kumma atuton ostaisit uusi opel astra vai 10v mondeo?
kumma atuton ostaisit uusi opel astra vai 10v vanha ford mondeo,hp 4500 € jolla km 169 000.
omistaja tietty väittää hyväksi.
opel astra maksaisi 22 900 näyttelyautona.
Kommentit (35)
Mondeossa harvinaisen vähän tyyppivikoja, meillä on 9 vuotta vanha ja pelittää varmasti monta vuotta vielä.
Atuton atuton atuton atuton. Mikä vittu se on?????
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 15:21"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 14:21"]
En kumpaakaan, kävelisin mielelläni:) Opel on vika-altis ja Fordit tuppaavat ruostumaan.
[/quote]
Ei oo Opel nykyään kovin vika-altis, ei sen enempää kuin muutkaan autot.
Astran ottaisin itse. Itse asiassa meille onkin tulossa juuri uusi Astra.
[/quote]
saako kysyä miksi?? Markkinoilla on parempiakin vaihtoehtoja, jotka säilyttävät arvonsakin paremmin. TM:n kestotesttissä astra ei mitenkään loistanut. Turbo oli mm. viallinen, joka teki autosta laiskan kuin mikä. Tätä ei huollossa osattu korjata ollenkaan ja väittivät ominaisuudeksi.
Turbo oli myös viallinen Chevrolet Traxissa aivan samalla tavalla kuin ooppelissakin. Chevrolet trax on siis sama auto kuin Opel Mokka.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 14:29"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 14:23"]
Päivitettiin juuri itse meidän 18v vanha Opel uuteen Mokkaan. Työkaverilla 17v vanha Astra jolla ajelee tyytyväisenä. En ymmärrä miksi Opeleita mollataan. Fordin S-Max meillä oli uutena kolme vuotta, sekin ihan ok.
[/quote]
koska ooppelit ova mätiviä paskakasoja. Kuluttavat paljon, mutt eivät silti liiku mihinkään. Opel kuskin on pakko keskimääräistä tyhmempi. Insignian tehodieselissä on olevinaan 195 heppaa, mutta silti mikä tahansa 1.6 corollla kiihtyy nopeammin.
[/quote] Ehkä noin joskus viime vuosituhannella. Mokka ainakin voitti TL:n testinkin kokoluokassaan, enkä ihmettele =)
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 15:29"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 14:26"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 14:24"]
Ei ainakaan ooppelia. Ystävä osti semmosen. Nyt joudun kävelemään kun en kehtaa kyytiinkään mennä.Prkl.
[/quote] Itse en suostu astumaan Mersuun. Onhan meitä!
[/quote]
Ihan pakko kysyä että mikä sitten kelpaa? :D
(Ja ei, en omista Mersua.)
[/quote] Oikeastaan kaikki muu. Istun mielummin vaikka lattaraudassa.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 15:21"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 14:21"]
En kumpaakaan, kävelisin mielelläni:) Opel on vika-altis ja Fordit tuppaavat ruostumaan.
[/quote]
Ei oo Opel nykyään kovin vika-altis, ei sen enempää kuin muutkaan autot.
Astran ottaisin itse. Itse asiassa meille onkin tulossa juuri uusi Astra.
[/quote] Nämä on näitä, joiden ennakkoluulot pohjautuu jostain vuosikymmenien takaa, eikä osata kuunnella järjen ääntä, kun luullaan että oma mielipide se on joka on oikea. Me ollaan ainakin tykätty jämäköistä Opeleistamme. Ja aika montaa uutta autoa ollaan päästy ajamaan.
ottaisin Mondeon ja hussaisin 18 000 euroa johonkin kivaan, vaikka 50 matkaan.
Aika hassut vaihtoehdot. Uusi on toki aina uusi, mutta kallis.
Ei paha kilometreiltään tuo Mondeo, ovat kokolailla luotettavia autoja, eikä osat ole kalleimmasta päästä.
tuolla uuden hinnalla saa parempiakin, kuin Astra.
molemmat on niin epäseksikkäitä autoja kun olla ja voi sekä hinnatkin niissä tippuu. jos noista pitää valita niin ehdottomasti mondeo, koska enää et menetä siinä niin paljon rahaa
Opel on POP, mutta kyllä minä sen laatuauto Mondeon silti ottaisin.
Mondeot on muuten kivoja peeheautoja, mutta niiden perästä alkaa nousta sinistä savua parin vuoden käytön jälkeen..
- Omistanut sinisavuauton ja nähnyt kaksi muuta samanmallista sellaista
Osta auto järkevästi, älä maksa liikaa.
Uudessa autossa on aina takuu, 10 v vanha rupeaa olemaan siinä iässä että sähköviat rupeaa yleistymään. Tosin ostaisin uutena jonkin muun kuin Opelin, mutta uudessa autossa se on enemmänkin makuasia. Jos ostaa uuden niin sitten se kannattaa vaihtaa kolmen vuoden välein.
noilla imago pahasti kärsii. ei tietenkään yhtä paljon kuin skodalla (joka ylivoimainen ykkönen) mutta hyvänä kakkosena astra ja sitten mondeo. Fiat puntokin sopii hyvin tähän ryhmään.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 14:26"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 14:24"]
Ei ainakaan ooppelia. Ystävä osti semmosen. Nyt joudun kävelemään kun en kehtaa kyytiinkään mennä.Prkl.
[/quote] Itse en suostu astumaan Mersuun. Onhan meitä!
[/quote]
Ihan pakko kysyä että mikä sitten kelpaa? :D
(Ja ei, en omista Mersua.)