Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka olette synnyttäneet isokokoisia lapsia, niin

Vierailija
16.09.2006 |

onko äitinnekin synnyttäneet suurikokoisia? Onko se jotenkin perinnöllistä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapseni oli syntyessään 4,7kg! Tuntuu että myös pitkät synnytykset ovat sukurasite. Tieto on esikoislasten kohdalta, äitini ensimmäinen synnytys 30h, sisareni reilu 40h ja minulla " vain" 26h (päättyi sektioon).

Vierailija
2/5 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos se onkin perinnöllistä siihen vaikuttaa myös se miehen suku jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


mies on kuulemma syntynyt himpun alle 5kg!

Vierailija
4/5 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen ollut 3,8 ja mieskin alle 4kg.

Vierailija
5/5 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni oli syntyessään 4,8 kg. Itse olin syntyessäni 3,6 kg ja mies samoissa lukemissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän