Onko sulla huomenna krapula?
Niin, onko? Muistakaa syödä ja juoda kunnolla ennen nukkumaanmenoa niin aamulla on huomattavasti parempi olo. :)
Kommentit (30)
Ehkä pienen hetken. Äkkiä se joka tapauksessa taittuu uuteen känniin.
13: Join eilen illalla 10lonkeroa ja tänään oli ihan hirveä olo. Kaljasta tulee tosi paha krapula mulle. Ei ollu ärrällä lonkkua nii piti ostaa kaljaa. Ap
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:34"]Ei ole, en ole kärsinyt krapuloista koskaan. Tosin ei nyt täksi illaksi ole kun 10 lonkeroa, niistä tuskin kenellekään tulee krapulaa.
[/quote]
Mulla tulee yhdestäkin lonkerosta. Mistään muusta ei tule koskaan krapula, mutta lonkeroata tulee aina. Ja se seuraavan päivän lonkeropäänsärky, hrr.
Ei ole. Jumppasin. Söin säännöllisesti. Söin makadamiapähkinöitä ja pekaanipähkinöitä kera luomupunaviinin. Otan probiootit, e-epat, magnesiumit, Evoniat, d-vit. Otan stillnochtin ennen nukahtamista. Sori amatöörit!
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:44"]
Ei ole. Jumppasin. Söin säännöllisesti. Söin makadamiapähkinöitä ja pekaanipähkinöitä kera luomupunaviinin. Otan probiootit, e-epat, magnesiumit, Evoniat, d-vit. Otan stillnochtin ennen nukahtamista. Sori amatöörit!
[/quote]
Mitkä vitun amatöörit? Ehkä sitten jos nappilistaan kuuluisi bentsoja tai subua, mutta mä en noilla napeilla paljon huutelisi.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:44"]
[/quote]
Mitkä vitun amatöörit? Ehkä sitten jos nappilistaan kuuluisi bentsoja tai subua, mutta mä en noilla napeilla paljon huutelisi.
[/quote] Kaikki ei tartte subuja. Opamoxia on kyllä kaapissa :D
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:48"]Minulla on iso kyrpä.
[/quote]Ihanaa!
Ei, eikä tule koskaan olemaankaan.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:44"] Ei ole. Jumppasin. Söin säännöllisesti. Söin makadamiapähkinöitä ja pekaanipähkinöitä kera luomupunaviinin. Otan probiootit, e-epat, magnesiumit, Evoniat, d-vit. Otan stillnochtin ennen nukahtamista. Sori amatöörit! [/quote] Mitkä vitun amatöörit? Ehkä sitten jos nappilistaan kuuluisi bentsoja tai subua, mutta mä en noilla napeilla paljon huutelisi. [/quote] Kaikki ei tartte subuja. Opamoxia on kyllä kaapissa :D
[/quote]
Ei toki. Esim. metamfetamiini on paljon päräyttävämpää ja jyrkempää ainetta, joka menee enemmän päähän. Eipä subulla tee mitään jos kristallia löytyy varastosta.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:09"]
Luultavasti. Lisäksi olen kipeä ja kuukautiset alkavat. Maailman hirveintä fyysistä olotilaa odotellessa :)
[/quote]
Ja pakko silti juoda? Hae apua.
Ei tuu olemaan, kun oon jättänyt vähemmälle tota pämppäämistä. Suosittelen muillekin.
Ei ku mä oon raskaana. Paha olo alkoholittomuudesta huolimatta siispä.
Njaa, ehkä pientä väsymystä.
Ja vitutus senkun jatkuu. Ei sitä poista mikään. En nyt tiedä kumpi olis pahempi: jäätävä krapula vai edelleen jatkuva maankaatava v-i-t-u-t-u-s.
Mieluummin haluaisin vitutuksesta eroon ja olisi vaan rehellinen krapula.
Ei ole, en ole kärsinyt krapuloista koskaan. Tosin ei nyt täksi illaksi ole kun 10 lonkeroa, niistä tuskin kenellekään tulee krapulaa.