Kertokaas miten jaksaa elämää yksinäisenä ja yksin vailla ketään?
niin mitä järkee tässä elämässä on kun on ihan yksin? Miten jaksaa taas ensi vuosi?
Kommentit (48)
No siis sen sijaan että määit täällä ootko ihan tosissas ap koittanu parantaa tilannettasi vai pitäiskö kaikki tarjoilla sulle valmiina?
Onko muuta vaihtoehtoa kuin jaksaa?
Etkö Allu tosiaankaan mitään muuta keksi ku avata joka päivä puolentusinaa ulinaketjua samasta aiheesta?
Vierailija kirjoitti:
Niin miten tässä taas yrittää jaksaa päivästä ja kuukaudesta toiseen.. on vain perhe.. ja on masennusta ja kavereita nolla elämässä.. ei ketään.
Toisilla ei oo ees perhettä. Jos pää juilii voisit mennä terapiaan. Siit on enempi hyötyä kuin itsesäälistä.
jotenki oon voinu niin huonosti että pelkään että vedän ranteet auki enkä jaksa enää. on niin paha olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin miten tässä taas yrittää jaksaa päivästä ja kuukaudesta toiseen.. on vain perhe.. ja on masennusta ja kavereita nolla elämässä.. ei ketään.
Toisilla ei oo ees perhettä. Jos pää juilii voisit mennä terapiaan. Siit on enempi hyötyä kuin itsesäälistä.
Oon alkanu käymää terapiassa.. oon vaa niin loppu ja yksin
Vierailija kirjoitti:
Etkö Allu tosiaankaan mitään muuta keksi ku avata joka päivä puolentusinaa ulinaketjua samasta aiheesta?
En keksi.. oon niin pahasti yksin ja kaipaan seuraa täälä ja voin huonosti ja paha olla
En mä jaksa enää tätä elämää? Miten tätä yksin jaksaa ku ei oo ketää.. tuntuu olevan ihan pohjalla.
No toisaalta riitelevä perhekään ei ole kiva. Itse joudun toimimaan likakaivona vaimolleni ja äidilleni.
No mä en vaa jaksa nykyää on niin paha olla.. ihmiset ei halua jutella ei oo ketää.. puhelin ei soi ketää.. ei voi käskee ketää kylää.. ei mitää naisjuttuja ollenkaa
Varmaa johtuu kaikki siitä että oon vaan yksinkertainen.. Laaja alainen oppimiskyvyn häiriö.
Ehkä se on pakko miettiä omassa päässä ja hyväksyä että on yksinäinen ja ilmaa elämässä naisille myös.
Yksinäisyytesi loppuu sillä siunaaman hetkellä, kun rupeat kaveriksi toiselle yksinäiselle. Kumpikaan ei enää ole yksin. Miten olisi vaikka SPR:n ystävätoiminta, vanhainkodeissa käyminen ja muiden yksinäisyyden lievittäminen? Vai oletko niitä minä, minä, minä -ihmisiä?
Mitä mä tänne ees kirjotan.. aina tää on samaa kiertorataa.. en tiedä miks oon ees töissä.. koska sieläki oon yksin.. miks ne pitää mua töissä ihmettelen vaan
Juttele vaan täällä, äläkä välitä joidenkin kommenteista. Ei se ole keneltäkään pois, jos sinä kirjoittelet täällä.
Ap itsesäälisi ja negatiivinen asenteesi eivät mitenkään lisää vetovoimaasi joten avain asioiden muuttamiseen on edelleen vain ja ainostaan sinulla itselläsi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä tänne ees kirjotan.. aina tää on samaa kiertorataa.. en tiedä miks oon ees töissä.. koska sieläki oon yksin.. miks ne pitää mua töissä ihmettelen vaan
Terapiaa suosittelen koska ajatuksesi ovat juuttuneet pahasti eikä näe metsää puilta.