Joulu on aina kamalaa sikailua ja juntteilua kun on mies ja 16 v teinipoika talossa
Ei olla nätisti vaan syödään suoraan jääkaapista ja maataan vain sohvalla verkkarit jalassa.
Kommentit (37)
Mikäs Hyacint Bucket se siellä taas mieltänsä pahoittaa?
Veisaatko itse jouluvirsiä leningissä ja korkokengissä?
Piereskelevät ja vihapuhuvatkin vielä?
Makaa ja syö sinäkin. Eipä tarvi passata ketään kun itse ruoan hakevat.
Olen joutunut sanomaan miehelle että siistimpää päälle joulupöytään. Nyt osaa jo itsekin.
Tein itekin kaikenlaista ruokaa jouluksi ja muutenkin valmistelin ja siivosin. Aattoiltana äijä alkoi haukkua minua kännissään. Ei tosin paljoa ollut juonut, mutta kun viina ei sovi yhtään, eikä etenkään lääkkeiden kanssa. Pilalla koko pjaska joulu.
Vierailija kirjoitti:
Olen joutunut sanomaan miehelle että siistimpää päälle joulupöytään. Nyt osaa jo itsekin.
Tuskinpa olet joutunut, ihan itse olet valinnut komennella.
En ymmärrä näiden matamien miehiä, jotka kuuntelevat nalkutusta ja määräilyä omassa kodissaan.
Vierailija kirjoitti:
Tein itekin kaikenlaista ruokaa jouluksi ja muutenkin valmistelin ja siivosin. Aattoiltana äijä alkoi haukkua minua kännissään. Ei tosin paljoa ollut juonut, mutta kun viina ei sovi yhtään, eikä etenkään lääkkeiden kanssa. Pilalla koko pjaska joulu.
Ja ap haukkaa miestään ja lastaan. Pilalla lienee heidänkin joulunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ap haukkaa miestään ja lastaan. Pilalla lienee heidänkin joulunsa.
Suuhoitoa...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näiden matamien miehiä, jotka kuuntelevat nalkutusta ja määräilyä omassa kodissaan.
Kyllä minä koen sen joutumisena, kyse on myös siitä millaisen esimerkin antaa lapsille. Meille oli tulossa myös vieraita joulupöytään, verkkarit ei mielestäni todellakaan ollut ok.
Jos haluaa olla juntti, niin sitten voi syödä jossain muualla.
Itse olet miehesi valinnut ja jos oma poika kyseessä niin hänetkin kasvattanut. Sitä niittää mitä kylvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toive että mies käyttäytyy kohteliaasti muita kohtaan =nalkutusta ja määräilyä?
En minä ainakaan mitään "turhapuroa" katsoisi yhtä joulua pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä koen sen joutumisena, kyse on myös siitä millaisen esimerkin antaa lapsille. Meille oli tulossa myös vieraita joulupöytään, verkkarit ei mielestäni todellakaan ollut ok.
Jos haluaa olla juntti, niin sitten voi syödä jossain muualla.
Niin sinä koet. Oletko koskaan miettinyt, miten muut kokevat, vai kiinnostaako sinua edes?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toive että mies käyttäytyy kohteliaasti muita kohtaan =nalkutusta ja määräilyä?
En minä ainakaan mitään "turhapuroa" katsoisi yhtä joulua pidempään.
No ei toki tarvitse katsoa sitä ensimmäistäkään joulua. Mutta terveissä parisuhteissa aikuiset eivät komentele, miten toinen aikuinen pukeutuu, mitä ja milloin syö jne.
Moukkia. Ei osaa erottaa juhlapäivää arjesta.
m56
Tekevätkö anaalikepposia toisilleen?
Monille suomalaisille miehekkyys on juuri tuota. Poikaparka yrittää rakentaa miehistä identiteettiä eli tehdä eroa naismaisena pitämäänsä sivistykseen.
Anna maata ja syödä