Vanhoja loistavia sarjoja joista nykynuoret ovat tuskin kuulleetkaan
Aloitan: Huonosti käyttyäytyvät miehet (Men behaving badly), tehtiin 1992-97, varsinkin kaudesta II alkaen (kun Harry Enfield vaihtui Neil Morriseyhin) aivan hillitöntä tykitystä. Ja viimeisen kauden joulujakso on aivan klassikko.
Kommentit (247)
Rintamäkeläiset kun sarjan sotaveteraanit oli hiukan täynnä ajan hengen aatteen paloa mitä isä sitten ihmetteli ja hankinnat oli OTK ketjusta?
Mennään bussilla on kyllä hiukan karmiva tänäpäivänä ja päähenkilö jo oli oikeasti hyvin iäkäs tuolloin naistenmieheksi?
Väitän olevani ap:n asteikolla vielä "nykynuori", mutta vastaan silti (koska tiedän muuten vain ison osan ketjun sarjoista): Älypäät. Aika ajanut ohi monista vitseistä, mutta perusidea ja tunnelma on kiva.
N19
Seinfeld.
Onneksi tämä on tyttäreni(19v) suosikki, koska on mun kanssa tätä katsellut pienestä asti dvd:ltä. Useimmille muille nuorille uppo-outo, vaikka on loistava edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Edes Heikkiä ja Kaijaa ei voi enää tehdä.
Sekään ei ole poliittisesti korrekti, Kaija kaatoi aina miehille kahvia.
Niinpä. Heikki on toksinen sovinisti.
Vaarallinen tehtävä sarja (The mission impossible, 80-luku).
Mummo
Konnankoukkuja kahdelle 2-3 ekaa kautta, sitten muuttui ihan kummalliseksi…
Murhamysteeri
Murhasta tuli totta
Die Alte
Der Clown
Ein fall fur zwei
derrick
The Pretender
Kuohuvat Guldenburgit
V
babylon 5
galactica
Rederiet
dynastia
dallas
hercule poirot
miss marple
hiidenvirta
buffy
twin peaks
columbo
bergerac
seikkailujen linnake
tähtiportti
lovejoy
matlock
Sheriffi Mc Cloud, olisi mukava nähdä se jakso, jossa Barbi Benton lauloi sen hittikappaleensa, jonka nimeä en just nyt muista. Twilight Zone olisi kiva myös nähdä uudestaan.
Frendit
Lizzie mcquire (teinisarja mutta tosi hyvä)
Pulmuset
Kaikki vanhat sarjat mitä disneyllä on, on tosi hyviä
Vielä en nähnyt mainittuna
- Silkkiä ja luoteja
- Kuuma piiri
- NYPD Blue
- Brittikomedia Coupling, suomeksi Paritellen.
Ja hiukan uudempaa tuotantoa Shield on ihan loistosarja, mutta ei ole näkynyt toviin mistään.
Bonanza
Xena
Roswell
The Tribe
Alf
Charmed
Buffy the Vampire Slayer
Siinä mun entisiä lemppareita. Olen 1989 syntynyt.
Mikä se oli se sarja, missä isä ja poika kiersi moottoripyörällä jenkkilää ja bunkkasivat milloin missäkin? 🤔
Teini-ikäisenä se poika oli 🔥ja siksi oli pakko aina katsoa 😂
Vierailija kirjoitti:
Bonanza
Xena
Roswell
The Tribe
Alf
Charmed
Buffy the Vampire SlayerSiinä mun entisiä lemppareita. Olen 1989 syntynyt.
Ah ja miten saatoin unohtaa - Poliisikoira Rex. Se saksankielinen versio, jossa oli Gedeon Burkhard.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se oli se sarja, missä isä ja poika kiersi moottoripyörällä jenkkilää ja bunkkasivat milloin missäkin? 🤔
Teini-ikäisenä se poika oli 🔥ja siksi oli pakko aina katsoa 😂
Crossroads. Sitä poikaa esitti Dalton James. Juuri mitään muuta en sarjasta muista, kuin että poika oli hottis ja ne ajeli moottoripyörällä isänsä kanssa.
Me Tammelat
Sheriffi McCloud
Kojak
Mennään bussilla