Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulu on taas kerran ohi ja hyvä niin

Vierailija
26.12.2021 |

Saa vuoden huokasta.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Mulle joulu aiheuttaa jonkinmoisen ahdistuksen vaikka lapsuuden jouluista on hyvät muistot. Se vaan on ihan älytöntä joulun hehkutusta, mitä tulee joka tuutista ja ne mainokset telkkarissa on inhottavia. Tavarataloihin en edes mene.

Vierailija
2/38 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päättyy vasta loppiaisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu pilataan jo viikkoja etukäteen, kun lokakuun lopusta lähtien ruvetaan tunkemaan vastenmielisiä mainoksia ja tuputtamaan vastenmielisiä joululauluja joka paikassa. Mitta on täynnä jouluhullutusta jo marraskuussa, ja sen jälkeen ei voi kuin odottaa, että vuosi vaihtuu ja joulusta pääsee taas hetkeksi eroon.

Vierailija
4/38 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulu pilataan jo viikkoja etukäteen, kun lokakuun lopusta lähtien ruvetaan tunkemaan vastenmielisiä mainoksia ja tuputtamaan vastenmielisiä joululauluja joka paikassa. Mitta on täynnä jouluhullutusta jo marraskuussa, ja sen jälkeen ei voi kuin odottaa, että vuosi vaihtuu ja joulusta pääsee taas hetkeksi eroon.

Just näin. Kohta vaihtuu vuosi ja toivottavasti se on meille kaikille parempi.

Vierailija
5/38 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se melkoista mylläkkää, kun tänne pieneen asuntooni ahtautui 12 ihmistä. Tänään siivoan huolella, kun sitä ei ennemmin kannattanut tehdä. Nyt istun sohvalla ja katson tätä kaaosta.

Vierailija
6/38 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppiaisen jälkeen alkaa taas härkäviikot!

Vierailija
7/38 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi. On taas puoli viotta aikaa hengittää näin sinkkuna ennen kuin juhannustuska alkaa.

Vierailija
8/38 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Härkäviikot ja reikäleivät.

Vierailija
9/38 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Vuosi vaihtuu ja mennään kevättä kohti. Syksy ja loppuvuosi on aina jotenkin ankeaa aikaa. Jouluna aina joku pahoittaa mielensä tai saa tuntea syyllisyyttä kun ei vietä joulua muiden toivomalla tavalla

Vierailija
10/38 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjäpään tyhjänpäiväinen fraasi: " onneksi joulu on jo ohi".

Ei osata tehdä joulusta oman näköistä.

Vierailija
11/38 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Knut kör julen ut :)

Nuuttina 13.1.2022 päättyy.

Vierailija
12/38 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kipeä koko joulun, ja köyhä olen noin muuten. Tuntuu että kaikki odottivat jotakin lahjoja vaikkeivat itse ostaneet yhden ainoaa lahjaa esim. minulle. Kumppani osoitti vielä jotenkin tyytymättömyytensä ostamiini lahjoihin vaikkei itse ostanut siis minulle mitään. Sukulainen kun ei saanut enempää rahaa lahjaksi niin ei toivottanut edes hyvää joulua. Itse en odottanut yhtään lahjaa tms. mutta en olisi odottanut tökeröä käytöstäkään. 

No katto pään päällä, lämpöä ja kuitenkin vatsa täynnä ruokaa. Pitää olla niistä kiitollinen.

Vierailija
13/38 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo aloitus.

Jos joulu on pakkopullaa, jätä toki väliin, ettei sentään vuotta tarvitse huokaista.

Vierailija
14/38 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta saisi vielä jatkua pari päivää :) On ollut niin ihana joulu. Mies ei örveltänyt kännissä, ekaa kertaa moneen vuoteen. Hän lopetti viinanjuonnin viime heinäkuussa ja lupaus on pitänyt. Hän sanoi nauttineensa itsekin tästä joulusta. 

Mutta kyllä meillä jouluvalot saa paistaa loppiaiseen asti ja osa koristeistakin. Meillä ei ole mitään sukulaiskyläilystressiä tms. Lapseton pariskunta ollaan ja kahdestaan vietetty joulut. 

Vierailija
15/38 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä voisin vielä muutaman päivän jatkaa, ei hirveesti kiinnosta huomisaamuinen töihinlähtö.

Vierailija
16/38 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runsaasti rasvassa tirisevää häränlihaa?

Vierailija
17/38 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ohi? Jouluhan on nyt täydessä käynnissä.

Vierailija
18/38 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhjäpään tyhjänpäiväinen fraasi: " onneksi joulu on jo ohi".

Ei osata tehdä joulusta oman näköistä.

"Oman näköinen joulu" on myös typerä fraasi.

Vierailija
19/38 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Runsaasti rasvassa tirisevää häränlihaa?

"Joulun jälkeisiä viikkoja kutsutaan härkäviikoiksi. Nimitys viittaa pitkään pyhättömään jaksoon, jolloin on on taas tehtävä raskasta työtä, ja se lienee syntynyt sillä alueella, jolla härkiä on käytetty vetojuhtina. Työnteon lisäksi on palattava myös arkiruokaan ja -vaatteisiin"-

Vierailija
20/38 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapani kirjoitti:

Miten niin ohi? Jouluhan on nyt täydessä käynnissä.

No ei ole v*ttu täällä. Mulle riitti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän