Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko aika ajanut blogeista ohi?

Vierailija
10.04.2015 |

Muutamaakin "huippublogia" seuranneena olen laittanut merkille, että näihin blogeihin kommentointi on nykyään todella vähäistä. Entisten useiden kymmenien kommenttien sijasta enää muutama hassu kommentti ja niistäkin puolet blogistin omia vastauksia. Kilpailuihin osallistuu enää murto-osa lukijoista. Kannattaako tällaisia blogeja enää sponsoroida ja mikä on blogiportaaleiden tulevaisuus?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 19:55"]

täällä tunnutaan ajattelevan, että kaikki blogit on lifestyle-blogeja. Itse luen talous- ja sijoitusblogeja ja kirjablogeja, eikä niiden puiolella tunnu olevan minkäänlaista kuihtumista.

[/quote]

Minä seuraan paljon juuri kirjablogeja (en tosin kotimaisia), ja niissä on myös kommentointi kuihtunut ihan minimiin, vaikka suosio olisi kasvanut.

Vierailija
22/24 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmittaa jos blogi muuttuu sellaiseksi että siinä on liikaa yhteistyö- eli mainospostauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 19:25"]

Ei. Kommentointi on vähentynyt, mutta lukijamäärät kasvaneet.

Hupsua että blogien kuolemaa povataan (av:lla) koko ajan. Kas kun ei koko somen. Radiota ja televisiotakin pidettiin aikanaan ohimenevinä hömpötyksinä.

[/quote]

no blogeja ei voi mitenkään verrata televisioon tai radioon.. kai ymmärrät tuon itsekin.

Itse näen, että päivän asu -blogit ei enää niinkään ole muodissa enää. suurin osa näistä on siirtnyt lifestyleen ja blogissa pitää olla monipuolisesti sisältöä.

Vierailija
24/24 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin osa blogeista on siirtynyt naistenlehtiin. Jo loppuunkulutetuilla jutuilla yritetään vielä kertaalleen rahastaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan