Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen naisen kanssa miehet eivät halua lapsia?

Vierailija
26.12.2021 |

Minulla ei ole sitä tavallista ongelmaa että halutaan vain seksiä, vaan se että suhteeseen haluavat miehet ovat erilaisia tulevaisuuden haaveillaan. Miksi ne toisenlaiset miehet eivät koskaan kiinnostu vaan pelkästään lapsetonta elämää haluavat?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen joka on somessa

Ja tää vauvapalstailu on aikamoinen turn off myös, sekä miesten että naisten kohdalla.

Vierailija
22/37 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät halua naista joka ei osaa laittaa ruokaa.

Jos molemmat käy syömässä maksullisen lounaan töissä niin se tekee 400 kuukaudessa.

Kun lapsia syntyy niin täytyy syödä 2 lämmintä ateriaa päivässä ja ruoan laittotaidot ovat tarpeen.

Käy sääliksi noita miehiä jotka käy töissä syömässä maksullisen lounaan, heillä on uusavuton vaimo kotona.

Ja tämä uusavuton miekkonenko ei itse voi opetella kokkaamaan? Sillähän tuo ongelma ratkeaisi.

Ruoan laitto on naisen hommaa.

Eikä tarvitse ostaa lapsen synttäreille sitä pientä valmiskakkua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteeltaan hyökkäävän ja tunne-elämältään epävakaan kanssa. Lapsiparat..

Vierailija
24/37 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen lässyttävä tekoripsi bimbo olis aika nolo äiti.

Hiusten pidennykset, tatuoidut kulmakarvat ja topatut rintaliivit.

Käytän kesällä aavistuksen topattuja rintaliivejä, sillä en halua, että nännit nöpöttävät näkyvissä heti, jos tulee hieman kylmä. On siis mukavampi, kun nöpötys jää toppauksen alle. Hiukseni ovat jo nyt vyötärölle ulottuvat ja en halua enää lisää pituutta niihin. Nytkin hiukset jäävät jo esimerkiksi auton oven väliin, kun menee autoon. Kulmakarvani ovat luonnostaan vaaleat, mutta värjäytän ne kestolla parin kuukauden välein.

Tosin minulla on jo mies, on ollut yli 20 vuotta ja rakkautta löytyy.

Vierailija
25/37 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonteeltaan hyökkäävän ja tunne-elämältään epävakaan kanssa. Lapsiparat..

Juu, polttaa tupakkaa ja käy välillä baareissa, mies on lapsenvahtina.

Vierailija
26/37 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos molemmat käy syömässä maksullisen lounaan töissä niin se tekee 400 kuukaudessa.

Kun lapsia syntyy niin täytyy syödä 2 lämmintä ateriaa päivässä ja ruoan laittotaidot ovat tarpeen.

Käy sääliksi noita miehiä jotka käy töissä syömässä maksullisen lounaan, heillä on uusavuton vaimo kotona.

Ja tämä uusavuton miekkonenko ei itse voi opetella kokkaamaan? Sillähän tuo ongelma ratkeaisi.

En huolisi miestä, joka on tumpelo keittiössä. Jokaisen normaalin miehen tulee osata laittaa ruokaa ja jopa tykätä sen laittamisesta. Mammanpoikia ei kukaan huoli.

Vierailija
27/37 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella tekorinnat, tekohuulet, tekoripset, tekorusketus jne jne. Tuo vaan tökkii valtaosaa miehistä, ja jännä että naiset eivät sitä itse tajua

Vierailija
28/37 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonitissit nyt ei ainakaan.

Vierailija
29/37 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen joka on somessa

Ja tää vauvapalstailu on aikamoinen turn off myös, sekä miesten että naisten kohdalla.

Auts, olet siis naiseton...

Vierailija
30/37 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitää olla äidillinen, ei mikään uratoohottaja tai litrahuuli.

Vierailija
31/37 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En huolisi miestä, joka on tumpelo keittiössä. Jokaisen normaalin miehen tulee osata laittaa ruokaa ja jopa tykätä sen laittamisesta. Mammanpoikia ei kukaan huoli.

Nainen tekee perheessä suurimman osan ruoista ja lapsiperheessä ruokaa kuluu.

Eli uusavutonta vaimoa ei haluta.

Vierailija
32/37 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän kesällä aavistuksen topattuja rintaliivejä, sillä en halua, että nännit nöpöttävät näkyvissä heti, jos tulee hieman kylmä. On siis mukavampi, kun nöpötys jää toppauksen alle. Hiukseni ovat jo nyt vyötärölle ulottuvat ja en halua enää lisää pituutta niihin. Nytkin hiukset jäävät jo esimerkiksi auton oven väliin, kun menee autoon. Kulmakarvani ovat luonnostaan vaaleat, mutta värjäytän ne kestolla parin kuukauden välein.

Tosin minulla on jo mies, on ollut yli 20 vuotta ja rakkautta löytyy.

Topatut rintaliivit 😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
33/37 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonit, ja niiden silikonien kuvaaminen / esittely instagramissa on total turn-off. Ei äitimatskua.

Vierailija
34/37 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo vain, ja tosiaan Kalle-koneenkuljetaja ei sellaista hellan ja Skodan väliin saakkaan.

Usein moni nainen ei halua uskoa että kuuluu ns. marginaaliin jossa miehiä kyllä käy muttei jää. Marginaali-ihmiset, valitkaa toisenne.

Vierailija
35/37 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella tekorinnat, tekohuulet, tekoripset, tekorusketus jne jne. Tuo vaan tökkii valtaosaa miehistä, ja jännä että naiset eivät sitä itse tajua

Ain'it funny! Sitten miehien suosituimmalla marginaalilla ON tuollaiset naiset jotka itse on tatuoituja päästä varpaisiin, on bodattu, on koristeita kehossa ja kuvataan someen kokoajan. Harvoimpa miesmallin kanssa on joku ylipainoinen harmaahiirulainen.

Vierailija
36/37 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen tekee perheessä suurimman osan ruoista ja lapsiperheessä ruokaa kuluu.

Eli uusavutonta vaimoa ei haluta.

Onneksi hommasin miehen Jenkeistä. Suosittelen muillekin.

Vierailija
37/37 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi puhua muiden puolesta, mutta itse en ole halunnut lasta, mikäli epäilen, että lapsen hankinta on naisen päämotiivi minuun tutustumiseen.

Myönnän, että mulla voi olla tossa traumaa taustalla, koska eksä olisi halunnut lisää lapsia ja koska se minusta oli huono idea niin eksä petti minua ja oli hankkiutui lopulta raskaaksi uudelle miehelle vaikka olimme vielä paperilla naimisissa. Mun pitäisi siis pystyä luottamaan, että nainen haluaa minut eikä vain lasta minulta, koska olen tunnollinen ja kannan vastuuni.

No eipä tuo ole tässä iässä mikään ongelma, koska ikäiseni naiset harvemmin haluavat lapsia.

M44

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi