Vanhoja loistavia sarjoja joista nykynuoret ovat tuskin kuulleetkaan
Aloitan: Huonosti käyttyäytyvät miehet (Men behaving badly), tehtiin 1992-97, varsinkin kaudesta II alkaen (kun Harry Enfield vaihtui Neil Morriseyhin) aivan hillitöntä tykitystä. Ja viimeisen kauden joulujakso on aivan klassikko.
Kommentit (247)
Taistelupari
Twin peaks
Kolmas kivi auringosta
Columbo
Pulmuset
Miami Vice
Dallas
Dynastia
Rikas , rakas, köyhä, varas. Höperöstä nimestä huolimatta todella hyvä minisarja. William Smith Anthony Falconettin roolissa sen verran vakuuttava pahis, että ihmiset väisteli kuulemma siviilissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Sheriffi Mc Cloud, olisi mukava nähdä se jakso, jossa Barbi Benton lauloi sen hittikappaleensa, jonka nimeä en just nyt muista. Twilight Zone olisi kiva myös nähdä uudestaan.
Nyt muistin: Ain't that just the way, Suomeksi Näinkö meille täällä aina käy
Muistaako kukaan sarjaa nimeltä Hollywood Beat ? Poliisimaailmasta sekin kertoi. Musiikki oli mahtavaa.
Eurooppalaiset rikossarjat Etsivä Lea Sommer sekä Poliisikoira Rex. Rex oli tietty ihku, mutta Rexin isännät olivat myös kuumia ja samoin Lea Sommerin työpari Til Schweiger.
Hill street blues, Maanalainen armeija, Näkemiin vaan muru jne. Ja tietty avauksessa mainittu Men behaving badly, Gary oli mun salainen ihastus. <3
Minä tykkäsin 90-luvulla hampurilaisravintolaan sijoittuvassa Milkshake sarjasta, vaikka arvostelijat haukkuivat. Haluaisin myös nähdä 70-luvun ranskalaisen minisarja Marseillen poika, sen tunnarista tuli hitti. Cumulus teki suomenkielisen version.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkäsin 90-luvulla hampurilaisravintolaan sijoittuvassa Milkshake sarjasta, vaikka arvostelijat haukkuivat. Haluaisin myös nähdä 70-luvun ranskalaisen minisarja Marseillen poika, sen tunnarista tuli hitti. Cumulus teki suomenkielisen version.
Sori, Marseillen poika oli Italialainen alamaailmaan sijoittuva jännityssarja.
Vierailija kirjoitti:
Se oli niin ihanan kaunis ja surumielinen melodia, lisäbonuksena sarjassa oli kauniita miehiä.
Tiistai-ilta oli paras kun TV:sta tuli peräkkäin Salaiset Kansiot ja Millenium. Teho-osasto oli myös suosikkini.
Yön kuumuudessa (In the heat of the night)
Sopisi edelleen telkkariin kuin nenä päähän. Mikään ei oo muuttunut noilla kulmilla.
Niin sanottu elämäni, My So-Called Life, paras ikinä tehty nuortensarja. Nuori Jared Leto esittää iki-ihanaa Jordan Catalanoa.