Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiertävät kengät... Jalasta _huolissani_ !!!

Vierailija
10.04.2015 |

Ostin vähän aikaa sitten uudet kengät. Tollaset varrettomat tennarit. Kaupassa sovittaessa tuntui että oikea koko löytyi ja kengät tuntui jalassa hyviltä. Kun laitoin ne ensimmäisen kerran jalkaan ja lähdin pidemmälle kävelylle, ei myöskään mitään ongelmaa!

Vasta toisella kerralla, alkoi hangata toista jalkaa.

Nyt tilanne on menny siihen pisteeseen... Että mulla toisessa kantapäässä REIKÄ! Se märkii, koko nilkka on turvonnut, jalka kipeä astua ja se reiän kohdalta alue punottaa myös vähän ympäriltä...

Mitä mun pitäis tehdä?? :(( riittääkö jos, en pidä noita kenkiä... Parantuuko jalka itsestään?

Mulla käy näin jokasten kenkien kanssa, ihan jokasten, kenkä ei istu aina toiseen jalkaan..... ;(

SIIS MUN JALASTA ON HANKAUTUNU PIKKURILLIN PÄÄN KOKONEN LIHAN PALA IRTI!

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta apteekista pyöreä känsälaastari ja laita se kantapäähän näin että haavan kohta jää avoimeksi.

Vierailija
42/50 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 13:20"]Pakko olla provo, mut toisaalta aihe on realistisen tylsä... Ollaanko nyt nerouden äärellä?
[/quote]

Juuri samaa mietin! Tämä ketju on jostain omituisesta rinnakkaistodellisuudesta jossa aikuinen(?!) ei tiedä mikä jalkaa vaivaa jos siinä on totaalisen märkivä haava ja jolla ei ole kuin yhdet kengät ja joka DESINFIOI vedellä ja pelkää desinfiointiainetta. Ja kaikki auttavat ymmärtäväisesti VAUVAPALSTALLA.

Jos olet todellinen rakas ap niin mene lääkäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No leopardi tuubitopissa ei ole varsinaisesti se lauman pilkukkain yksilö, joten en ihmettele tätä ketjua yhtään... AP: käy ainakin apteekissa kysymässä apua jos et lääkäriin lähde.

Vierailija
44/50 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan niistä kenkiin asetettavista kantapäätyynyistä apua sitten sen koon säätämisessä tulevaisuudessa.

Vierailija
45/50 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten sä pystyt astumaan sillä jalalla jos kantapää vuotaa mätää????

Vierailija
46/50 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:56"]Mä teen nyt niin, et ootan vklp yli ja katon alkaako tää parantua itsekseen... Kun annan sille tilaa parantua ja huolehdin siitä hyvin.

Jos näyttää menevän vklp pahemmaksi, soitan vaikka päivystykseen. Pakko niiden on minut äkkiä ottaa sisään, koska minulla voi olla vaikka verenmyrkytys riski?

Mutta jos lähtee menemään vklp paremmaksi tai mitään hälyttävää ei tapahdu, niin varaan viimestään ma lääkäriin ajan tai sitten en varaa ollenkaan, jos näyttää että omin konstin ohi menee ...

Kuulostaako järkevälle? :)

- AP
[/quote]

Desinfiointiainetta ja basibact, niillä luulis tokenevan. Et haudo sitä missään sukissa tms. Kyllä se paranee. Jatkossa isommat tai erimalliset kengät. Ja rakkolaastari jo ennen kuin laitat kengät jalkaan.

Vierailija
47/50 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:48"]

:((

Mut kertokaa mulle, miten kengät voi EES TEHÄ jotain näin PAHAA ............................................................

[/quote]

Koska kengät on haitallisia jaloille, ja olisikin parasta jos pystyisi olemaan mahdollisimman paljon ilman kenkiä.

Tässä Iltasanomien jutussa mies kertoo kuinka kävelee ilman kenkiä ympäri vuoden, ja kuvasta ja videosta näkyy kuinka hyväkuntoisilta jalat näyttävät: http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-1430246899767.html

Vierailija
48/50 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jalka voi?

Vierailija
49/50 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se haittaa, jos kengät menee pilalle takaosien polkemisesta. Nimittäin jos käytät kenkiä aina takaosat poljettuna. Minulla on monista kengistä takaosat taitettuna kantapään alle, mm. kahdet ballerinat, yhdet avokkaat, yhdet vanhat lenkkarit ja töissä käytän työkenkiä aina takaosat poljettuna. Eikä se minusta hassun näköistä ole.

Vierailija
50/50 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin kannattaa mennä mahdollisimman pian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme