Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaas miten jaksaa elämää yksinäisenä ja yksin vailla ketään?

Vierailija
26.12.2021 |

niin mitä järkee tässä elämässä on kun on ihan yksin? Miten jaksaa taas ensi vuosi?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se läheisyyden kaipuu on kova minulla.

Vierailija
42/48 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silleen että pääsis vain koskemaan naista ja vähä olla lähellä :D.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä pitäs tehdä olla aina yk sin?? emmä jaksa

Vierailija
44/48 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö saa haluta parisuhdetta ja kumppania?

Vierailija
45/48 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tänne kukaa enää kirjota.. antaa olla mä luovutan.. hyvästi ihmiset.. meen töihin ja oon yksin koko elämäni

Vierailija
46/48 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ensi vuoden päämääräksi otat 1-3 uuden ystävän hankinnan. Aloitat vaikka sillä, että menet johonkin harrastusryhmään. Et odota, että sieltä löydät ystäviä, koska sellainen saa aikaan käyttäytymistä, joka saa ihmiset varuilleen, vaan menet harrastuksen piriiin siksi, että sillä pääset "ihmisten ilmoille" ja kartoitat ja päivität sosiaalisia taitojasi + tietenkin itse harrastuksen aiheena olevia taitoja. Alat lisäksi käymään ulkona päivittäin ja jos alat lenkillä käydessäsi näkemään samaa henkilö

useamman kerran, nyökkäät hänelle heipat. Menet facebookiin tai johonkin muuhun sosiaaliseen mediaan ja alat tutustua ihmisiin.

Mitä enemmän olet ihmisten parissa ja tutustut avoimesti kaikenlaisiin uusiin ihmisiin ilman ennakko-oletuksia, sitä todennäköisemmin sieltä joukosta löytyy joku, josta voi kehkeytyä ystävä.

Ei kukaan oikee halua olla munkaa ystävä.. oon vaikee ihminen ja mulla on diagnooseja.. dysfasia kielellinen häiriö puheen ymmärtämisen häiriö.. oppimisvaikeus

ei ne häiriöt sinusta tee vaikeita. minä tunnen erään ihmisen, jolla todettiin lapsena vaikea dysfasia. hän sai raivokohtauksiakin, kun ei saanut tuotua esille sitä mitä halusi. Terapian jälkeen alkoi nousu ja oli lopulta luokknsa paras oppilas.

Meillä jokaisella on omat ristimme kannettavana ja jos meistä jokainen alkaisi miettiä elämäänsä vaikeuksiensa kautta, niin me kaikki istuisimme sisätiloissa voivottelemassa miten vaikeita ihmisiä olemme.

Jos joku kokee että sinun kanssasi on vaikeaa olla, niin koitapa ymmärtää ja muistaa, että se toinen koki sen ihan omien vaikeuksiensa kautta. Siinä toisessa ihmisessä siis on jotain sellaista vajavaisuutta, joka estää hyväksymästä ihmiset sellaisena kuin he ovat.

Hanki nyt ensimmäisenä itsellesi apua ja selvitä missä asioissa sinua voidaan auttaa ja sitoudu siihen työhön äläkä valittele sitä mikä kaikki sinussa on kehitystä vailla. On meillä muillakin kehitettävää.

Vierailija
47/48 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on mutta en mä nuorempana näin sekasin ollut.. jotain tapahtui kun ex jätti mut.. jäin yksin ja ei naisia ole ollenkaa kiinnostanut. Mulla on ongelmia ja diagnooseja osa ei tosiaan parane koskaan.. se pitää hyväksyä.. en ole koskaa ennen terapiassa käynyt.. tehnyt paljon pahaa ja ollut melkein aina työtön

Vierailija
48/48 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä meen vaa hakee naista maksamalla.. ei auta mun tilanteessa mikään muu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme