Kuka tietää, että kirjoittelet Vauvan av:lla?
Tietääkö kukaan?
Minä mietin, että muistaakohan eksäni, että kirjoittelin tänne. Sen jälkeen en ole muille sanonut asiasta. Minusta se on vähän noloa, kirjoitella tänne. Vaikka olen saanut hyviä pointteja juttuihini, joita olen kysynyt.
Mitäs ajatuksia herättää?
Kommentit (14)
Ei ole väliä. Pari läheistä kyllä tietää. Olen joskus ehdottanut heillekin jotta eivät yksinäisyydessään tulisi aivan liian mökkihöperöiksi ja heillä olisi paljon aiheita kirjoittaa tänne. Osoittavat halveksivansa palstaa mutta sitten toisinaan täällä on kuitenkin aloituksia jotka voisivat olla heidän tekemiään. Ja näkyy ainakin että on monia muita samankaltaisessa tilanteessa. Hyvä jakaa ajatuksia. Kyllä täältä joskus saa ihan siedettäviäkin ajatuksia kommenteiksi.
Olen monta kertaa ihmetellyt sitä, että kun monet ketjun aloittajat valittavat puolisonsa tai deittikumppaninsa käytöksestä, niin eikö ole mahdollista, että myös tuo puoliso tai deittikumppani seuraa tätä palstaa ja saattaa nähdä sen ketjun.
En ole kertonut kellekään mutta varmaan jotkut tutut arvaa. Ihan sama. En laita paljoa painoarvoa tälle palstalle.
Ainoastaan äitini, jolle olen joskus kertonut täällä pyörivistä keskustelunaiheista. Olen 30+.
Jumala. Hän tietää kaikki vauvapalstalle kirjoittajat. Muistakaa tämä.
Up