voice of Finland
Kommentit (133)
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:16"]
Jesper on amis-tyyppinen poitsu, sellainen "ei paljo kiinnosta" -luonteinen. Opettajana voin oikein nähdä sieluni silmin Jesperin koulunpenkille. Hörisee tyhmille jutuille, vähän semmoinen tyhjä katse silmissään. Typyt kiinnostavat ja Jesper onkin suosittu tyttöjen keskuudessa. Kun ei nyt liikaa pistäisi toiveitaan tuohon teini-idolin uraan. Joutuu vielä ehkä koulunpenkille palaamaan, kun ei sentään NIIN lahjakas muusikko ole.
[/quote]
No sinähän se varsin ihastuttavan asenteikas opettaja olet. Pus. Terveisin, Toinen opettaja
Aika monella tuntui olevan vireongelmia.
Mitä ihmettä Miia on pukenut päälleen. Voi hyvää päivää.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:28"]Miia on sit pukeutunu wrecking balliksi..
[/quote]
Aaarrgghh, en kestä! XD
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:30"]Mitä ihmettä Miia on pukenut päälleen. Voi hyvää päivää.
[/quote] Onko tämä asustekilpailu? Mitä väliä. Paras esiintyjä, ylivertainen ääni!
Onko tuolla jotain äänentoisto-ongelmia? Mä olen kuulevinani epävireisyyttä? Ja olen kyllä kuullut, että osaavat laulaa. Mutta ihana Miia. Rohkeutta laittaa noin lyhyt mekko!
Mun mielestä tuo Miian stailaus oli nyt jotenkin tosi jees!! Hän oli todella kaunis ja stailaus korosti hyviä puolia...
Toi Sirun biisi oli kyllä hirveetä kuraa! Jotenkin myötähäpeää aiheuttavat sanoitukset. Ja kyseessähän on loistava laulaja, ei kyllä tuo biisi tehnyt hänelle oikeutta.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 10:18"]
Siis hetkinen, vähän aikaa tuli telkkarista Yleltä, Femmalta, Jennie S. unplugged. eli on kai jo tunnettu.?
Tuo Kevinin biisi oli hitti, kun minä olin teini. Sen esitti Edwyn jotain. Aivan ihana biisi, joka ei ärsytä vaikka sen on kuullut satoja kertoja.
[/quote]
Jennie melkein unpblugged Areenassa
Olisi mahtavaa kuulla Miian vetävän The Weather Girlsien "It´s raining men", hänen itseironiansa varmaan sen kestäisi.
"Kirkuva jyrsijä" :DD Ai kamala. Itse olen takertunut hänen raivostuttavan teennäisen s-kirjaimeensa, enkä pääse siitä yli millään. Menee koko esitys pilalle. Tämä sama ongelma on Jenni Vartiaisella. Eikö se ärsytä muka ketään muuta?
Miia on kyllä täysin suvereeni, Janilla taas erityisen soinnikas ja kaihoisa ääni. Kaisassa oli jotain harvinaisen ajatonta ja kuulasta, harmi kun joutui pois.
Poppipoliiseissakin sanoivat, että tänä vuonna on kaikkien aikojen huonoin taso. Miten monta vuotta tät kisaa on sit tullutkaan..
Miiassa on lämpöä.