Kuntosaliharjoittelulla tulee miehekäs vartalo!
Ei todellakaan muuten tuu. Oon ollut aina "liian laiha" ja vartalon malli on ollut tikkusuora pötkylä. Olen yrittänyt lihottaa itseäni näyttääkseni naisellisemmalta, mutta lopputulos on ollut vaan muhkuraiset reidet. Nyt olen käynyt muutaman kuukauden säännöllisesti salilla eikä mulla ole koskaan ennen ollut näin naisellisen pyöreää lantiota! Suosittelen lämpimästi kaikille suoravartaloisille ja laiheliineille!
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 00:02"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 23:52"]
Ei tuossa timmissäkään mitään vikaa ole, mutta tykkään enemmän tästä vasemmanpuoleisesta.
http://www.nerdfitness.com/wp-content/uploads/2011/07/Screen-Shot-2011-07-21-at-10.03.58-AM1.jpg
t.mies
[/quote]
Vittu hirvee fläsä toi vasen!! Onhan toi oikee nyt ihan helvetin paljon pantavampi!
t. mies kans
[/quote]
Oikea jos olisin pedohomo. Sehän näyttää ihan pojalta.
Ei todellakaan tarvitsisi arpoa noiden välillä. Valinta on tuo nuori nainen.
t.mies
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 23:52"]Ei tuossa timmissäkään mitään vikaa ole, mutta tykkään enemmän tästä vasemmanpuoleisesta.
http://www.nerdfitness.com/wp-content/uploads/2011/07/Screen-Shot-2011-07-21-at-10.03.58-AM1.jpg
t.mies
[/quote]
Ihan ymmärrettävää. Perusmies on pullamössö, perusnainen on pullamössö, ja ihmiset tuppaavat tykkäämään itsensä kaltaisista. Tämä on, ainakin minun mielestäni, jopa ihan tervettä. Ole itse tuollainen hyvin vähärasvainen, salilla punttaava nainen, ja mieheni on paljon salilla käyvä mies. Sellainen ulkonäkö viehättää minua, on aina viehättänyt ja tunnen oloni hyväksi. En silti väitä, että kaikkien pitäisi tykätä salilla käymisestä tai pitää tiukkaa kehoa kauniina. Kyllä meitä maailmaan mahtuu.
http://hiit-blog.dailyhiit.com/wp-content/uploads/2014/06/lindsayellingson2.jpg
Tuota se yli kymmenen vuoden kuntosaliharrastus tekee. Joo hyi, omapa miehekäs ja kamala vartalo. Varmaan moni mies kammoksuu noitakin miehekkäitä pakaroita. Hyi! Ja tuohonkin kun tulee offseasonilla rasvaa hieman niin omapa hirveä kroppa.
Eiku...
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 00:24"]
http://hiit-blog.dailyhiit.com/wp-content/uploads/2014/06/lindsayellingson2.jpg
Tuota se yli kymmenen vuoden kuntosaliharrastus tekee. Joo hyi, omapa miehekäs ja kamala vartalo. Varmaan moni mies kammoksuu noitakin miehekkäitä pakaroita. Hyi! Ja tuohonkin kun tulee offseasonilla rasvaa hieman niin omapa hirveä kroppa.
Eiku...
[/quote]
Kyllä! Myös meidän ykkösnimi bikinisarjassa Jaana Malytcheva on todella miehekäs;
http://www.bodylehti.fi/wp-content/uploads/2014/08/IMG_7174-723x1024.jpg
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:16"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:12"]
Uskon että valtaosa aikuisista miehistä allekirjoittaa mielipiteeni.
[/quote]
Uskon että yksikään aikuinen mies ei laittaisi pahakseen vaikka vaimonsa muistuttaisi Stacia.
http://www.nerdfitness.com/blog/2011/07/21/meet-staci-your-new-powerlifting-super-hero/
[/quote]
Uskoa voit toki mitä vaan, mutta näin aikuisena miehenä voin sanoa, että vuoden 2009 Stacilla oli juuri unelma naisen lantio ja vartalo muutenkin hyvä ja sopusuhtainen. Lopuissa kuvissa olikin sitten poikavartaloinen nainen, joka ei ainakaan minua kiinnosta, saati kiihota pätkääkään.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:16"]
[/quote]
Uskon että yksikään aikuinen mies ei laittaisi pahakseen vaikka vaimonsa muistuttaisi Stacia.
http://www.nerdfitness.com/blog/2011/07/21/meet-staci-your-new-powerlifting-super-hero/
[/quote]
Tai Miesha Tatea.
http://www.ranker.com/pics/N32903153/miesha-tate-athletes-photo-u3
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:17"]
Näin miehenä olen kyllä sitä mieltä, että otsikko pitää ainakin osittain paikkansa. Toki se riippuu paljolti siitä, mitä siellä salilla tehdään. Jos siellä ähkitään painojen kimpussa tavoitteena lihaksien näkyminen, niin siinä tapaukseessa asia on kyllä näin.
Minusta naisellisuus on juurikin pehmeyttä, ei kimmoisuutta ja tiukkuutta. En toki minäkään mistään tonnikeijuista välitä, mutta mieluummin pari ylimääräistä, kuin alimääräistä kiloa, eikä näkyviä lihaksia.
[/quote]
Ja miksi sinun mielipiteelläsi pitäisi olla jotakin väliä?
[/quote]
Jopas oli erikoinen kommentti???
Minun mielipiteelläni on tasan yhtä paljon tai vähän väliä, kuin sinun tai kenen tahansa muun kommentilla. Vai kiellätkö sinä kaikkia, jotka eivät ole kanssasi samaa mieltä, kertomasta mielipiteitään?
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:23"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:12"]Näin miehenä olen kyllä sitä mieltä, että otsikko pitää ainakin osittain paikkansa. Toki se riippuu paljolti siitä, mitä siellä salilla tehdään. Jos siellä ähkitään painojen kimpussa tavoitteena lihaksien näkyminen, niin siinä tapaukseessa asia on kyllä näin. Minusta naisellisuus on juurikin pehmeyttä, ei kimmoisuutta ja tiukkuutta. En toki minäkään mistään tonnikeijuista välitä, mutta mieluummin pari ylimääräistä, kuin alimääräistä kiloa, eikä näkyviä lihaksia. Uskon että valtaosa aikuisista miehistä allekirjoittaa mielipiteeni. [/quote] Ja oikeastihan tässäkin puhuu taas nainen, joka ei ole koskaan kuntoillut.
[/quote]
Hutikuti tälläkin kertaa. Kirjoittaja on ihan aito ja ehta mies, joka on harrastanut kilpailumielessä neljää eri urheilulajia ja jonka harjoitteluun on kuulunut myöskin kuntosalitreenaus. Vaikka kilpailu on jo taakse jäänyttä elämää, niin silti kuntoilen aktiivisesti ja kroppa on hyvässä kuosissa. Poikavartaloista naisilla en pidä, vaan naisessa pitää olla naisellisia muotoja ja naisellista pehmeyttä.
Näin miehenä olen kyllä sitä mieltä, että otsikko pitää ainakin osittain paikkansa. Toki se riippuu paljolti siitä, mitä siellä salilla tehdään. Jos siellä ähkitään painojen kimpussa tavoitteena lihaksien näkyminen, niin siinä tapaukseessa asia on kyllä näin.
Minusta naisellisuus on juurikin pehmeyttä, ei kimmoisuutta ja tiukkuutta. En toki minäkään mistään tonnikeijuista välitä, mutta mieluummin pari ylimääräistä, kuin alimääräistä kiloa, eikä näkyviä lihaksia.
[/quote]
Olen pumpannut rautaa salilla monta vuotta, ihan kunnon painoja yritän nostella ja miehisesti ähkin siellä. Kroppani ei ole muuttunut pätkääkään miehekkäämmäksi, joten älkää sanoko että jos treenaa kovaa salilla, alkaa näyttää poikamaiselta/miehekkäältä. Peppuni päinvastoin on naisistunut ja paljon. Rasvaprosenttia ei tarvitse vetää liian matalaksi.
N24
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 18:22"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:12"]
[/quote]
Olen pumpannut rautaa salilla monta vuotta, ihan kunnon painoja yritän nostella ja miehisesti ähkin siellä. Kroppani ei ole muuttunut pätkääkään miehekkäämmäksi, joten älkää sanoko että jos treenaa kovaa salilla, alkaa näyttää poikamaiselta/miehekkäältä. Peppuni päinvastoin on naisistunut ja paljon. Rasvaprosenttia ei tarvitse vetää liian matalaksi.
N24
[/quote] Olet väärässä.
Hyvä kun tulee tulosta. Itse en enää huomaa suuria muutoksia. Yritän nostaa painoa niin saan enemmän lihaksia.
Haha, semmoinen keskivartalolihava tikkujalkainen aavee-mamma onkin todella naisellinen!
Not.