Tissigate: Minä pidän isoista rinnoistani
Tiedättekös naiset ja miehet, minä ihan oikeasti pidän kovasti omista isoista rinnoistani. Ne ovat vähän epäkäytännölliset liikkuessa, mutta onneksi nykyään on hyviä liivejä. En vaihtaisi näitä mihinkään.
Eilen iltajumpan jälkeen suihkuun hipsiessäni katsoin itseäni alasti peilistä, pysähdyin oikein sen eteen ja ajattelin "Hitsi vie minulla on kiva kroppa". Aina näin ei ole ollut. Teininä häpesin rintojani. Tuolloin, joskus noin 15-vuotiaana luin netistä (demi.fi), että isot rinnat ovat rumat lollottimet ja miehet arvostavat hoikkaa ja pienirintaista naista paljon enemmän. Ei olisi pitänyt lukea, pidin tissejäni pitkään rumina.
Onneksi tosielämä ja iän tuleminen näyttivät sen, että kyllä ne miehet tykkäävät isoistakin rinnoista ja ei naista pidetä pelkästään isojen rintojen takia automaattisesti lihavana.
Kroppani on suurinpiirtein tällainen: http://static.giantbomb.com/uploads/scale_small/3/34651/2489779-brook.jpg
Ei siis täysin timmi, muttei lihavakaan. Olen tyytyväinen. Olkaa te muutkin naiset tyytyväisiä isoihin, keskikokoisiin tai pieniin rintoihinne. :)
T. Nainen 28v.
Kommentit (12)
Ja minä pidän pienistä rinnoistani vaikken minäkään täysin timmi ole. Ajatelkaa kuinka tylsää olisi jos kaikki olisi samannäköisiä ja kokoisia!
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 09:10"]
Laita kuva itsestäsi.
[/quote]
Älälaita itsestäsi kuvaa, se ei kiinnosta mutta laita rinnoistasi.
T. Mies.
Tuohan se juuri on hienoa, että nauttii toimivasta kropastaan sellaisena kuin se on. Minä nautin vartalostani , koska se toimii kivuitta ja antaa minulle nautintoa. Rinnat on pienet, vatsaa on ja lantiota. Jotenkin sillä ulkoisella olemuksella ei ole väliä , kun olen tyytyväinen.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 09:19"]
Tuohan se juuri on hienoa, että nauttii toimivasta kropastaan sellaisena kuin se on. Minä nautin vartalostani , koska se toimii kivuitta ja antaa minulle nautintoa. Rinnat on pienet, vatsaa on ja lantiota. Jotenkin sillä ulkoisella olemuksella ei ole väliä , kun olen tyytyväinen.
[/quote]
Niinpä!
t. ap
Sitä vanhemmaksi tulen sitä vähemmän pidän itsestäni. Ollakseni rehellinen en pidä yhdestäkään ruumiinosastani. Tissit on pienet ja turhan etäällä toisistaan kun on leveä rintakehä, hartiat on leveät, käsivarret pitkät ja ruipelot, vyötärö saisi olla erottuvampi ja vatsa on raskausarpinen röllykkä, perse on onneksi takapuolella niin ei tarvitse tuijottaa vaikka onkin ehkä vähiten ruma ruuminosa, jalkojen kokonaisuupituus on hyvä, mutta valitettavasti mittasuhteet siinäkin väärät, lyhyet sääret ja pitkät reidet ja ne reidetkin on runsaat ja sääret suonikohjuiset, jalkaterät on liian isot ja kädet saisi olla sirommat, eikä ole edes kaunis naama, hiukset on tummat ja paksut, mutta kaikki muutkin karvat ovat sitten tummia ja runsaita, jee! Ihokin on huonohko, silmät on ehkä suuret ja nätin väriset, mutta ei paljon auta kun on tässä päässä kiinni. Sitten sanotaan, että ei pidä keskittyä huonoihin puoliin vaan niihin hyviin? niin mihin hyviin? Mies ei jostain syystä näe minua samalla tavalla, että olisi kiva katsoa vaikka hänen silmin itseäni jos saisi uutta perspektiiviä omaan peilikuvaan.
Toivottavasti jonain päivänä voisin katsoa peiliin ja nähdä myös itseni edes vähemmän vastenmielisenä. Olen kuitenkin jo 31 niin olisi kiva päästä yli tästä teinimäisestä vihaan itseäni angstista.
Nauti siis, jokaisen pitäisi osata olla tyytyväinen itseensä :)
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 09:05"]
Tiedättekös naiset ja miehet, minä ihan oikeasti pidän kovasti omista isoista rinnoistani. Ne ovat vähän epäkäytännölliset liikkuessa, mutta onneksi nykyään on hyviä liivejä. En vaihtaisi näitä mihinkään.
Eilen iltajumpan jälkeen suihkuun hipsiessäni katsoin itseäni alasti peilistä, pysähdyin oikein sen eteen ja ajattelin "Hitsi vie minulla on kiva kroppa". Aina näin ei ole ollut. Teininä häpesin rintojani. Tuolloin, joskus noin 15-vuotiaana luin netistä (demi.fi), että isot rinnat ovat rumat lollottimet ja miehet arvostavat hoikkaa ja pienirintaista naista paljon enemmän. Ei olisi pitänyt lukea, pidin tissejäni pitkään rumina.
Onneksi tosielämä ja iän tuleminen näyttivät sen, että kyllä ne miehet tykkäävät isoistakin rinnoista ja ei naista pidetä pelkästään isojen rintojen takia automaattisesti lihavana.
Kroppani on suurinpiirtein tällainen: http://static.giantbomb.com/uploads/scale_small/3/34651/2489779-brook.jpg
Ei siis täysin timmi, muttei lihavakaan. Olen tyytyväinen. Olkaa te muutkin naiset tyytyväisiä isoihin, keskikokoisiin tai pieniin rintoihinne. :)
T. Nainen 28v.
[/quote]
Tosi kiva. Itselläni on b-kuppi ja rinnat ovat käytönnössä melko pienet. Minusta isot luomuryntäät ovat todella rumat ja saavat hoikankin näyttämään mummomaiselta kun yläosassa löytyy. Johan paidat pitää valita koossa l tai xl, jotta tissit mahtuvat mukaan.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 09:05"]
T. Nainen 28v.
[/quote]
Minäkin pitäisin kovasti tisseistäsi.
Minäkin pidän isoista rinnoistani. Varsinkin nuorena sain kuulla paljon samankaltaisia kommentteja kuin ap:kin. Lisäksi kuulin monta kertaa, että on varmaan kurjaa kun isotissistä ei kukaan ota vakavasti ja kaikki tuijottaa vain rintoja. Mutta enpä ole koskaan kokenut asian olevan niin. Kyllä minut on otettu vakavasti niin yksityiselämässä kuin työ- ja opiskeluelämässäkin. Kyllä, joskus on joku tuijottanut rintojani, mutta mitä sitten. Meissä kaikissa on varmasti joitain sellaisia ulkonäöllisiä piirteitä, minkä vuoksi joku on joskus tuijottanut.
Nautitaan jokainen omista piirteistämme ja lopetetaan stereotyyppisten lausahdusten viljeleminen toisten piirteistä! Me kaikki olemme niin paljon muutakin muin tissit, eikä mikään asia elämässä ole kiinni rintojen koosta!