Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako ostaa pyykinpesukone?

Vierailija
09.01.2015 |

Expertillä olisi alessa meille sopiva. En muista millaista oli aika oman pesukoneen kanssa, kun olen niin kauan pessyt pesutuvassa. Mielipiteitä? Perheessä yksi äiti ja yksi syksyllä kouluun menevä lapsi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Kunhan itselläni on.

Vierailija
2/12 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko teille paljon sähkölaskua, kun on pyykkikone?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oma pesukone on huomattavasti kätevämpi. Ainakin työssä käyvänä ja paljon liikuntaa harrastavana perheenä pyykkiä tulee niin paljon ja pesuaikaa on vain illat, ettei sitä vähää vapaa-aikaa viitsi etukäteen sitoa mihinkään pyykkivuoroon. Ja jos tulee vaikka jotain oksennustautipyykkiä, niin ärsyttäisi pyöritellä sitä jossain siihen saakka, kunnes saa sen pyykkivuoron varattua. Nyt voi pistää koneen pyörimään ihan vapaasti oman aikataulunsa mukaan.

Vierailija
4/12 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesukone vie vain vähän tilaa mutta se kuivatettava pyykki on saatava johonkinnmahtumaan. oletko ajatellut missä kuivatat pyykit jos kone on kotona?
Teidän asemassa en kyllä ostais omaa konetta.

Vierailija
5/12 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilanteessa mutta lisänä vielä vauva. En ole nähnyt kannattavaksi juurikin kuivauksen takia. (Tai no meillä on kyllä pesukone, mutta en ole yli neljään vuoteen kertaakaan laittanut sitä päälle kun mielummin pesen pyykkituvassa :D)

Vierailija
6/12 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 08:11"]Pesukone vie vain vähän tilaa mutta se kuivatettava pyykki on saatava johonkinnmahtumaan. oletko ajatellut missä kuivatat pyykit jos kone on kotona?
Teidän asemassa en kyllä ostais omaa konetta.
[/quote]
Mistäs sinä tiedät paljonko niilöä on tilaa sitä kuivatella?

Vierailija
7/12 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pesukerta maksaa noin 10 senttiä sähkölaskussa. Pesuaine lisäksi, en ole sitä laskenut, ehkä toiset 10 senttiä.

Kerta viikossa maksaa vuositasolla 5-10 euroa siis.

Vierailija
8/12 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kone on kätevä. Voi pestä pyykkiä kun siltä tuntuu eikä tarvitse kytätä vuoroja tai pelätä että joku pöllii pyykit. Sellaistakin tältä palstalta olen lukenut tapahtuvan. 

Vierailija
9/12 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa itsensä äkkiä takaisin. Itse olemme ostaneet aina käytettynä muutamalla kympillä, joten säästö on ollut huima. Toki uudet koneet olisivat säästeliäämpiä veden ja sähkön suhteen.

Vierailija
10/12 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös pyykkituvan koneet ole yleensä aika isoja. Ainakin ne mitä olen itse nähnyt on sellasia teollisuus koneita. Kotikoneet on vissiin 4-8kg joten huomattavasti pienepi. Jos pyykkiä ei paljoa tule ja kerkeää pesutuvassa käymään ni itse en ostaisi omaa konetta. Kukin kuitenkin omalla tyylillään

Vierailija
11/12 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pesutupa maksaa tai vuoroja on vaikea saada tai asutte hissittömässä talossa ja pesutupa aivan talon toisessa päässä, ja kuivaukselle on paikka, kannattaa ostaa oma. Muuten pesutupa. Mulla on oma, mutta nyt kun asumme talossa jossa hyvät pesumahdollisuudet, käytän ennemmin pesutupaa. En halua kuivuvia pyykkejä roikottaa ympäri asuntoa, ja teline ei ole sisustuksellinen sekään...

Vierailija
12/12 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä just mietin, että helpompi ne on kuivata pesutuvassa. Semmoista vaan luin joskus, että jotkut ulostebakteerit jää pyörimään pyykkikoneessa pidemmäksikin aikaa D: ei varmaan vaarallista, ällöttävää kyllä jos naapureiden bakteerit! Treenivaatteet olis kiva saada pyykkiin heti, samoin lapselta tulee pyykkiä joskus paljon kkn on metsäeskarissa. Kesällä meillä sais kivasti kuivattua pyykin parvekkeellakin. En tiedä, taitaa olla 50/50 tilanne! Kiitos, varsinkin sähkönkulutustiedosta. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme