Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väkivaltainen ja äkkipikainen mies, apuja tarvitaan!

Vierailija
10.04.2015 |

Mikä auttaisi siihen, kun miehellä on erittäin lyhyt pinna? Hän myös helposti lyö, potkii, tönii ja heittelee tavaroilla, jos kaikki ei mene hänen toiveidensa mukaan. Mies kokee, että hänellä on oikeus toimia em. tavalla, ts. esim. "nalkutus" oikeuttaa hänet lyömään, sillä miehen sanoin "henkinen väkivalta on yhtä pahaa kuin fyysinenkin väkivalta". Olen sanonut hänelle useasta, että jonkinlainen terapia sekä mahdollinen lääkitys olisivat lähes välttämättömiä, jotta voimme jatkaa.

Lisäksi mies on tullut vain entistä röyhkeämmäksi ajan myötä ja kohtelee minua usein kuin roskaa. Jos vaikka kävelen hänen ohitseen ahtaassa keittiössä ja vahingossa hipaisen häntä, niin hän tönäisee minut päin seinää. Hänen lapsuudenkodissaan isä oli pahoinpidellyt usein hänen äitiään, tosin miehen mielestä hänen (pienikokoinen ja heiveröinen) äitinsä oli ärsyttänyt hänen isäänsä, joten isän oli pakko lyödä.

Olisiko omakohtaisia vinkkejä, mikä auttaisi tilanteessani? Ero on toki mahdollinen, mutta haluaisin vielä yrittää, jos mies pystyisi muuttumaan jollain keinolla. Ongelmana on tosin se, että sen keinon pitää olla tieteellisesti toimivaksi todettu sekä lisäksi tehokas, sillä mies on hyvin kärsimätön ja epäluuloinen. Omasta mielestään hän on oikeassa, mutta voinen saada hänet ymmärtämään tilanteen vakavuuden, jos onnistun perustelemaan kaiken tarpeeksi hyvin.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Ei tollaset kusipäät muutu. Mies21

Vierailija
2/31 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ala käymään salilla, kunnes olet 2x miestäsi isompi ja voimakkaampi - ei tuollaiset säälittävät luuserit itseään isompia uskalla lyödä/töniä - heikompiaan senkin edestä, eikä siihen mitään lääkettä ole, vankilan tms. lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko idiootti vai idiootti?? JÄTÄ SE SIKA!!!!!

Vierailija
4/31 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies pystyisi muuttumaan.... Salli mun nauraa :D :D Tsiisus, mistä näitä vaan aina riittää, näitä paskiaistenparantajia.

Vierailija
5/31 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä leppoisia ja naisia hyvin kohtelevia miehiä on vapaana pilvin pimein. Älä vaan ap sano, että tykkäät vähän pahoista ja arvaamattomista miehistä...

Vierailija
6/31 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pysty parantamaan miestäsi. On aika viheltää peli poikki. Se ei tule muuttumaan ilman ammattiapua, eikä sellaiseen hoitoon voi viedä väkisin. Hyvin pian tilanne eskaloituu ja siellä on hengenlähtö lähellä. Et kai halua olla seuraava perheväkivallan uhri?

Lähde pois, kun vielä voit.

Vierailija
7/31 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just niinku mun mies. Viimeeksi, kun suuttu polkas mun pään lattiaan. Tämä mun tapaus on vähän rauhoittunut nyt, kun olen raskaana ja luvannut lopettaa sen niin monta kertaa "en mä enää lyö sua" "miten oon voinut olla sulle niin kauhea" hänen isä myös pahoinpidellyt vaimoansa, kun mun mies ollut lapsi. Olen saanonut, että jos vielä lyöt niin jätän sut, että meidän lapsi ei todellakaan saa ikinä nähdä väkivaltaa. Että se on kerrasta poikki, jos sanon tuon kun hän on vihainen niin se sanoo, että hakkaan sut paskaksi jos jätät mut ja tapan sun vanhemmat. Mies on ollut vankilassa puukotuksesta jonka teki humalassa, sen seurauksena uhri oli pitkään sairaalassa ja kuoli myöhemmin. Uhannut mun isää puukolla ja tapellut tämän kanssa.

Vierailija
8/31 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo tahi ei lpsuudesta tms. voi olla jälkiä ai sitten sinusta.

kyllä niitä kusipää naisiakin on jotka huutelevat itselleen ongelmia.

paras suoritus on varmaan se etta saa inhon päälleen ennenkuin edes oikein tavannut häntä.

Vierailija
9/31 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tämä totta? Voiko joku olla niin avuton että ei lähde heti ensimmäisen fyysisen loukkaamisen jälkeen? Ei noi voi eikä saa elää. Miten ihmeessä edes ajattelee olevansa tuollaisen kanssa. Siihen varmaan joku kiva vauva sitten kun se mies on kuitenkin yleensä niin kiva?
Lähde heti äläkä koskaan mene takaisin tai saat jonain päivänä sellaisen kohtelun mistä tämän täällä joutuu lehdestä lukemaan.

Vierailija
10/31 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tässä toinen... Lapsen sitten päätit moiselle lykätä siihen hakkamista katselemaan/hakattavaksi/puukotettavaksi? Lapsen takia, lähde nostelee ja nopeesti, ja hanki moiselle uhkailijalle lähestymiskielto.

Vierailija
11/31 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 11 viittaa vroon 8.

Vierailija
12/31 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei muutu ellei itse näe muutostarvetta. Näkeekö miehesi oman käytöksensä ongelmallisena vai onko ihan ok lyödä ja töniä sinua? Apua on kyllä saatavilla, esim. Lyömätön linja Espoossa. Netissä on sivuja, joissa väkivaltainen henkilö voi itse arvioida omaa käytöstään (onko syytä huolestua siitä).
Väkivaltainen käytös ei itsestään lopu, päinvastoin, sillä on taipumus pahentua. Helppo olisi sanoa,että lähde ja jätä miehesi. Lähteminen ei ole helppoa kun on myönteisiäkin tunteita jäljellä ja ainahan sitä toivoo, että asiat vain ratkeaisivat itsestään. Väkivaltaisen ihmisen kohdalla väkivaltainen käyttäytyminen ei koskaan lopu itsestään.

Vierailija
13/31 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on psyykkisesti sairas ja asiat eivät muusta muutu, vaikka hän mitä väittäisi. Juokse ja kovaa – eli siis palstan hengen mukaisesti: JÄTÄ SE SIKA!

Vierailija
14/31 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällaisia oikeasti ole Suomessa, jotka jää jonku hullun hakattavaksi ja alistettavaksi vuosikausiksi. Jos on, se on niiden naisten ihan oma valinta eikä ne pidä siitä ääntä koska kukaan ei niitä ymmärtäisi. En minäkään.

Vierailija
15/31 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jos hipasen mun miestä ohikulkiessa, niin hän kaappaa mut kainaloon ja pussaa

Vierailija
16/31 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutt jos ap jättää  sen sikansa niin silloinhan ei olisi tarinaa kerrottavana. Kyllä jonkun täytyy oikeesti olla tyhmä että alistuu moiseen suhteeseen kun kuitenkin kaikki tietää ettei siinä ole mitään järkeä!

Vierailija
17/31 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:11"]

Ihminen ei muutu ellei itse näe muutostarvetta. Näkeekö miehesi oman käytöksensä ongelmallisena vai onko ihan ok lyödä ja töniä sinua? Apua on kyllä saatavilla, esim. Lyömätön linja Espoossa. Netissä on sivuja, joissa väkivaltainen henkilö voi itse arvioida omaa käytöstään (onko syytä huolestua siitä). Väkivaltainen käytös ei itsestään lopu, päinvastoin, sillä on taipumus pahentua. Helppo olisi sanoa,että lähde ja jätä miehesi. Lähteminen ei ole helppoa kun on myönteisiäkin tunteita jäljellä ja ainahan sitä toivoo, että asiat vain ratkeaisivat itsestään. Väkivaltaisen ihmisen kohdalla väkivaltainen käyttäytyminen ei koskaan lopu itsestään.

[/quote]

Yritänkin etsiä tuon arviointilomakkeen, jospa mies sen avulla heräisi tilanteeseen paremmin. Hänen mielestään tosiaan on ok lyödä ketä tahansa muuta ihmistä tai olla hyvinkin ilkeä ja töykeä, jos joku hänelle sanoo ikävällä tai epämiellyttävällä tavalla. Mies on myös liikenteessä ajaessaan todella äreä ja ajelee välillä miten sattuu sekä koukkailee jonossa vaarallisestikin, jos joku on hänet aiemmin ohittanut. Lisäksi hän on ilkeä tiettyjä naapureitakin kohtaan ja omille vanhemmilleenkin sanoo todella pahasti (ihan kuin hän ei vain osaisi hillitä tunteitaan).

Vierailija
18/31 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:26"]

Mä jos hipasen mun miestä ohikulkiessa, niin hän kaappaa mut kainaloon ja pussaa

[/quote]

Olet onnekas. Mun mies sen tönimisen lisäksi joskus sanoo jotain ilkeääkin lisäksi, kuten "painu h*lvettiin, kanttura" tai muuta vastaavaa. Mulla on se tilanne, että oon ollut miehen kanssa yhdessä jo viitisen vuotta ja oon kohta lähemmäs nelikymppinen (tosin ikäistäni nuoremman näköinen ja ihan hoikka jne.), joten loppuelämä varmaan menisikin sitten sinkkuillessa, jos tästä nyt eroaisin. Mies on joskus mukavakin ja miellyttävää seuraa, tosin harvemmin (ehkä noin tunnin-pari päivässä keskimäärin), joten haluaisin vielä yrittää. Tosin jos tilanne vain jatkuu tällaisena, niin onhan minun sitten luovutettava ja erottava. Kun puhuin erosta, niin mies sanoi itsekin, että haluaisi sitten lähteä heti etsimään uutta naista, jos ero tulisi. :(

Vierailija
19/31 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:28"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 16:11"]

Ihminen ei muutu ellei itse näe muutostarvetta. Näkeekö miehesi oman käytöksensä ongelmallisena vai onko ihan ok lyödä ja töniä sinua? Apua on kyllä saatavilla, esim. Lyömätön linja Espoossa. Netissä on sivuja, joissa väkivaltainen henkilö voi itse arvioida omaa käytöstään (onko syytä huolestua siitä). Väkivaltainen käytös ei itsestään lopu, päinvastoin, sillä on taipumus pahentua. Helppo olisi sanoa,että lähde ja jätä miehesi. Lähteminen ei ole helppoa kun on myönteisiäkin tunteita jäljellä ja ainahan sitä toivoo, että asiat vain ratkeaisivat itsestään. Väkivaltaisen ihmisen kohdalla väkivaltainen käyttäytyminen ei koskaan lopu itsestään.

[/quote]

Yritänkin etsiä tuon arviointilomakkeen, jospa mies sen avulla heräisi tilanteeseen paremmin. Hänen mielestään tosiaan on ok lyödä ketä tahansa muuta ihmistä tai olla hyvinkin ilkeä ja töykeä, jos joku hänelle sanoo ikävällä tai epämiellyttävällä tavalla. Mies on myös liikenteessä ajaessaan todella äreä ja ajelee välillä miten sattuu sekä koukkailee jonossa vaarallisestikin, jos joku on hänet aiemmin ohittanut. Lisäksi hän on ilkeä tiettyjä naapureitakin kohtaan ja omille vanhemmilleenkin sanoo todella pahasti (ihan kuin hän ei vain osaisi hillitä tunteitaan).

[/quote]Ja sinä tykkäät hänestä silti!? Voi taivas mikä tyyppi! Vai mistä tykkäät?

Vierailija
20/31 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 49 ja pusutteleva mies 42. Yhdessä 7v. Eli olin 42 kun alettiin olemaan yhdessä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme