Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku tuttusi päässyt irti huumeista? Miten hän onnistui siinä?

Vierailija
26.12.2021 |

Suonensisäistä siis. Jostakin annabiksestä nyt pääse heti irti.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan tuntemani pössyttelijä ei ole päässyt eroon kannabiksesta. Ei edes lapsien tultua, tai saatuaan vakavia mielenterveysongelmia mahdollisesti pössyttelystä johtuen. Ainoa tuntemani kovempien huumeiden käyttäjä kuoli huumeisiin jo nuorena, joten ei ehtinyt edes yrittää eroon niistä.

Eihän ne pääse kun eivät halua. Ja mitä syytä edes olisi lopettaa kun mitään pahaa ei tapahdu.

Pitää ymmärtää. Piikityshuoneita tarvitaan kirjastoihin. Ja puhtaita ruiskuja.

Vierailija
22/26 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä lopetin yli 25 vuotta kestäneen sekakäytön koska kyllästyin siihen elämäntapaan.

Lähes kaikki ystäväni ovat kuolleet.

Mikä sai sinut alunperin aloittamaan? Ja mikä sai sinut jatkamaan noinkin kauan?

Teidän ihmisten minua kohtaan suuntaamastanne pahasta syntynyt paha olo joka on ensimmäinen tunne kun herään ja viimeinen kun menen nukkumaan. Itselääkintää sillä muu ei auttanut.

Olen tätä monesti yrittänyt teille kertoa, mutta ette halua hyväksyä syytä. En käytä enää, mutta tuottamanne paha olo on ja pysyy.

Miksi en mene lääkäriin?

Koska en nuorena saanut pahaan olooni esimerkiksi rauhoittavia vaan tajottiin kaiken maailman pilipalihoitoja jotka eivät auttaneet mitään joten aloin lääkitä itseäni. Siinä on syy miksi en saa lääkäriltä tarvitsemiani lääkkeitä enkä paljoa muutakaan apua sillä olen mielestänne narkomaani. No olisiko minusta tullut narkomaani jos te ette olisi tehneet kuten teitte? En usko. Te teitte minusta narkomaanin. Kyllä, minä päätin itse käyttää. Teidän takianne. Tässä ei ole ikinä ollut mielestäni mitään hauskaa.

-eri

Ymmärrän, mutta minä en ole mikään kiusaaja ollut koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Hän kuvasi sitä niin, että aiemmin oli vielä vetämätöntä kamaa, mutta sille vaan tuli loppu. Kunnioitan häntä valtavasti.

Vierailija
24/26 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin niin hartaasti että kaikki päihteet katoaisi maailmasta, mitään hyvää niissä ei ole, pelkkää pahaa ja surua.

Vierailija
25/26 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvaushoidolla. Vierestä seuranneena se on pitkä, vaikea ja kivinen tie. Silti kannattava ja ainoa mahdollinen keino oikeasti päästä kovista huumeista eroon.

Vierailija
26/26 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin niin hartaasti että kaikki päihteet katoaisi maailmasta, mitään hyvää niissä ei ole, pelkkää pahaa ja surua.

Aina voi unelmoida, mutta niin kauan kun on kärsimystä tarvitaan päihteitä tai "lääkkeitä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi