Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onnekas Heini Wathén

Vierailija
26.12.2021 |

Mahtaa olla satumainen elämä.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä sitten kenenkään toisen elämästä.

Vierailija
2/38 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka uittu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös artikkelissa puhuttu kuitenkin kultaisista kahleista, että ehkä kaikessa on myös varjopuolensa.

Ihana oli lukea, miten hyvin hän on kasvattanut lapsensa.

Vierailija
4/38 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samoissa kisoissa Heinin kanssa. Mulla on kuitenkin ihan tavismies eikä mikään miljonääri. ♥

Vierailija
5/38 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kuitenkaan taitaisi vaihtaa osia.

Vierailija
6/38 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin samoissa kisoissa Heinin kanssa. Mulla on kuitenkin ihan tavismies eikä mikään miljonääri. ♥

7 minuutissa löytyi 70-luvun missikisailija ja vielä samasta kisasta kuon Heini. On av aika jännä palsta :D

Vierailija
7/38 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös artikkelissa puhuttu kuitenkin kultaisista kahleista, että ehkä kaikessa on myös varjopuolensa.

Ihana oli lukea, miten hyvin hän on kasvattanut lapsensa.

Toinen pojista tullut riehumaan kotiin, vartijat poistaneet ja nyt vaatii vahingonkorvausta. Itselle tuli mieleen, että aika k*sipäistä.

Vierailija
8/38 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meistä kukaan tiedä H. Wathwnin onnekkuudesta mitään. Olettaa ehkä voidaan mutta totuutta ei tiedä muu kuin hän itse. Toivottavasti hän on onnellinen.

Itse en ymmärrä toisten ihmisten elämisen ihannointia juuri tuosta syystä. Kun yleensä nähdään ja tartutaan siihen ulkokultaisuuteen, lähinnä johonkin rahaan ja omaisuuteen. Hulppeassa kartanossa voi asua onnettomia ihmisiä.

Jokaisella meistä on käsissään oman elämänsä onni. Aika usein tarvitaan rajut pysäytykset, kenties tragediatkin, ennenkuin huomataan ja ymmärretään, että se onni ja onnellisuus on ollut läsnä koko ajan. Huomio vain ollut muualla.

Vierailija
9/38 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

7 minuutissa löytyi 70-luvun missikisailija ja vielä samasta kisasta kuon Heini. On av aika jännä palsta :D

Itse en tarvinnut edes sitä seitsemää minuuttia, kun mulla on kuvia niistä kisoista. Mitä jännää tässä oli`?

Vierailija
10/38 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoisinta oli kuitenkin, kun mies ei ole miljonääri :D Ollaan jännän äärellä ja odotellaan rauhassa, eiköhän muita paljon kauniimpia ja rikkaampia ala pian löytyä maailmalta. AV on universaali!

Vierailija
11/38 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meistä kukaan tiedä H. Wathwnin onnekkuudesta mitään. Olettaa ehkä voidaan mutta totuutta ei tiedä muu kuin hän itse. Toivottavasti hän on onnellinen.

Itse en ymmärrä toisten ihmisten elämisen ihannointia juuri tuosta syystä. Kun yleensä nähdään ja tartutaan siihen ulkokultaisuuteen, lähinnä johonkin rahaan ja omaisuuteen. Hulppeassa kartanossa voi asua onnettomia ihmisiä.

Jokaisella meistä on käsissään oman elämänsä onni. Aika usein tarvitaan rajut pysäytykset, kenties tragediatkin, ennenkuin huomataan ja ymmärretään, että se onni ja onnellisuus on ollut läsnä koko ajan. Huomio vain ollut muualla.

Usein sekoitetaan rahasta saatu turvallisuudentunne onnellisuuteen. Kaksi eri asiaa.

Triljardöörikin voi olla äärettömän onneton yksinään suuressa kartanossaan, kun omaiset taistelevat keskenään perinnöistään ja kuollaavat lakimiehet ovat oma joukkionsa.

Vierailija
12/38 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se prinsessa Dianan miesystävä Dodi ollutkin Mohamed Al-Fayedin poika?

Vierailija
13/38 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvännäköinen ollut nuorena. Harmi kun miehensä ei ole antanut suuseksiä, ei sovi heidän kulttuurinsa miehekkyysvaatimuksiin.

Vierailija
14/38 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se prinsessa Dianan miesystävä Dodi ollutkin Mohamed Al-Fayedin poika?

Oli. 

Vierailija
15/38 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette vain kateellisia Heinin menestyksestä!

Vierailija
16/38 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi, mutta olen säilyttänyt iltapäivälehdet, jotka uutisoi Dianan kuolemasta.

Vierailija
17/38 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka

Vierailija
18/38 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diana oli niin kaunis.

Vierailija
19/38 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidillä kävi parempi flaksi, kuin silloisella kilpasisarellaan Armilla...

Vierailija
20/38 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuitenkin 28 vuotta vanhempi. Odotin jutun sisältävän enemmän tietoa Heinin ja miehensä tapaamisesta ja seurustelusta. Mutta eihän siinä ollut oikein mitään kyseisestä asiasta.