Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain siivottua, uskomaton tunne

Vierailija
18.09.2025 |

Siis mulla kotona vallitsee nyt järjestys, sekä näkyviltä osin että kaapeissa. Ylimääräistä tavaraa ei ole, kaikelle on paikka ja se on paikoillaan. Olen tottunut siihen, että koti on jatkuva projekti, kirppistavaraa nurkissa, turhia papereita, pyykkikasseja, väärän vuodenajan vaatteita esillä jne. Nyt ei ole mitään mitä pitäisi tehdä, istun vain ja ihmettelen. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siivottua sait?  

Äikänopeni katsoo sinua terävästi pilven reunalta.  Sait siis jotain, mitä oli siivottu.

Hänen bravuurinsa oli aina muistuttaa, että jos sanoo, että tuli juotua tai syötyä, sen voi sanoa vain silloin, kun tulee ulos vessasta.

Oikein sanottuna se on "tuli juoduksi."

En ikinä unohda sitä.  Kännissäkin sanon, että tulipa otetuksi liikaa.  En lipsu koskaan tästä säännöstä, niin lujasti se päähämme paukutettiin, meille tuon ajan oppikoululaisille.  Silloin vielä opetettiin ja myös opittiin.

P.S.  Kännissä olin viimeksi v. 2002.  Silloin tuli tosiaan otetuksi liikaa ja lopetin sen ottamisen siihen.

Vierailija
2/11 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau. Moni haluaisi saman. Nähdään S24 palstoilla, kun tämä menee kohta kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli viimeksi mieleen "uskomaton tunne" teininä, kun opettelin masturboimaan.

Vierailija
4/11 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorma Uotinen muistuttaa aina tuosta kielioppisäännöstä muuten. Tulipa siivotuksi! No mutta, saivartelut sikseen. Onnea upeasta projektista, valmis siisti koti tuo uskomattomasti energiaa arkeen. Hienoa, ap.

Vierailija
5/11 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän kateellinen, mutta toivotan lämpimästi onnea ap:lle! Nauti! 

Vierailija
6/11 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Mulla on suihkukäyntikin 10h myöhässä. 

Vierailija
7/11 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä sitten tänne. Tuletko ruokapalkalla? 

Vierailija
8/11 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain eilen pestyä ikkunat kahdesta huoneesta. Kyllä se ikkunoiden pesu menee, mutta se kaikki muu huonekalujen siirtämisestä alkaen kiristää hermoja. Nyt saa jännätä kuinka monta lintua lentää humalapäissään sotkemaan ne. En tykkää siivoamisesta.

Vierailija
9/11 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein pika imuroinin , keskeltä lattioilta ja jäi huono omatunto , pölytkin pyyhkimättä . Nauti olostasi !

Vierailija
10/11 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen. Tiedostan, että sama vain pitäisi rykäistä, mutta ei löydy energiaa tehdä sitä. Ehkä taas saisin fiiliksen tuohon.

Vierailija
11/11 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava juttu.

Ojennatko auttavan käden? Pitäis siivoota kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän