakaan mulla ole viestejä kuin kavereitla
[/quote]
Ei kirjoiteta whatsup:D

Vierailija
26/40 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitimme otti yhteyttä kouluun tuosta viestistä ja videosta, toivottavasti asia otetaan siellä puheeksi oppilaiden kanssa! :) 4

Vierailija
27/40 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:53"]

[/quote]

[/quote]
Kyllä näkee kuka on lähettänyt, mutta eihän se niiden lasten vika ole... Herää sinä sieltä haudastasi nykyaikaan. Kyllä se Pirjonkin lapsi varmasti näkee kuka lähettänyt.
[/quote]
En ole edes kuollut:( Zzz... :D

Vierailija
28/40 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkin koulussa ottaa puheeksi, Olen opettaja.

Vierailija
29/40 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän se oli sen Whatsupin ikäraja? Niinpä niin.

Vierailija
30/40 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:12"]Mikähän se oli sen Whatsupin ikäraja? Niinpä niin.
[/quote]
WhatsApp on sama asia kun lähettäisi normaalin tekstiviestin, mutta wapissa sen voi tehdä ilmaiseksi:D

Vierailija
31/40 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:12"]Mikähän se oli sen Whatsupin ikäraja? Niinpä niin.
[/quote]
WhatsApp on sama asia kun lähettäisi normaalin tekstiviestin, mutta wapissa sen voi tehdä ilmaiseksi:D
[/quote]
Ou servasit ton tyypinXDXDXD

Vierailija
32/40 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kiertänyt jo mun lapsuudessa

Vierailija
33/40 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kirjotin Pirjo kun oon Pirjo.

Vierailija
34/40 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:04"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:53"] [quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:52"]Miten lapsesi sai tuon viestin ??? siis kännyyn? kirjeenä ? mistä ?   Minkä ikäisillä kiertää ????   Eikö lähettäjää näe?   Saisi tuollaiset katkeamaan heti alkuunsa [/quote] Tulee kavereilta WhatsAppissa, tai ryhmässä, en ole varma... [/quote]   eikoö siell watsupissa tiedetä kuka siltä viestin alttioi ?? mulla on tuo toiminot kännyssä ja näen tasan tarkkaan kuka lähettää viestin   olkaahan yhteydessä lasten vanhempiin ? saaa tuon touhun yhteistuumin loppumaan. [/quote] Kyllä näkee kuka on lähettänyt, mutta eihän se niiden lasten vika ole... Herää sinä sieltä haudastasi nykyaikaan. Kyllä se Pirjonkin lapsi varmasti näkee kuka lähettänyt.

[/quote]

no jos näkee kuka lähettänyt, niin eikös kannattaisi otta yhteys tuon lähettäjän vanhempiin ???

Siis oikeesti, onko teidän lapsilla 10v ja 7v ihan vieraita kavereita watsupissa???

Meillä 10 v on kännyssä vain ja ainoastaan kavereita, siis joiden kanssa on koulussa ja vapaa-aikana. J  a kyllä tämä muinaismummo tuntee ihan jokaisen lapsen vanhemmankin ! :)

EI tulisi mieleenikään antaa lapseni viestitellä tässä 10 v iässä ihan kenen hullun kanssa tahansa

ja joo ihan asutaan vieläpä Hesassa, ei perähikiällä...

Vierailija
35/40 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 22:29"]Tuo on kiertänyt jo mun lapsuudessa
[/quote]

N21

Vierailija
36/40 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sen viestin eikä ollut pelottava. Onneksi siskoni nukkuu aina huoneessani.

Vierailija
37/40 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle laitettiin vähän aikaa sitten ja olen 13V

Vierailija
38/40 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taitanu keksiäsen huhun

Vierailija
39/40 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mä oon 9 ja sain mun kaverilta ton viestin. Ja mun kaveri uskoo siihen !!! Ihan tyhmiä tollaset viestit! Myös viime vuonna kiersi se Emma viesti jossa myös käskettiin tappamisen uhalla lähettämään eteenpäin. Ois ihanaa jos tollaset viestit voitais jotenkin estää! Yks mun kaveri joka on ykkösellä ja vasta äsken oppinut lukee ja on tosi arka sai ton viestin, ja seuraavana päivänä koulussa meinas alkaa itkemään kun kysyin oliko hän saanut viestin. Kertoi että ei ollu pystynyt nukkumaan, kun pelkäsi että se Teresa Fidango tai mikälie oli hänen huoneessaan. Ja aamulla kun käveli kouluun pelkäsi Teresan kävelevän perässään ja muuttuvan näkymättömäksi silloin kun hän kääntyi katsomaan. Eikö oo kamalaa kun lapsia pelotellaan tällä tavalla!?!? Kuka tätä tekee ja mitä hän ajattelee pelotellessaan lapsia.!? Kyllä itsekkin säikähdin

Vierailija
40/40 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos Teresa Figaldo kiinnostaa enemmän, tarina on luettavissa täältä: https://mikontalolights.fi/kuka-on-teresa-fidalgo/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan