Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuntosaliharjoittelulla tulee miehekäs vartalo!

Vierailija
10.04.2015 |

Ei todellakaan muuten tuu. Oon ollut aina "liian laiha" ja vartalon malli on ollut tikkusuora pötkylä. Olen yrittänyt lihottaa itseäni näyttääkseni naisellisemmalta, mutta lopputulos on ollut vaan muhkuraiset reidet. Nyt olen käynyt muutaman kuukauden säännöllisesti salilla eikä mulla ole koskaan ennen ollut näin naisellisen pyöreää lantiota! Suosittelen lämpimästi kaikille suoravartaloisille ja laiheliineille!

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä olen kyllä sitä mieltä, että otsikko pitää ainakin osittain paikkansa. Toki se riippuu paljolti siitä, mitä siellä salilla tehdään. Jos siellä ähkitään painojen kimpussa tavoitteena lihaksien näkyminen, niin siinä tapaukseessa asia on kyllä näin.

Minusta naisellisuus on juurikin pehmeyttä, ei kimmoisuutta ja tiukkuutta. En toki minäkään mistään tonnikeijuista välitä, mutta mieluummin pari ylimääräistä, kuin alimääräistä kiloa, eikä näkyviä lihaksia.

Uskon että valtaosa aikuisista miehistä allekirjoittaa mielipiteeni.

Vierailija
22/52 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:12"]

[/quote]

Uskon että yksikään aikuinen mies ei laittaisi pahakseen vaikka vaimonsa muistuttaisi Stacia.

http://www.nerdfitness.com/blog/2011/07/21/meet-staci-your-new-powerlifting-super-hero/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä olen kyllä sitä mieltä, että otsikko pitää ainakin osittain paikkansa. Toki se riippuu paljolti siitä, mitä siellä salilla tehdään. Jos siellä ähkitään painojen kimpussa tavoitteena lihaksien näkyminen, niin siinä tapaukseessa asia on kyllä näin.

Minusta naisellisuus on juurikin pehmeyttä, ei kimmoisuutta ja tiukkuutta. En toki minäkään mistään tonnikeijuista välitä, mutta mieluummin pari ylimääräistä, kuin alimääräistä kiloa, eikä näkyviä lihaksia.

[/quote]

Ja miksi sinun mielipiteelläsi pitäisi olla jotakin väliä?

Vierailija
24/52 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:12"]Näin miehenä olen kyllä sitä mieltä, että otsikko pitää ainakin osittain paikkansa. Toki se riippuu paljolti siitä, mitä siellä salilla tehdään. Jos siellä ähkitään painojen kimpussa tavoitteena lihaksien näkyminen, niin siinä tapaukseessa asia on kyllä näin.

[/quote]

Ja oikeastihan tässäkin puhuu taas nainen, joka ei ole koskaan kuntoillut.

Vierailija
25/52 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:41"]

Lihaksethan ne kurvit tekee.peppu ja reidet pyöristyy ja vyötärö kapenee.

[/quote]

Eikä tee vaan geenit.

Vierailija
26/52 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:08"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:19"]

[/quote] Olen pumpannut rautaa salilla monta vuotta, ihan kunnon painoja yritän nostella ja miehisesti ähkin siellä. Kroppani ei ole muuttunut pätkääkään miehekkäämmäksi, joten älkää sanoko että jos treenaa kovaa salilla, alkaa näyttää poikamaiselta/miehekkäältä. Peppuni päinvastoin on naisistunut ja paljon. Rasvaprosenttia ei tarvitse vetää liian matalaksi.   N24 [/quote] Olet väärässä.

[/quote]

No laitanko ennen- ja jälkeen kuvat?

N24
[/quote] Laita!

Vierailija
27/52 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

"T: Lihakseton mies"

Kaikki treenaavat, hyväkroppaiset ja lihaksikkaat miehet onneksi tajuavat siitä kuntosalilla käymisestä enemmän ja tietävät kuinka hyvältä näyttää isopakarainen ja timmimahainen nainen. Ja varmasti moni ei-lihaksikas mieskin tietää, toisin kuin sinä.

Vierailija
28/52 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kuulkaas mitä mieltä olette siitä Topeliusten kappaleesta jossa pari daamia tulee ulos vanhemmasta sutjakkaasta ameriikan autosta? Miltä se näyttäisi jos sieltä tulisi honottava kiinalainen?

eikö ?

ei minustakaan.

Vierailija
29/52 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 21:19"]

[/quote] Olen pumpannut rautaa salilla monta vuotta, ihan kunnon painoja yritän nostella ja miehisesti ähkin siellä. Kroppani ei ole muuttunut pätkääkään miehekkäämmäksi, joten älkää sanoko että jos treenaa kovaa salilla, alkaa näyttää poikamaiselta/miehekkäältä. Peppuni päinvastoin on naisistunut ja paljon. Rasvaprosenttia ei tarvitse vetää liian matalaksi.   N24 [/quote] Olet väärässä.

[/quote]

No laitanko ennen- ja jälkeen kuvat?

