Meneekö moni huomenna töihin?
Itselläni on vapaata periaatteessa vielä, mutta tuntuu kuin juhlat loppuisi jo kun puhutaan, että paluuliikenne on alkanut jne.
Kommentit (29)
Vähän huonosti osuu arkipyhät tänä vuonna. Ensi viikolla ei ole kuin yksi palkallinen vapaa.
Meille tulee yhtäkkiä koronan oireita. Ei todellakaan mennä töihin.
Mulla on välipäivät töitä ja sit vuoden eka viikko lomaa. Mut olen saiastanut jouluviikon keuhkokuumetta (ei kovin paha) ja just mietin, onko musta työntekijäksi vielä.
Täytyy kattoa. Riippuu fiiliksestä. Periaatteessa olen lomalla, mutta voishan sitä vaikka osan päivää tehdä töitä, niin ei tarviis sitten loppuviikosta.
En taida mennä, koska olen vieläkin kännissä ja huomenna pitää loivennella.
Ei eläkeläisen tarvii lähteä töihin 🤗
Saisi jäädä kotiinkin, mutta taidanpa mennä. Mukava työ vaikkei ole huippupalkalla pilattu, loistotyypit työkaverina ja töitä riittää vaikka tekisi vuorokauden ympäri😄
Tottakai, normaali arki, lapset päiväkotiin ja molemmat töihin aamulla... Eipä töissä Joululomaa ole.
Ensi viikko otetaan ilmanmuuta rauhassa. Ja sen jälkeenhän on sitten rikkonainen viikko, eli mietin tässä kannattaisiko sekin pitää vapaata. Lomapäiviä olisi varastossa viime kesältä.
Tässä vielä 2vkoa lomailen,ukolla alkaa huomenna työt.
Neljäs kuukausi sairauslomaa alkaa.
Näin työttömänä ei noita lomia kerry joten...
Vapaalla jatketaan. Puhelinkin pysyy kiinni kun kerran lomaa käskettiin pitää aahhhh
Kyllähän ns. välipäivät ovat suosittuja vapaapäiviä vielä.