Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi laitat kissanhiekan wc-pönttöön?

Vierailija
10.04.2015 |

Miksi, oi miksi?
Menee putket tukkoon ja voi tulla rumaa jälkeä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mustan kissan paskut pokset

Vierailija
2/14 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hah, en laita enää. nuorempana laitoin ja yksi päivä menin normaalisti vessaan ja vedin, rupes kuulumaan PULP PULP ja olin et ei helvetti, ei mennyt kauaa kun vesi nousi wcpöntöstä lattialle.. Nolotti kun huoltomies sanoi että älä ikinä enää laita kissanhiekkaa pyttyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lapioin sinne kissan kakat, en tajunnu että se pieni määrä hiekkaa siinä mukanakin voi aiheuttaa tukoksen.

Vierailija
4/14 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa ja nopeaa

Vierailija
5/14 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaako joku muka oikeasti hiekkaa/hiekkaista kakkaa sinne pönttöön? :O

Vierailija
6/14 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu nuori mies laittoi kaikki hiekat pönttöön. Tuli kallis putkiremppa.

Vierailija
7/14 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka toope niin tekee? Tai no, meillä lapsuuden kodissa meni pönttö tukkoon kun joku yövieras huuhtelu siteet (!!!) sinne, että on kait noita.

Vierailija
8/14 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran mitä kakkapökäleisiin on silikahiekkaa tarttunut menee vessanpönttöön. Se muutama lusikallinen kiteitä mitä vessan viemäriin päivittäin menee, tuskin pystyy viemäriä tukkimaan. Kun on koko kerrostalon seitsemän kerroksen kylpyhuoneviemärit samassa linjassa, siinä huilaa niin paljon muuta tavaraa, että kissan jätteet eivät mitään vaikuta.

Kymmensenttinen viemäriputki halkaisijaltaan, kyllä sen tukkimiseen vaaditaan vähän enemmän kuin hieman kissanhiekkaa. 

Vierailija
9/14 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laitakaan,vaan roskiin.Ei pönttöön kuulu laittaa muuta kuin vessapaperia ja ruumiineritteitä.

Vierailija
10/14 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne te sitten sen kissankakan laitatte?

Vierailija
11/14 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 18:01"]Minne te sitten sen kissankakan laitatte?
[/quote]
Siivoan laatikon useimmiten roskapussiin jonka olen viemässä roskikseen.
Mikäli en samantien ole viemässä roskista, lapioin likaisen hiekan pussiin, pussin kiinni ja roskapussiin ja vien kun joudan. Ja ei, se ei sieltä suljetusta pussista ihan heti dunkkaa.
Näin mä teen lasten kakkavaipoillekin, hyi minä.

Vierailija
12/14 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 18:07"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 18:01"]Minne te sitten sen kissankakan laitatte? [/quote] Siivoan laatikon useimmiten roskapussiin jonka olen viemässä roskikseen. Mikäli en samantien ole viemässä roskista, lapioin likaisen hiekan pussiin, pussin kiinni ja roskapussiin ja vien kun joudan. Ja ei, se ei sieltä suljetusta pussista ihan heti dunkkaa. Näin mä teen lasten kakkavaipoillekin, hyi minä.

[/quote]

Näin minäkin teen,käytän kristallihiekkaa,joka imee kivasti kissanpissan ja sen hajun.Kakat kerään päivittäin vessan kannelliseen roskikseen.Siis likainen hiekka kerralla vaihtoon ja ulos roskikseen.

Vierailija
13/14 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paakkuuntuvaa kissahiekkaa. Siivoan pissapaakut ja kakat lapiolla pakastuspussiin, jonka laitan roskikseen. Kun vaihdan hiekan, kaadan vanhat hiekat muovipussiin ja vien sen roskiin.

En todellakaan suosittele kissanhiekan(kaan) kaatamista viemäriin. Putkimiehet osaavat selvittää syyllisen, eräässä talohtiössä syyllinen sai todella mojovan laskun. Viemäriputken tukkeutuessa on vaarana, että viemärivesi nousee johonkin asuntoon, jolloin ko. asunnossa pilalla ovat sekä lattiat, seinät jonkin matkaa ylöpäin, huonekalut, matot yms.

Vierailija
14/14 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita, mutta eräässä aiemmasa asunnossa oli silti parikin kertaa vessa tukossa. Putkimies sitten toisella kertaa ärisi, että kai se on koko ajan tukossa kun oot tunkenu sinne kissanhiekkaa. Ärsytti sikana, koska vaikka minulla olikin kissoja _kertaakaan en ollut laittanut hiekkaa sinne saamarin pönttöön_. Sitä sitten en tiedä mitä edellinen asukas oli tehnyt vai olettiko tää äijä vain että olen sitä hiekkaa sinne laittanut kun näki kissani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän