Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäiskö huolestua? Kuukautiset synnytyksen jälkeen.

Vierailija
10.04.2015 |

Mites teillä toisilla on kuukautiset alkaneet synnytyksen jälkeen? Itselläni tulee vuosi täyteen siitä kun synnytin ja vieläkään ei ole kuukautiset alkaneet. Täysimetin puolivuotiaaksi ja sen jälkeen olen osaimettänyt, mutta nyt maidontulokin on alkanut ehtyä. Pitäiskö tässä kohta huolestua?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä ole muita synnyttäneitä surfaamassa?

Vierailija
2/9 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä sä oot paksuna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla se osaimetyskin pitää kuukautiset poissa. Jos eivät kuitenkaan parissa kuukaudessa ala imettämisen todellisen lopettamisen jälkeen, on ehkä syytä huolestua.

Vierailija
4/9 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:00"]

Tyhmä sä oot paksuna

[/quote] Mullakin tuli mieleen. Etenkin tuo maidon ehtyminen vois olla yksi uuden raskauden oireista. Oletko tosiaan täysin varma, että et ole uudelleen raskaana?

Vierailija
5/9 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi menkat sitten vasta, kun imetin enää kerran päivässä yli vuosikasta eli ihan normaalia. Maidon tulo voi myös ehtyä siitä syystä, että lapsi ei sitä enää niin ota. Mutta jos epäilyttää ja mahdollista olisi niin voihan se olla uusi raskauskin.

Vierailija
6/9 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:45"]Mites teillä toisilla on kuukautiset alkaneet synnytyksen jälkeen? Itselläni tulee vuosi täyteen siitä kun synnytin ja vieläkään ei ole kuukautiset alkaneet. Täysimetin puolivuotiaaksi ja sen jälkeen olen osaimettänyt, mutta nyt maidontulokin on alkanut ehtyä. Pitäiskö tässä kohta huolestua?
[/quote]

Mulla alko kuukautiset vasta kun olin lopettanut koko imettämisen eli noin kaksi kuukautta imettämisen jälkeen. Imetin molempia muksuja reilun vuoden.

Vierailija
7/9 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hui! Uusi raskaus heti ei kyllä nyt sopisi tähän saumaan ollenkaan. Tosin en kyllä usko olevani paksuna. Toisaalta enhän mä ole testiä tehnyt, mutta kun ei ole olut mitään uuden raskauden oireitakaan, niin kyllä mä sen mahdollisuuden sulkisin pois. Nyt kuitenkin kun nostitte senkin mahdollisuuden esiin, niin kait se on pakko ostaa huomenissa raskaustesti ja testailla, muuten se jää kiusaamaan. 

Olen kyllä nyt viimeisen kuukauden aikana yrittänyt karistaa noita ylimääräisiä raskauskilojani ja eikös sillä vois ajatela olevan yhteyttä myös tuohon maidon ehtymiseen ja miks ei myös kuukautisiin... Ap. 

Vierailija
8/9 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin vielä kun imettää (vaikka vain osaimettäis), ei kannata käydä liikaa murehtimaan kiloista ja laihduttamaan, koska sillä on suora vaikutus maidontuloon. Myös kuukautisiin se vaikuttaa ja saattaa jarruttaa niiden alkamista. En olisi hirveen huolestunut kuukautisista, sillä niinkuin tuolla jo jotkut kertoivat. Toisilla menkat alkaa vasta silloin, kun imetys kokonaan loppuu.  

Vierailija
9/9 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:47"]

No hui! Uusi raskaus heti ei kyllä nyt sopisi tähän saumaan ollenkaan. Tosin en kyllä usko olevani paksuna. Toisaalta enhän mä ole testiä tehnyt, mutta kun ei ole olut mitään uuden raskauden oireitakaan, niin kyllä mä sen mahdollisuuden sulkisin pois. Nyt kuitenkin kun nostitte senkin mahdollisuuden esiin, niin kait se on pakko ostaa huomenissa raskaustesti ja testailla, muuten se jää kiusaamaan. 

Olen kyllä nyt viimeisen kuukauden aikana yrittänyt karistaa noita ylimääräisiä raskauskilojani ja eikös sillä vois ajatela olevan yhteyttä myös tuohon maidon ehtymiseen ja miks ei myös kuukautisiin... Ap. 

[/quote] Ja tuuthan sitte kertomaan meille, jos testi näyttäiskin plussaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme