Millainen miestyyppi (ulkonäöllisesti) miellyttää?
Onko jokin tietty tyyppi joka sua miellyttää? Kuvaile
Kommentit (83)
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:22"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:21"]
Olen 22 ja käyn ihan kuumana nelikymppisiin suloisiin miehiin. Ei kiinnosta kivikasvot vaan sellainen suloisuus. Ja se että ikää on reippaasti enemmän kuin minulla... Pitäisikö joskus mennä ja korkata joku 40-v söpö...
[/quote]Mäkin olen alle 30, ja aina on miellyttänyt silmää vain vanhemmat, miltei 40 v. Tuo muuten unohtui listasta. ap
[/quote]
Kaltaisenne tytöt ovat aika harvinaisia tällä palstalla. :)
m41
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:24"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:21"]
Olen 22 ja käyn ihan kuumana nelikymppisiin suloisiin miehiin. Ei kiinnosta kivikasvot vaan sellainen suloisuus. Ja se että ikää on reippaasti enemmän kuin minulla... Pitäisikö joskus mennä ja korkata joku 40-v söpö...
[/quote]
Et sä voi niitä korkata, noin vanhoja. Ainakaan jos on söpöjä.
[/quote]
Korkata oma kokemukseni 40-vuotiaasta. En ole koskaan ollut niin vanhan kanssa.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:22"]
[/quote]Mäkin olen alle 30, ja aina on miellyttänyt silmää vain vanhemmat, miltei 40 v. Tuo muuten unohtui listasta. ap
[/quote]
Kaltaisenne tytöt ovat aika harvinaisia tällä palstalla. :)
m41
[/quote]
:)
Pitkä, pitkät luonnollisen väriset hiukset ja partaa ja muutenkin saa olla karvaa. Painolla ei niin väliä, mies voi olla komea oli hän laiha tai pullukka. Jokseenkin pohjoismaalaisen näköinen.
N21
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:31"]Pitkä, pitkät luonnollisen väriset hiukset ja partaa ja muutenkin saa olla karvaa. Painolla ei niin väliä, mies voi olla komea oli hän laiha tai pullukka. Jokseenkin pohjoismaalaisen näköinen.
N21
[/quote]
Ai niin, ja minäkin pidän sellaisista n. 7-15v itseäni vanhemmista miehistä :)
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:31"]Pitkä, pitkät luonnollisen väriset hiukset ja partaa ja muutenkin saa olla karvaa. Painolla ei niin väliä, mies voi olla komea oli hän laiha tai pullukka. Jokseenkin pohjoismaalaisen näköinen.
N21
[/quote]
Ai niin, ja minäkin pidän sellaisista n. 7-15v itseäni vanhemmista miehistä :)
Älykäs, joka ei näytä liian feminiiniseltä.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 01:15"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:22"] [quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:21"] Olen 22 ja käyn ihan kuumana nelikymppisiin suloisiin miehiin. Ei kiinnosta kivikasvot vaan sellainen suloisuus. Ja se että ikää on reippaasti enemmän kuin minulla... Pitäisikö joskus mennä ja korkata joku 40-v söpö... [/quote]Mäkin olen alle 30, ja aina on miellyttänyt silmää vain vanhemmat, miltei 40 v. Tuo muuten unohtui listasta. ap [/quote] Kaltaisenne tytöt ovat aika harvinaisia tällä palstalla. :) m41 [/quote] :)
[/quote]
No kyllä olette. Yleensä valitetaan kuinka limainen setämies oli lähestynyt baarissa. :)
m41
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:24"]
[/quote]
[/quote]
Niin. Eiköhän tuon ikäisillä ole peppu jo korkattu.
En tiedä! Kun luin näitä vastauksia, osaan kuvitella viehättyväni oikeastaan jokaisesta. Ihastun jos minuun ihastutaan. Ehkä mun ei kannata kovin paljon miettiä minkälainen miestyyppi minua oikeastaan miellyttää, kun olen kuitenkin naimisissa jo yhdentyyppisen miehen kanssa... Hänellä on vihreät silmät, vahvat hiukset ja kiva hymy.
Symmetria kasvoissa(piirteet ei saa olla feminiiniset kuitenkaan. Nenän pitää olla nenä (esim Soan Jax), eikä huulet saa olla pelkät viivat), sporttisuus, leveät hartiat ja kapea lantio, pituudella ei väliä. Pilke silmäkulmassa ja just se tietty karisma tärkeimpiä ominaisuuksia.
Vähän niinku Pako-sarjasta tuttu Dominic Purcell. Isot äijät on jees!
N24
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 02:00"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:24"]
[/quote]
[/quote]
Niin. Eiköhän tuon ikäisillä ole peppu jo korkattu.
[/quote]
Puhuin ITSESTÄNI. Oman kokemukseni korkkaamisesta. Jos olen pannut 40-vuotiaan kanssa, olen korkannut kokemuksen.
Googlen kuvahakuun Clement Chabernaud. A vot, siinä mulle mies.
Vaalea, tuuheat vaaleat hiukset on suurin yksittäinen turn on miehissä ja se yhdistettynä kauniisiin vaaleisiin silmiin, komeisiin kasvoihin ja lihaksikkaaseen vartaloon<3 Mutta toisaalta hoikka vartaloinen ja siro kasvoinen "kaunispoika" herättää kiinnostusta myös.
Molemmissa miestyypeissä yhdistävät piirteet ovat vaaleus ja matala rasvaprosentti
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 03:20"]Vaalea, tuuheat vaaleat hiukset on suurin yksittäinen turn on miehissä ja se yhdistettynä kauniisiin vaaleisiin silmiin, komeisiin kasvoihin ja lihaksikkaaseen vartaloon<3 Mutta toisaalta hoikka vartaloinen ja siro kasvoinen "kaunispoika" herättää kiinnostusta myös.
Molemmissa miestyypeissä yhdistävät piirteet ovat vaaleus ja matala rasvaprosentti
[/quote]
Ja lisäyksenä ei kovin karvainen, tosin vaaleat ihokarvat nyt ei niin paljoa hatttaa. Eli ei selkä tai rintakarvoja ja kainalokarvojen poisto on plussaa. Paljon mukavampi makoilla miehen kainalossa, kun se on karvaton :D
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 03:13"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 02:00"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:24"] [quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:21"] Olen 22 ja käyn ihan kuumana nelikymppisiin suloisiin miehiin. Ei kiinnosta kivikasvot vaan sellainen suloisuus. Ja se että ikää on reippaasti enemmän kuin minulla... Pitäisikö joskus mennä ja korkata joku 40-v söpö... [/quote] Et sä voi niitä korkata, noin vanhoja. Ainakaan jos on söpöjä. [/quote] Niin. Eiköhän tuon ikäisillä ole peppu jo korkattu. [/quote] Puhuin ITSESTÄNI. Oman kokemukseni korkkaamisesta. Jos olen pannut 40-vuotiaan kanssa, olen korkannut kokemuksen.
[/quote]
Joo. Tällä palstalla tuskin yhtäkään ketjua jossa ei tuputettaisi mahtimelaa tai perspanoa ym. seksiin viittaavaa olipa aihe mikä hyvänsä. Pitää vai jaksaa. :D
m41
Tavalliset siistit kasvonpiirteet, siis ei lihava tai liian jykevä naama (isoleukaiset tai isonenäiset miehet ei viehätä ollenkaan), kunnolliset (ei-hailut) silmät ja kulmat, pituudeltaan keskikokoinen, hiukan harteikas ja lihaksikas, huolehtii ja välittää hiukan pukeutumisestaan, mutta ei mikään muotinukke, hyvin leikattu lyhyt tukka.
Pyöreät ja pulleat posket sekä pitkät hiukset
Onko mitään ihanempaa