Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua, että miten niin moni sanoo nukkuvansa alasti. Eikö se ole kauhean sotkuista?

Vierailija
26.12.2021 |

Hiki valuu suoraan lakanoihin. Menkat saattaa alkaa ja jos ei menkat niin valkovuotoa. Ja eikös miehillä saata tulla jotain yöllisiä siemensyöksyjä. Joka tapauksessa hyi hyi, vai vaihdatteko joka päivä lakanat?

Kommentit (495)

Vierailija
1/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka ilta suihkussa. Lakanat vaihdan joka perjantai. Alasti nukkunut lapsesta saakka, ei ongelmaa eritteiden kanssa. Iho ja intiimialue saavat ilmakylpyä voivat hyvin. Menkkojen aikaan käytän alushousuja (suht kellontarkat ja säännölliset). 

Vierailija
2/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaappa huvikseen mitä hyviä puolia voi olla housuttomuudessa yöllä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jep! Ja kun tähän vielä yhdistää sen, että ihmiset ei välttämättä käy pesulla joka päivä ja pese edes persustaan kakan jälkeen. Nam nam...

Vierailija
4/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi ihminen pieree unissaan ja pierun mukana tulee aina vähän kakkaa.

Vierailija
5/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlaappa huvikseen mitä hyviä puolia voi olla housuttomuudessa yöllä ;)

Jos näkee pahaa unta tai ei saa unta lainkaan, voi hakeutua ja painautua kumppanin paljasta ihoa vasten mikä tuntuu hyvältä molemmista.

Vierailija
6/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos aivastaa kovaa niin lakanat imeytyvät pyllyreikään.

Vierailija
7/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan valkovuotoa tule niin paljon, että sitä valuisi lakanoille. Kuukautiset on säännölliset. Miehelläni ei tule yllättäviä siemensyöksyjä. Lakanat vaihdan joka viikko.

Vierailija
8/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sotkua siitä tulee? Menkkojen ajankohdan nyt melkein tietää. Käyn ennen nukkumaanmenoa suihkussa. Lakanat vaihdan kerran viikossa.

Vierailija
9/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa unta alasti, lakanat kietoutuu peniksen ympärille ja muutoinkin ympäristö on liian kuivaa.

Vierailija
10/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Oli kiva herätä ripuli merestä kun vaimo meni Viini maistelun jälkeen nukkumaan ilman housuja. Seksikästä. Not.

Vierailija
11/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä bakteerikammoisten siisteyshysteerikkojen aivopieruja...

Vierailija
12/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkuista? Oletko tosissasi. Olen aina nukkunut alasti.

Vierailija
13/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseänikin inhottaa ajatus. Pieru tarkoittaa aina leijaavia ulostehiukkasia + hiki + valkovuoto/siemenneste... ei kiitos.

Vierailija
14/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut tahattomia yöllisiä siemensyöksyjä enää yli 20 vuoteen.

Vierailija
15/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun nakuna, käyn joka ilta suihkussa ennen nukkumaan menoa, lakanat vaihdan n. 10 päivän välein.

Pidän myös muuten hygieniasta hyvän huolen jne. en pysty nukkumaan jos yöpaita tmv. päällä, jos olen vierailulla jossain (missä ei omaa huonetta) niin toppi/alushousut silloin päällä. Menkkojen alkamisen tunnen kropassa paria päivää aiemmin +ovat suht säännölliset, niin niihin pystyy kyllä varautumaan.

Vierailija
16/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ainakaan valkovuotoa tule niin paljon.

Mulla tulee. Jos oon hetken ilman alkkareita niin sitä valuu reisille. (Ja ei oo mitään tulehduksia tai muita vaivoja). En voisi kuvitellakaan nukkuvani alasti omat möhnät ympäri lakanoita....D:

Vierailija
17/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun märkäpuvussa, ei sitä ongelmaa, että eritteitä imeytyisi vaatteisiin tai lakanoille.

Vierailija
18/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sotkuista, sentin eritekerros lakanalla aina, mutta ei haittaa, kun omaa visvaa.

Vierailija
19/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mikään hiessä ja ihroissa kierivä valas. Puhtaana pysyy ja on muuten lakanat, peitto, tyynyt, kaikki valkoisia.

Ihminen hikoilee aina.

Vierailija
20/495 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti saa nukuttua paremmin, peitto melkein korvilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä