Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisinko ehdottaa kummitytölle yo-lahjaksi?

Vierailija
10.04.2015 |

Kummityttöni pääsee ylioppilaaksi tänä keväänä. Olen nyt aika vähissä varoissa eikä olisi varaa antaa niin arvokasta lahjaa kuin haluaisin. Kehtaisinko ehdottaa, että tekisin hänelle lahjaksi juhlapuvun? Kankaisiin ja tarvikkeisiin budjettini juuri ja juuri riittäisi ja aikaa olisi kyllä ommella. Olen opiskellut ompelijaksi, en tosin ole koskaan tehnyt sitä työkseni vaan ainoastaan harrastuksena.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö voisi etsiä netistä jonkun mieluisan mekon ja teet kuvan mekosta niin tarkan "kopion" kuin osaat? :) tosin aika halvalla saa mekkoja myös tilattua (esim. Ebay, omani oli sieltä ja hyvä oli, maksoi n. 40 e), eli hinnaksi saattaisi tulla melkein sama kuin itse ommeltuna. Tosin itse tehdyssä enemmän ajatusta kuin valmiissa mekossa!

Vierailija
22/24 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tyttö ei saisikaan itse suunnitella mekkoaan, vaan sen pitää olla tiettyjen ehtojen mukainen: lyhyt, olkaimeton, koristeiden löydyttävä sinun varastostasi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi abi, jonka mielestä idea on aivan ihana - oikein toivon, että olisit oma kummitätini! :D

Vierailija
24/24 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 20:27"]

Eli tyttö ei saisikaan itse suunnitella mekkoaan, vaan sen pitää olla tiettyjen ehtojen mukainen: lyhyt, olkaimeton, koristeiden löydyttävä sinun varastostasi..

[/quote]

Kyllä saisi suunnitella ihan itse. Joko niin että kopioidaan valmis mekko, tai yhdistellään osia useammasta mekosta, tai sitten ihan alusta asti.

Kiitos rohkaisusta, taidan uskaltautua ehdottamaan.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä