Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulu on aina kamalaa sikailua ja juntteilua kun on mies ja 16 v teinipoika talossa

Vierailija
26.12.2021 |

Ei olla nätisti vaan syödään suoraan jääkaapista ja maataan vain sohvalla verkkarit jalassa.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, että semmonen päivä tänään. Tämä, tuo sovinistipoika-aloitus. Mitäs muuta vielä ehdit tänään?

Vierailija
22/37 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko vielä tokmannin verkkarit eikä adidakset. Paha paha kuninkaallisillakin epäiltiin olevan farkut joulukuvassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen joutunut sanomaan miehelle että siistimpää päälle joulupöytään. Nyt osaa jo itsekin.

Tuskinpa olet joutunut, ihan itse olet valinnut komennella.

En ymmärrä näiden matamien miehiä, jotka kuuntelevat nalkutusta ja määräilyä omassa kodissaan.

Toive että mies käyttäytyy kohteliaasti muita kohtaan =nalkutusta ja määräilyä?

En minä ainakaan mitään "turhapuroa" katsoisi yhtä joulua pidempään.

No ei toki tarvitse katsoa sitä ensimmäistäkään joulua. Mutta terveissä parisuhteissa aikuiset eivät komentele, miten toinen aikuinen pukeutuu, mitä ja milloin syö jne.

Komentelua vai kohtelias pyyntö että voisiko mies(kin) laittaa vähän juhlavampaa päälle juhlapöytään...?

Vierailija
24/37 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen joutunut sanomaan miehelle että siistimpää päälle joulupöytään. Nyt osaa jo itsekin.

En ymmärrä näiden matamien miehiä, jotka kuuntelevat nalkutusta ja määräilyä omassa kodissaan.

Menee kategoriaan "vain minun tapani viettää joulua on se oikea".

Vierailija
25/37 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Ensin häärätään ja taahataan ympäri kämppää naama norsunvitulla ihan itse itselleen asetettuja jouluvelvollisuuksia hoitaen, sitten uhriudutaan kun muut kämpän asukkaat haluavat vain nauttia rauhallisesta ajasta omalla tavallaan. Ja mammat komppaa uhriutujaa, kuten aina.

Vierailija
26/37 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Ensin häärätään ja taahataan ympäri kämppää naama norsunvitulla ihan itse itselleen asetettuja jouluvelvollisuuksia hoitaen, sitten uhriudutaan kun muut kämpän asukkaat haluavat vain nauttia rauhallisesta ajasta omalla tavallaan. Ja mammat komppaa uhriutujaa, kuten aina.

Tää on niin tuttua, että voisi luulla sun käyneen meillä vakoilemassa.

Vierailija
27/37 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on epäkohteliasta niitä vieraitakin kohtaan että isäntä lampsii juhlapöytään verkkareissa ja kauhtuneessa t-paidassa.

Näin toimii lähinnä vain suomalainen mies, ulkomailla en ole ikinä tällaiseen törmännyt 🙄

Vierailija
28/37 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on epäkohteliasta niitä vieraitakin kohtaan että isäntä lampsii juhlapöytään verkkareissa ja kauhtuneessa t-paidassa.

Näin toimii lähinnä vain suomalainen mies, ulkomailla en ole ikinä tällaiseen törmännyt 🙄

On kyllä aika epäkohteliasta mennä kutsumaan vieraita ilmoittamatta siitä miehelle.

Vierailija
29/37 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä koen sen joutumisena, kyse on myös siitä millaisen esimerkin antaa lapsille. Meille oli tulossa myös vieraita joulupöytään, verkkarit ei mielestäni todellakaan ollut ok.

Jos haluaa olla juntti, niin sitten voi syödä jossain muualla.

Hyvä ruoka yhdistettynä epämukaviin vaatteisiin, jolloin ruuasta ei voi nauttia. Kuulostaisi tosi kivalta.

ohis

Vierailija
30/37 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä koen sen joutumisena, kyse on myös siitä millaisen esimerkin antaa lapsille. Meille oli tulossa myös vieraita joulupöytään, verkkarit ei mielestäni todellakaan ollut ok.

Hyvä ruoka yhdistettynä epämukaviin vaatteisiin, jolloin ruuasta ei voi nauttia. Kuulostaisi tosi kivalta.

ohis

Miksi ostat epämukavia juhlavaatteita?

Vai onko sulla aistiyliherkkyys? Vain verkkareita pystyt pitämään juhlissakin?

Vierailija
31/37 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein itekin kaikenlaista ruokaa jouluksi ja muutenkin valmistelin ja siivosin. Aattoiltana äijä alkoi haukkua minua kännissään. Ei tosin paljoa ollut juonut, mutta kun viina ei sovi yhtään, eikä etenkään lääkkeiden kanssa. Pilalla koko pjaska joulu. 

Jaa, kuulostaa enemmän siltä, että siellä on menossa pilalle koko elämä - ja joulu on vain pikkuriikkinen osa sitä. Jos sulla on siellä toksinen, viinaa lääkkeiden kanssa vetävä mies kotona, niin joulu on pienin murheistasi. Tuskin vuoden muut päivätkään mitään juhlaa ovat tuollaisen kanssa. Tiedät itsekin, miten ensi jouluna vastaavaa ei enää tapahdu - suosittelen! Tuollaiset ihmiset pilaavat elämän, ei kannata jäädä tuleen makaamaan ja ihmetellä, kun joulut menevät mönkään vielä vuonna 2044.

Vierailija
32/37 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein itekin kaikenlaista ruokaa jouluksi ja muutenkin valmistelin ja siivosin. Aattoiltana äijä alkoi haukkua minua kännissään. Ei tosin paljoa ollut juonut, mutta kun viina ei sovi yhtään, eikä etenkään lääkkeiden kanssa. Pilalla koko pjaska joulu. 

Ja ap haukkaa miestään ja lastaan. Pilalla lienee heidänkin joulunsa.

Suuhoitoa...?

Stingit jalkaan ja tonttulakki päähän. Soffalle villasukat jalassa. Pari lasia viiniä niin järkytys loivenee.

Stingit?

Muutenkin pukeutumisohjeet vaihtui koko ajan, että mentiinkö sinne sohvalle pelkissä villasukissa vai mitä tarkoitit?

Vierailija
33/37 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

Miksi ostat epämukavia juhlavaatteita?

Vai onko sulla aistiyliherkkyys? Vain verkkareita pystyt pitämään juhlissakin?

Onko olemassa mukaviakin juhlavaatteita? Itse en ole moisiin törmännyt, vaikka olen niitä aina juhlakamppeita tarvitessani etsinyt.

M51

Vierailija
34/37 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi vintuuki sanon,,, eikö saa ukko omassa talossa jouluva viettää kun tohtii,,, aina joku mäkättää,, hyvä ette poika äitiinsä tullut,,, oma koti ja ei varmaan viinaakaan saa ottaa !!??

Vierailija
35/37 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten jos ei kinkkua saa jouluna syyä, häh? Talon emäntä kuin kurkkumajoneesi. Helposti levittyvä… Tässä ilmastossa ei pojat pärjää ennen kuin isät tekee heistä miehiä. Se että vähän haissoo ei sikailua ole. Hiljaa!

Vierailija
36/37 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien joulu on ollut joku mallikoulun kaltainen kilpailu? Se että pitää housuja jalassa sohvalla on sitäpaitsi ihan normaalia.

Vierailija
37/37 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko myös pojan poikaystävä mukana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän