En tajua, että miten niin moni sanoo nukkuvansa alasti. Eikö se ole kauhean sotkuista?
Hiki valuu suoraan lakanoihin. Menkat saattaa alkaa ja jos ei menkat niin valkovuotoa. Ja eikös miehillä saata tulla jotain yöllisiä siemensyöksyjä. Joka tapauksessa hyi hyi, vai vaihdatteko joka päivä lakanat?
Kommentit (495)
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi ihminen pieree unissaan ja pierun mukana tulee aina vähän kakkaa.
Sulla vaan stefa falskaa - lääkäriin
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulisi kylmä jos nukkuisin alasti. Itsekään en viitsi käytännön syistä muutenkaan ilman vaatteita nukkua. Siis ilman alushousujakin nukutte???
miten mies voisi ehdottaa lämmintä läheisyyttä, jos esteenä olisi kerroksia vaatteita? Siitähän seuraisi puolentunnin "odota, riisun pyjaman" operaatio, minusta on herttaista miehen aamuseisokkiin vastata työntämällä paljas pylly miestä vasten. Näin se hyvä parisuhde toimii. Jos joudunkin vaihtamaan lakanat hiukan useammin, teen sen hyvillä mielin. Koska mieli on aina hyvä, hyvän seksin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapa, että miten pieraistaan niin, että peräsuolesta ei vapaudu minkäänlaisia ulosteenjäämiä?
Tämä on kyllä oudoin kysymys, jonka olen nähnyt tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Kerta alastinukkujat ovat sitä mieletä, että ihmiset ovat suihkun jälkeen niin puhtaita, niin olisiko teille ok, että vieras istuu kotonanne suihkun jälkeen paljaalla perseellä sohvalla tai nukkuu alasti sohvallanne? Jos ei niin miksi ei? Vaikka hän sanoo ettei hikoile tai piereskele.
Montako eri tyyppiä sun sängyssäsi oleilee? Tietty sohvalla jne ollaan housuissa,mutta omassa sängyssä alasti puhtaana ei oo mitään vikaa, ällöä yms. Nukun usein alasti, ei mulla vuoda eritteet sänkyyn eikä oo hikimärkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
juu, ei tule kakkaa, en piereskele, jos märät pierut ovat ongelma, kannattaa kiinnittää huomiota ruokavalioon.
Kaikki pierevät unissaan. Luuletko tosiaan, että se ilmavirtaus peräsuolestasi ei sisällä ulostetta, vaikka olisikin kuiva?
No kai se ilmavirtaus "sisältää ulostetta" sittenkin, vaikka se kulkisi housujen läpi ennen osumistaan lakanaan?
Vierailija kirjoitti:
Yök, en voi lukea tätä ketjua sivua pitempään kun meinaa laatta lentää. Ilmeisesti iso osa ihmisistä nukkuu makoisasti kaikenlaisten eritteiden kyllästämissä petivaatteissa. On kellertävänkukertavanruskeaa länttiä ja läiskää.
Mutta itse hyvillä mielin pujahdat joka ilta kellertävänkukertavanruskealänttiseen ja läiskäiseen yöpukuusi?
Mulle tulee helposti erektio, jos nukun alasti joten käytän siksi alushousuja nukkuessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
juu, ei tule kakkaa, en piereskele, jos märät pierut ovat ongelma, kannattaa kiinnittää huomiota ruokavalioon.
Kaikki pierevät unissaan. Luuletko tosiaan, että se ilmavirtaus peräsuolestasi ei sisällä ulostetta, vaikka olisikin kuiva?
No kai se ilmavirtaus "sisältää ulostetta" sittenkin, vaikka se kulkisi housujen läpi ennen osumistaan lakanaan?
Kumman valitset: henkilö kumartuu ja pieraisee alasti kasvoillesi vai tekee tämän saman vaatteet päällä? Aivastaa päällesi kasvomaski naaman edessään vai ilman kasvomaskia?
Alastomana nukkuminen kuulostaa ällöttävältä ja mulla ainakin tulisi myös kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök, en voi lukea tätä ketjua sivua pitempään kun meinaa laatta lentää. Ilmeisesti iso osa ihmisistä nukkuu makoisasti kaikenlaisten eritteiden kyllästämissä petivaatteissa. On kellertävänkukertavanruskeaa länttiä ja läiskää.
Mutta itse hyvillä mielin pujahdat joka ilta kellertävänkukertavanruskealänttiseen ja läiskäiseen yöpukuusi?
Alusvaatteet vaihdetaan joka päivä ei kai kukaan nyt likaisissa nuku
Vältän useimmat näissä viesteissä kerrotut ongelmat yksinkertaisesti sillä, että käyn nukkumassa alasti toisten ihmisten sänkyjen ALLA.
Heh heh hee, muista tarkistaa tänä yönä :DDDD
Villakoirien takia meinaa kyllä usein tulla aivastus ja meinaa jäädä kiinni, mutta onneksi osaan ajoittaa aivastuksen siihen kun joku uniapnea-tapaus kuorsaa, tai kääntää kylkeä ja pieraisee. Mutta ette kuulkaas usko sitä kuivaneiden pizzaviipaleiden määrää, mitä sieltä sängynlistan ja seinän välistä löytyy! Samoin siellä ovat ne kaikki hukassa olevat yhden parin sukat, kolikot, silmälasit, tekarit, dildot, kaukosäätimet, tekoripset, lottokupongit, legot ja starwars-hahmot ja mv-lehden vuosikerrat!
Kiva te alastomat varmaan vahingossa koskette esim. kullianne yön aikana ja aamulla sitten puhelin kouraan. Nani nami. Siinä on kiva aamupalaleipää syödä kullinen puhelin kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapa, että miten pieraistaan niin, että peräsuolesta ei vapaudu minkäänlaisia ulosteenjäämiä?
Pitäiskö sun rajoittaa anaalihommia, että sulkijalihas pysyy tiukkana, eikä pääse ruskeita yllätyksiä?
Nukun aina alasti. Vaihdan lakanat kerran viikossa, asunnossa on viileää niin en hikoile öisin paljoa ja kun on menkat nukun alushousut jalassa tottakai. Ei mun alapää ainakaan kokojan vuoda valkovuota, etenkään niin paljon että se sotkisi lakanat :D N21
Sitä minä ihmettelen, kun ihmiset nukkuvat samassa sängyssä koirien ja kissojen kanssa. Lakanoissa on punkkeja ja vaikka mitä paskaa ulkoa.
Otsikossa lukee eikö ole sotkuista. Ei ole. Olen nukkunut alasti rippikoulusta lähtien eikä lakanoissa ole koskaan ollut paskaa. Pitäisin kyllä itsekin alkkarit jalassa jos paskaa valuisi perseestä aina kun olen alasti. Menkkatahroja on joskus tullut, yleensä menkkojen aikaan laitan tamponin ja levitän pyyhkeen lakanan päälle.
Ihmettelen lisäksi tuota hikoilua. En ole koskaan ollut aamulla herätessäni hiestä märkä, vaikka nukun painepeiton kanssa. Kai minä hikoilen siinä kuin muutkin, mutta iho ei ole nihkeä. Mieskään ei hikoile kuin sika, hän nukkuu alkkareissa mutta miten ne alushousut vähentäisivät hikoilua, alushousuissa nukkuja on käytännössä alasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pierufoobikon painajainen
Minä ainakin nautin, kun harmaassa lakanassani on vähän ruskeaakin, tuo iloa elämään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pierufoobikon painajainen
Veikkaisin, että jos tulee ns. aivopieru. Niitähän riittää tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja meillä nukkuu vielä koirat ja kissatkin sängyssä missä nukun alasti ja en todellakaan vaihda joka viikko lakanoita.
Nukut alasti koirien ja kissojen välissä? Sinähän melkoinen pervo olet.
Ettei olisi Fingerborin Asko`?