N24

Vierailija
30/52 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään moni tuntuu olevan ihan ulalla siitä miten paljon liikuntaa, sekä aerobista että lihaskuntoa ylläpitävää tarvittaisiin. Moni kuvittelee olevansa ihan hyvässä kunnossa jos käyvät kerran pari viikossa harrastamassa jotain tunnin. Miettikääpä ihan tosissaan kuinka pieni osa se on viikosta jos muuten pääosa ajasta vietetään istuen ja maaten. Lihaskuntoa voi ylläpitää muutenkin kuin salilla, mutta kaksi-kolme kertaa viikossa vain ylläpitää lihaskuntoa, eli aika paljon vaatii siihen miesmäiseen kuntoon. Toki sillä siiderivalaalla alkuun parikin kertaa viikossa tuo tulosta jonkin aikaa.

Vierailija
31/52 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:12"]

[/quote]

Kaikki treenaavat, hyväkroppaiset ja lihaksikkaat miehet onneksi tajuavat siitä kuntosalilla käymisestä enemmän ja tietävät kuinka hyvältä näyttää isopakarainen ja timmimahainen nainen. Ja varmasti moni ei-lihaksikas mieskin tietää, toisin kuin sinä.
[/quote]

Öö, onko kaikkien kuntosalilla käyvien miesten pakko tykätä vain niistä salilla treenaavista naisista? Miksi? En ole tuo mies mutta ihmetyttää vain.
Itsekin salilla käyvänä naisena olen sitä mieltä, että iso osa aktiivikävijöistä on treenannut itsensä liian miehekkäiksi ja minirintaisiksi, eivätkä itse edes huomaa sitä. Jos olisivat, he eivät puolustautuisi täällä niin kärkkäästi vaan myöntäisivät tavoittelevansa miehekästä vartaloa.

Vierailija
32/52 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:51"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:48"]Se vartalohan se on se elämän tärkein asia, sekä naisille että miehille. Muuten ei tuu pillua/munaa. [/quote] On se tärkeä asia. Jaksaa ja voi paremmin ja näyttääkin vielä paremmalta. Onko se nyt niin väärin?

[/quote]

Laihdutin muutama vuosi sitten melkein 30 kiloa ja aloin urheilla. Elämässä ei mikään muuttunut paremmaksi. Täysin hukkaan heittetettyä aikaa ja vaivaa.

Vierailija
33/52 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa timmissäkään mitään vikaa ole, mutta tykkään enemmän tästä vasemmanpuoleisesta.

http://www.nerdfitness.com/wp-content/uploads/2011/07/Screen-Shot-2011-07-21-at-10.03.58-AM1.jpg

t.mies

Vierailija
34/52 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:54"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:16"]

[/quote]

Uskon että yksikään aikuinen mies ei laittaisi pahakseen vaikka vaimonsa muistuttaisi Stacia.

http://www.nerdfitness.com/blog/2011/07/21/meet-staci-your-new-powerlifting-super-hero/

[/quote]

Tai Miesha Tatea.

http://www.ranker.com/pics/N32903153/miesha-tate-athletes-photo-u3

[/quote]

Hyi helvetti, tuli jotenkin homo olo.

t.mies

Vierailija
35/52 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten treenaa. Kuntosalia voi harrastaa monella tavalla.

Vierailija
36/52 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:17"]

Ja miksi sinun mielipiteelläsi pitäisi olla jotakin väliä?

[/quote]

Hus hus, painuppa takaisin häkkiisi.

Vierailija
37/52 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:44"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:16"]

[/quote]

[/quote]

Uskoa voit toki mitä vaan, mutta näin aikuisena miehenä voin sanoa, että vuoden 2009 Stacilla oli juuri unelma naisen lantio ja vartalo muutenkin hyvä ja sopusuhtainen. Lopuissa kuvissa olikin sitten poikavartaloinen nainen, joka ei ainakaan minua kiinnosta, saati kiihota pätkääkään.

[/quote]

Just näin. 2009 kuva kieltämättä aika namu.

Vierailija
38/52 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 22:13"]

[/quote]

[/quote]

Mielipiteet on vähän niin kuin persereikä. Jokaisella on omansa.

Vierailija
39/52 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 23:52"]

Ei tuossa timmissäkään mitään vikaa ole, mutta tykkään enemmän tästä vasemmanpuoleisesta.

http://www.nerdfitness.com/wp-content/uploads/2011/07/Screen-Shot-2011-07-21-at-10.03.58-AM1.jpg

t.mies

[/quote]

Vittu hirvee fläsä toi vasen!! Onhan toi oikee nyt ihan helvetin paljon pantavampi!

t. mies kans

Vierailija
40/52 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:39"]Pyöreä lantio? Siis edestäpäin katsottunako? Kertoisitko vähän tarkemmin, mitkä ovat ne lihakset, joita harjoittamalla saa pötkylävartaloon "naisellisen pyöreän lantion", jos siis tarkoitat edestäpäin katsoessa... mäkin tahtoisin tietää.

Jos taas tarkoitit pyöreällä lantiolla vaan isompia pakaroita tai reisiä, niin unohda.
[/quote]

Minulle on ainakin kuntosalilla käymisen myötä tullut naisellinen x-vartalo, eli myös edestä katsottuna pyöreyttä lantioon. Ennen olin tasapaksu pötkö, vaikkakin hoikka, nyt olen hoikka ja lantioni on leveämpi edestä päin katsottuna. Kyllä ne pakara- ja reisilihakset pyöristävät lantiota myös edestä, ja sen lisäksi urheilu edistää rasvan "terveellisempää" kertymistä lantiolle vatsan ja jenkkakahvojen sijaan. Summa summarum, ennen en näyttänyt hyvältä, nyt näytän