Surettaa lapsen puolesta
Mieheni veli perheineen asuu naapurissa eivätkä he tuoneet tytölle mitään joululahjaa.
Surettaa ja kiukuttaa tytön puolesta.
Heillä on jo aikuiset lapset ja aina ollaan muistettu heitä jouluna ja synttäreinä.
Kuinka kehtaavatkin?
Kommentit (20)
Kaikki eivät ole samanlaisia materialisteja kuin ap. Säälittää tytön puolesta, että joutuu tuollaisessa materialistisessa ympäristössä elämään, jossa joulu määritetään lahjojen kautta :(
Me ollaan sovittu kälyn kanssa että lapsille ostetaa joululahjat. Aikuisille ei osteta mitään.
Ap
Älä osta ens vuonna heille mitään jos ostat osta vuohi tai joku joku toisellainen lahja , josta joku köyhä Afrikkalainen perhe ilahtuu.
Mun mielestä toi oli törkeästi tehty.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä toi oli törkeästi tehty.
Ap
Ja minusta on törkeää odottaa niitä lahjoja muilta. Jokaisella on ihan peruslakiin perustuva itsemääräämisoikeus olla ostamatta.
Vierailija kirjoitti:
12v.
Se oli jo sen ikäinen ettei menee lapsesta kun puhutaan syntymäpäivä, yms lahjoista.
Mun velikin joka asuu toisella puolella Suomea lähetti joululahjan, mutta ei käly joka asuu naapurissa.
Ap
Sovittu on että ostetaan lahjat vain lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Mun velikin joka asuu toisella puolella Suomea lähetti joululahjan, mutta ei käly joka asuu naapurissa.
Ap
Ok
Pitää noin nuorta muistaa paketila.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Pitää noin nuorta muistaa paketila.
Missä niin sanotaan? Nuori tuskin huomasi, että yksi lahja puuttuu?
Sinun lapsesi ei kiinnosta ketään muuta kuin sinua. Yllätyskö.
Älä osta sinäkään enää lahjoja. Eikä tytön kannata murehtia. Huonokäytöksisiä ihmisiä on ja tulee olemaan.
Jokin idea siinä on, että ne lahjat tosiaan vähenee on kyse sitten joulusta tai syntymäpäivistä, kun se lapsi on täyttänyt 10 vuotta. Sitä vanhempi osaa jo arvostaa muitakin asioita esim joulussa?
Hohhoijaa