En tajua, että miten niin moni sanoo nukkuvansa alasti. Eikö se ole kauhean sotkuista?
Hiki valuu suoraan lakanoihin. Menkat saattaa alkaa ja jos ei menkat niin valkovuotoa. Ja eikös miehillä saata tulla jotain yöllisiä siemensyöksyjä. Joka tapauksessa hyi hyi, vai vaihdatteko joka päivä lakanat?
Kommentit (495)
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa olla kiva niillä, jotka harrastaa yhdenillan juttuja. Niissä samoissa lakanoissa on kierinyt ties kuinka moni henkilö ja vaikka lakanat ovatkin vaihdettu, niin peitteisiin ja patjoihin on joka tapauksessa imeytynyt ties mitä.
En tajua, miksi täällä on vängätty sivukaupalla valkovuodosta (en usko, että kovin monella valuu sänkyyn asti. Nukun alasti, eikä ole ongelma). Silloin kun olin naimisissa, ne pillusta valuvat spermalammikot olivat ällöjä, ja tahroja jäi patjaan asti. Nyt kun harrastan vain satunnaista seksiä on ihanan siistiä (kumin kanssa tietenkin, kuka hullu ei?).
Kerta alastinukkujat ovat sitä mieletä, että ihmiset ovat suihkun jälkeen niin puhtaita, niin olisiko teille ok, että vieras istuu kotonanne suihkun jälkeen paljaalla perseellä sohvalla tai nukkuu alasti sohvallanne? Jos ei niin miksi ei? Vaikka hän sanoo ettei hikoile tai piereskele.
Näen aloittajan tekstissä luonnosta vieraantuneisuutta ja ihmisinhoa, sekä oman kehon inhoa. Onko sulla myös syömishäiriöitä? Ja oletko Asperger-ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Kerta alastinukkujat ovat sitä mieletä, että ihmiset ovat suihkun jälkeen niin puhtaita, niin olisiko teille ok, että vieras istuu kotonanne suihkun jälkeen paljaalla perseellä sohvalla tai nukkuu alasti sohvallanne? Jos ei niin miksi ei? Vaikka hän sanoo ettei hikoile tai piereskele.
En minäkään mene kenenkään sohvalle tai sänkyyn alasti. Miksi joku tekisi sitä mun kotona? Oma sänky, omat eritteet. Miksi tämä asia vaivaa sinua niin kovasti?
Nukun alasti, koska:
-yöpaidat, t-paidat ja paitulit kiertyvät kainaloihin, kiristävät kaulaa ja hiostavat
-alushousut painuvat aina jossain kohtaa persposkien väliin ja herään siihen kun ne hiertää ja pitää nypätä pois
-pyjamahousut tekevät samaa kuin alkkarit
Vierailija kirjoitti:
Nämä alastinukkujat taitavat olla samoja, jotka eivät käy aamuisin suihkussa, koska monen viestissä sanotaan, että peseytyvät tietysti ennen nukkumista. Ja monissa muissa keskusteluissa ihmetellään niitä, jotka käyvät aamulla tai sekä aamulla että illalla suihkussa. Kyllä bämä alastinykkujqt ovat varmasti niitä työpaikkojen ja kaveriporukoiden haisuleita.
Käyn aamuin illoin suihkussa. Mitä outoa siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään mene kenenkään sohvalle tai sänkyyn alasti. Miksi joku tekisi sitä mun kotona? Oma sänky, omat eritteet. Miksi tämä asia vaivaa sinua niin kovasti?
Johan te väititte, että teiltä ei näitä eritteitä tule.
Ompas hauska ketju :D No kerrompa minäkin!
Kyllä, nukun alasti. Samoin mieheni nukkuu alasti. Myös lapsemme, joka on toki omassa sängyssään. Petivaatteet vaihdan kerran viikossa, joskus useimmin (esim. jos seksin aikan on likaantunut lakanat). Käyn aamuin illoin suihkussa. Olen mielestäni hyvin tarkka hygieniasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oksettava saasta aloittaja on? Ei mulla valu menkat, valkovuodot ja hiet tolla tavalla, hyi helvetti! Tuuleta säkin niitä kuppaisia genitaalejasi joskus niin et vuoda kaikkea moskaa. Yhhyh.
Jännä kun nämä alastinukkujat tuntuvat olevan jotain kummallisia luonnonoikkuja, joita eivät normaalit ruumiintoiminnnot koske.
Alasti nukkuvilla on ihan tutkitusti terveempi alapää, eli sitä valkovuotoa ei erity niin runsaasti kuin niillä, jotka hautovat alapäätään housuissa ympäri vuorokauden. Luonnollisesti myös ihminen, jolla on enemmän kerroksia päällään (yöpuku) hikoilee enemmän kuin ihminen, joka on alasti.
nukun munasilleen, vaihdan lakanat ehkä kerran 6 kk jos tarvis. Erittäin naturel ja miellyttävä olo.
Vierailija kirjoitti:
Harva myöskään kaivaisi kaverin nenää ja söisi sieltä löytämänsä rään, mutta aika montaa ei haittaa oman rään syöminen. Mitäs me voidaan päätellä tästä?
Onko sillä oikeasti joku merkitys miten kukakin omassa sängyssä nukkuu? Ei mulle ainakaan ole koskaan tullut mitään tahroja jos seksiä ei lasketa. Tietenkin jos kärsii ripulista tai suolistosairauksista voi olla epämiellyttävää ajatella, että joku nukkuisi alasti. Mutta kuten sanottu kaikilla kehot toimii erilailla. Kyllä minäkin varmaan tuossa tilanteessa nukkuisin alushousut jalassa. Mitä työ toisten sängyistä stressaatte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä alastinukkujat taitavat olla samoja, jotka eivät käy aamuisin suihkussa, koska monen viestissä sanotaan, että peseytyvät tietysti ennen nukkumista. Ja monissa muissa keskusteluissa ihmetellään niitä, jotka käyvät aamulla tai sekä aamulla että illalla suihkussa. Kyllä bämä alastinykkujqt ovat varmasti niitä työpaikkojen ja kaveriporukoiden haisuleita.
Käyn aamuin illoin suihkussa. Mitä outoa siinä on?
Mä käyn varmuuden vuoksi vielä keskellä päivää kerran. Kyllä iho kiittää.
Ja jotkut sitten myyvät näitä vanhoja sänkyjään ja hullut ja köyhät vielä ostavat.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että vaginasi ei saa ilmaa. Tiukat housut aiheuttavat valkovuotoa, sitten on pakko pitää housuja ja pikkuhousunsuojia.
Vaikuttaa myös viestien perusteella ja ehkäpä jo aloituksesta, ettei happea riitä monilla kehon ylimpiin osiinkaan.
Mulle tulisi kylmä jos nukkuisin alasti. Itsekään en viitsi käytännön syistä muutenkaan ilman vaatteita nukkua. Siis ilman alushousujakin nukutte???
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi ihminen pieree unissaan ja pierun mukana tulee aina vähän kakkaa.
Sulla vaan falskaa stefa
Vierailija kirjoitti:
Yök, en voi lukea tätä ketjua sivua pitempään kun meinaa laatta lentää. Ilmeisesti iso osa ihmisistä nukkuu makoisasti kaikenlaisten eritteiden kyllästämissä petivaatteissa. On kellertävänkukertavanruskeaa länttiä ja läiskää.
Hei hoo, ne lakanat vaihdetaan säännöllisesti. Ainakaan omissani ei ole koskaan ollut läntin länttiä ja olen nukkunut alasti viimeiset 35 vuotta, eli siitä kun muutin omaan kotiin. Kai te hygieniahörhöt vaihdatte joka ilta pyjamanne, kuten me "normaalit" vaihdamme alusvaatteemme? Vai nukutteko viikonkin samoissa pyjamissanne? Yök.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ok että kukaan nukkuu sohvalla alasti. Siksihän sängyssä on lakanat että ne voi vaihtaa ja pestä. Ainakaan minun sohvalla ei ole pestäviä lakanoita.
Olen kyllä tietoinen siitä että ihmiset hikoilevat kellon ympäri, myös öisin. Ja itse ainakin hikoilen vielä enemmän silloin kun minulla on kuuma, ja siksi nukun alasti. Tykkään kaivautua peiton alle, ja vaikka makuuhuoneen lämpötila on 19 C tulee peiton alla silti kuuma jos päällä on vaatteita. Vaatteet ovat myös epämukavat yöllä kääntyillessä kun menevät rullalle miten sattuu.
Lakanat vaihdetaan kun ne likaantuvat, ihan samoin kuin vaatteetkin. Alapääni ei vuoda eritteitä yön aikana lakanoille ja käyn suihkussa joka ilta, mutta sen sijaan rasvainen naamani erittää tehokkaasti tyynyliinalleni likaa enkä taida pystyä estämään tätä millään järkevällä vaatteella... ja siksi vaihdankin sänkyvaatteet säännöllisesti.
Molempi on ihan ok jos ihmiset huolehtii jotenkin yleisestä hygieniastaan. Annetaan kaikkien tehdä miten parhaalta tuntuu.
Peseydyn joka ilta ennen nukkumaanmenoa, takapuolen pesen kakkoshädän jälkeen, menkat on kellontarkat, joten tiedän varustautua alushousuilla ja suojalla, eikä valkovuoto valu pitkin kinttuja ja lakanoita, koska alapää on saanut aina ilmakylpyjä öisin. En saa unta vaatteet päällä, joten olen aina nukkunut nakuna.