Sanoin, että rakastan, vaikken rakasta :(
Kommentit (14)
Jaa-a. Hankala paikka. Jos haluaa jatkaa suhdetta (oletetaan, että kyseessä parisuhde) kannattaa harkita tarkkaan mitä sanoo eikä ainakaan sanoa uudestaan, että rakastaa vaikka ei rakasta. Onko ylipäätään syytä jatkaa suhdetta jos ei riittävästi ole tunteita?
Miksi sanoit niin? Et halunnut pahoittaa toisen mieltä? Haluat jatkaa suhdetta hyötymismielessä?
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:57"]Jaa-a. Hankala paikka. Jos haluaa jatkaa suhdetta (oletetaan, että kyseessä parisuhde) kannattaa harkita tarkkaan mitä sanoo eikä ainakaan sanoa uudestaan, että rakastaa vaikka ei rakasta. Onko ylipäätään syytä jatkaa suhdetta jos ei riittävästi ole tunteita?
[/quote] Olemme tunteneet kuukauden ja toinen osapuoli rupesi juuri ennen nukahtamista jänkkäämään tunteista, siis viesteissä, mulla oli huono omatunto, kun sain jo päivällä valitusta (muka vitsillä) etten huomioi tarpeeksi ja sitten illalla haluaisin vaan nukkua ja tekstasin kyllä (ajattelin että joo rakastan kuin ystävää). Toinen oli onnesta soikea ja minä esitin nukahtaneeni. Mitä tästäkin voi tulla?
Haluaisin tutustua pikkuhiljaa ja sanoa rakastan, kun oikeasti niin tunnen, mutta miten tässä nyt järkevästi voi enää perua sanojaan :(
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 09:01"]Miksi sanoit niin? Et halunnut pahoittaa toisen mieltä? Haluat jatkaa suhdetta hyötymismielessä?
[/quote] Mitään en väärällä tavalla tästä suhteesta hyödy.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 09:05"]Haluaisin tutustua pikkuhiljaa ja sanoa rakastan, kun oikeasti niin tunnen, mutta miten tässä nyt järkevästi voi enää perua sanojaan :(
[/quote] no kannattaisikohan olla aikuinen ja kertoa nuo asiat mitä täällä kerrot niin sille kumppanillesi?
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 09:07"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 09:05"]Haluaisin tutustua pikkuhiljaa ja sanoa rakastan, kun oikeasti niin tunnen, mutta miten tässä nyt järkevästi voi enää perua sanojaan :(
[/quote] no kannattaisikohan olla aikuinen ja kertoa nuo asiat mitä täällä kerrot niin sille kumppanillesi?
[/quote] Niin kaipa sitä pitää vastuunsa kantaa omista törttöilyistä. Hävettää vaan mennä tällaista selittämään.
Voi voi, mä olen sanonut nuo sanat monestikin ihan vain siksi, että toinen haluaa ne sanat kuulla. Ei sun tarvitse alkaa niitä perumaan. Jos joskus ero tulee, niin voihan aito rakkauskin kuolla.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 09:16"]Voi voi, mä olen sanonut nuo sanat monestikin ihan vain siksi, että toinen haluaa ne sanat kuulla. Ei sun tarvitse alkaa niitä perumaan. Jos joskus ero tulee, niin voihan aito rakkauskin kuolla.
[/quote] Niin tavallaan onhan se näinkin ja mitä sitä rupeaa tässä vaiheessa jänkyttämään tunteista. Ei kai kukaan voi oikeasti sanoa rakastavansa romanttisesti kuukauden jälkeen. Itseltä ainakin meni vähän maku, taasko tällainen tunnehörhö kierroksessa. Etsin aitoa suhdetta.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 09:16"]
Voi voi, mä olen sanonut nuo sanat monestikin ihan vain siksi, että toinen haluaa ne sanat kuulla. Ei sun tarvitse alkaa niitä perumaan. Jos joskus ero tulee, niin voihan aito rakkauskin kuolla.
[/quote]
Niin, mitä nyt pienistä valkoisista valheista. Voi sitten parinkymmenen vuoden päästä pahan riidan päätteeksi tokaista, että "en mä sua oikeastaan koskaan rakastanutkaan"
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 09:22"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 09:16"]
[/quote]
Niin, mitä nyt pienistä valkoisista valheista. Voi sitten parinkymmenen vuoden päästä pahan riidan päätteeksi tokaista, että "en mä sua oikeastaan koskaan rakastanutkaan"
[/quote]
Parisuhteessa joutuu tekemään paljonkin asioita ihan vain toista miellyttääkseen.
Rakastat varmaan niin paljon kuin lähes tuntematonta ihmistä voi ylipäätään rakastaa.
Tuollainen rakkaudentunnustusten kalastelu kuukauden tutustumisen jälkeenon kyllä turnoff.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 09:28"]Rakastat varmaan niin paljon kuin lähes tuntematonta ihmistä voi ylipäätään rakastaa.
Tuollainen rakkaudentunnustusten kalastelu kuukauden tutustumisen jälkeenon kyllä turnoff.
[/quote] Niinpä ap
Kiva