Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen miestyyppi (ulkonäöllisesti) miellyttää?

Vierailija
10.04.2015 |

Onko jokin tietty tyyppi joka sua miellyttää? Kuvaile

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 19:52"]Näihin kyselyihin tuppaa tulemaan yhtä monta erilaista vastausta kuin on vastaajia. Niin nähty.
[/quote]

No mutta sehän on vain hyvä asia, ovathan kaikki maailman ihmisetkin erilaisia :)

Vierailija
62/83 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, harteikas, vaalea/ristiverinen. Sellainen aika tavallinen, lyhyet hiukset yleensä, nätti hymy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua viehättää miehessä lihaksikas vartalo ja tietynlainen vakavuus ja synkkyys. Hiusten värillä tai miehen pituudella ei oikeastaan ole mitään väliä. Itsevarma käytös mutta kuitenkin mukava kaikille.

Vierailija
64/83 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 19:49"]Espanjalaiset tummat atleettiset adonikset.
[/quote]Monesti kun kohtaan espanjalaisia maailmalla niin yleensä ne on ollu tukevia ja osalla kaljamaha
[/quote]

Kiellätkö espanjalaisten adonisten olemassaolon? Kommentoihan joku pohjoismaalaisetkin, onhan suurin osa niistäkin miehistä kaljamahaisia!

Vierailija
65/83 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään erikoisia "ihanteita" koska miehen karismaattisuus on se in. Aivan sama olkoon kaljamaha,kaljuuntuva, ryppyjä jne. Mutta se tietty piirre. En osaa oikein selittää :D

Vierailija
66/83 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen Aragornin näköinen.

Vierailija
67/83 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin lihaksikas, mielellään keskipitkä tai pidempi. Komea hymy, hyvät hampaat, iso muna. Onneksi löysin tuollaisen miehekseni :)

Vierailija
68/83 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma,mutta suomalainen tai pohjoismaalainen.tummat hiukset ja kulmakarvat ja pitkät tummat ripset.ruskettuvaa sorttia,ei vitivalkoista ihoa.ruumiillisella työllä saavutetut lihakset.bodarit yök.vaaleista miehistä en pidä.en edes vilkaise.urheilullinen,luonnossa viihtyvä.hyvät hampaat,tuoksuva ja hygieniastaan hyvin huolehtiva.kätevä käsistään=remppahommat luonnistuu.syvä,möreä ääni ja pitkä mies.kappas kuvailin mieheni!

Vierailija
69/83 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus ehdoton, ja väh. 175 cm, Mieluiten kiinteä kroppa, niin että lihaksisto on jäntevä, eli ei liian hoikka kuitenkaan, hyvä kunto täytyy olla. Jonkinlainen parta on jostain syystä erittäin viehättävää. Jollain tapaa feminiinisyys miellyttää,esim pitkät silmäripset, koska itse olen vähän maskuliininen. Tää on yks tyyppi joka mua miellyttää -  ap

Vierailija
70/83 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehekäs. Kalju tai hyvin lyhyet hiukset, saa olla sänkeä/ partaa, ohuet huulet ja pienehköt silmät, jotka menevät sikkuralleen kun mies hymyilee. Leveät hartiat ja muutenkin skrode ruumiinrakenne. Lihaksikkaat jalat ja kädet, mutta ei tarvitse olla sikspäkki näkyvissä. Karvoja kaikkialla, paitsi selässä.

Vierailija
71/83 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punapigmenttiset. Esim. ruskea tukka, punainen parta. Tai ihan punatukkainen. Saa olla pisamia, hörökorvat jne. Kaljuuntuminen ei haittaa.

Vierailija
72/83 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, lihaksikas ja länsimaalaisen näköinen. Syvä katse ja rauhallinen olemus. Liian puhelias ja naurava ei vain sytytä.

Vierailija
73/83 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:13"]Hoikkuus ehdoton, ja väh. 175 cm, Mieluiten kiinteä kroppa, niin että lihaksisto on jäntevä, eli ei liian hoikka kuitenkaan, hyvä kunto täytyy olla. Jonkinlainen parta on jostain syystä erittäin viehättävää. Jollain tapaa feminiinisyys miellyttää,esim pitkät silmäripset, koska itse olen vähän maskuliininen. Tää on yks tyyppi joka mua miellyttää -  ap
[/quote]

Maskuliininen nainen ei ole kovinkaan kiva..

Vierailija
74/83 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa olla pyöreä naama, eikä yhtään lihava, muutoin en osaa kuvailla

Vierailija
75/83 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa tiettyä piirrettä. Miehen ei tarvitse olla yleisesti hyvännäköisenä pidetyn miehen prototyyppi. Jotkut miehet saa pelkällä olemuksellaan housut kostumaan. Tietynlainen itsevarmuus pitää omata. En tarkoita kusipäisyyttä. Vahvat kädet ja selkä. Kävelytyyli. Ei saa olla hiipijä tai seinille vilkuilija. Pitää tietää mitä haluaa. Parta on plussaa. Silmälasitkin voi olla. Huoliteltu, puhdas olemus.Hyvä partavesi. Siinä ei saa uida.

Vierailija
76/83 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 22 ja käyn ihan kuumana nelikymppisiin suloisiin miehiin. Ei kiinnosta kivikasvot vaan sellainen suloisuus. Ja se että ikää on reippaasti enemmän kuin minulla... Pitäisikö joskus mennä ja korkata joku 40-v söpö...

Vierailija
77/83 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:21"]

Olen 22 ja käyn ihan kuumana nelikymppisiin suloisiin miehiin. Ei kiinnosta kivikasvot vaan sellainen suloisuus. Ja se että ikää on reippaasti enemmän kuin minulla... Pitäisikö joskus mennä ja korkata joku 40-v söpö...

[/quote]Mäkin olen alle 30, ja aina on miellyttänyt silmää vain vanhemmat, miltei 40 v. Tuo muuten unohtui listasta. ap

Vierailija
78/83 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:21"]

[/quote]

Et sä voi niitä korkata, noin vanhoja. Ainakaan jos on söpöjä.

Vierailija
79/83 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:21"]

[/quote]Mäkin olen alle 30, ja aina on miellyttänyt silmää vain vanhemmat, miltei 40 v. Tuo muuten unohtui listasta. ap
[/quote]

Seurusteluun 40-v olisi liian vanha, koska hän voisi olla isäni :-/ Mutta sänkyyn voisin ottaa...

Vierailija
80/83 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummaihoinen pikajuoksijatyyppinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän