Onnekas Heini Wathén
Kommentit (38)
Heinin kanssa kilpailivat Maarit, Carita, Tiina, Päivi, Merja, Armi, Barbara, Asta ja Marianne. Heinillä oli myös sisko Heidi joka oli 3pp v.1973 Miss Suomi kisassa ja nuorempi sisar Gunilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin samoissa kisoissa Heinin kanssa. Mulla on kuitenkin ihan tavismies eikä mikään miljonääri. ♥
7 minuutissa löytyi 70-luvun missikisailija ja vielä samasta kisasta kuon Heini. On av aika jännä palsta :D
Itse en tarvinnut edes sitä seitsemää minuuttia, kun mulla on kuvia niistä kisoista. Mitä jännää tässä oli`?
Eiköhän tuo ole niitä siniseen ruutuvihkoon "tuntomerkkejä" kirjoittavia superuteliaita ihmisiä :) Arvelee, että tunnistaa sinut ja säikäyttää vähäsen. Ihan kuin et olisi itse kertonut olleesi yksi kisaajista.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni meni maku pariskuntaan silloin, kun Westendin taloa rakennettiin. Suunnitelmia muutettiin yhtenään ja laskuja ei maksettu. Rakentajaa syytettiin milloin mistäkin ja ajettiin lopulta konkurssiin. Että näin miljardöörit hoitaa bisneksiä.
Sanotaanko, että näin rä ttt ii päät hoitavat bisneksiä. Ei kannata yleistää kaikkiin rikkaisiin tätä käyttäytymismallia.
Vierailija kirjoitti:
Heidillä kävi parempi flaksi, kuin silloisella kilpasisarellaan Armilla...
Armi kuitenkin sai tietää, miltä tuntui olla rakastunut. Heini havitteli vaan rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Heidillä kävi parempi flaksi, kuin silloisella kilpasisarellaan Armilla...
Kenellä Heidillä?
Virpi Miettinen on kertonut, että 70-luvulla missejä ja malleja tilattiin ökyrikkaiden juhliin. Missähän ovat tavanneet?
Hän on saanut useamman lapsen ja perheen sekä tietysti tuon vaurauden tuoman turvallisuuden. On se iso asia, että on rahallinen turva, ja toki rahat on Fayedin, mutta on Heinilläkin lasten äitinä koko loppuelämä ollut nuoresta asti turvattuna.
Toki voi olla onneton ja perhe-elämäkin voi olla kamalaa, mutta ainakin jotain onnea hän on elämässään saanut. Asiat voisivat olla huonomminkin. Ainakin tyttäret ja vanhin poika vaikuttavat hyvin täyspäisiltä ja normaaleilta, sitä en tiedä onko nuorimmalla pojalla jotain ongelmia ollut, viittaan noihin riehumisiin ja lehtijuttuihin.
Sellaista voi sattua ihan millaisessa perheessä tahansa, ei välttämättä ole mistään kasvatustaidoista kyse.
Tyypillistä ajatella että kun on rahaa ei varmaankaan ole onnellinen. Ainakin todennäköisemmin kuin varaton.
Wathen on kunnostautunut Westendissä rakentamista vastustavana nimbynä. Oletan, että miehen rahat ovat nousseet nuppiin ja hän kuvittelee mielipiteensä olevan jotenkin erityisen arvokas. Tyypillinen kokoomusnainen.
Ei ollut ihan päivän paistetta Heidi Wathenin elämä miljardöörin rinnalla kovin suljettua säädettyä elämää. Lapsia neljä joten on siinäkin hommaa ollut vaikka ois lastenhoitajia. Nyt ukko kuoli ja omaisuus jäi ikää on itselläkin jo 68 vuotta paras ikä meni vanhan papan kanssa eläessä. Vaikkakin ylellistä elämää
Niin luin et oli Fayed pitänyt huolen siitä että suljettua ja valvottua elämä oli. Avioliitto ei näiden tietojen mukaan ollu onnellinen.Elama vanhuksen kanssa on rankkaa
Joo vanhus on vanhus 94 oli kuollessa Fayed rahaa oli paljon. Siitä ei ainakaan ollu pulaa. Mutta mitä oon avioliitosta lukenu ei kovin onnelliselta vaikuttanut. Elämä nuorena naisena vanhuksen rinnalla ei helpointa
Näiden raiskausuutisten myötä; kuinka onnellista tosiaan elämä on ollut tuollaisen hirviön rinnalla?
Itselläni meni maku pariskuntaan silloin, kun Westendin taloa rakennettiin. Suunnitelmia muutettiin yhtenään ja laskuja ei maksettu. Rakentajaa syytettiin milloin mistäkin ja ajettiin lopulta konkurssiin. Että näin miljardöörit hoitaa bisneksiä.