Mies haisee oudolle
Joskus hänestä huokuu sellainen todella kitkerä haju. Ikäänkuin ylipoltettu sipuli. Vaikea kuvailla. Ja haju tulee vain toisinaan. Ei aina. Ja haihtuu yhtä nopeasti pois. Mitä ihmettä? Jostain luin että Parkinsonin taudin voi haistaa. Mille Parkinson haisee?
Kommentit (24)
Mies vain vetänyt käteen liikaa, tullut kitkerä kuonainen hiki pintaan syvältä.
Lääkkeet pukkaa hikenä ja hajuna pintaan. Ei voi kuin yrittää dödöttää pois.. Pesu auttaa vain pienen hetken.
Vierailija kirjoitti:
Ja lisään tähän vielä sen, että itse haisen fermentoidulta silliltä.
Ei oo mun kommentti. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ehkä käyttää huumeita!?
Ei
Olisiko joku mauste ruuassa, mitä mies syö ajoittain. Jos haju ei ole aina.
Se on vxttusi vain, jonka haistat.
Hiertymää taipeissa. Hankala ongelma varsinkin kesällä.
Olipa taas pimeitä vastauksia. Tosiaan tuo joku lääke tai ruoka voi vaikuttaa. Nivussilsa, no sen nyt huomais että tulee alapäästä.
Suussa jotain? Valkosipuli, kahvi, tupakka, alkoholi, ruoka-aine, voimakas suuvesi, hammastahna? Hammaslanka apuun ja kieliharja. Vai vihjaatko ihmissutta, noituutta tai olennoksi muuttumista?
Hikoilu vai diabetes? Suihku, vaatteet, antiperspirantti?
Toivottavasti ei mikään vakava sairaus.
Ehkä huomaisit jos tulisi suusta.
Stressaantuneen ihmisen hiki haisee pahalta. Tai ainakin exä haisi normaalisti hyvältä mutta joskus stressissä pahalta.
Mies rupesi syömään kanabis, hiki rupesi haisemaan tiukalle turkkilaiselle yrtille.
Emättimeni haisee todella pahalta, hyvin pisteliäs haju jonka voi haistaa huoneessa vaikka olisin housut jalassa haju tarttuu myös tapetteihin eikä lähde edes etikkapesulla.
-ap
Sarjamurhaaja. On säilytelly paloteltuja ruumiinosia komeroissa ja jääkaapissa liian pitkään, ja lemu ruvennu tarttumaan.
Ja lisään tähän vielä sen, että itse haisen fermentoidulta silliltä.