Miksi laiha kiinnostaa aina enemmän miehiä?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinulle tuollainen harhakuvitelma on tullut, amerikkalaisista elokuvistako? Hyvin harvoja miehiä kiinnostaa suorastaan laiha. Paljon useampia kiinnostaa enemmän lihava, josta todisteena niin monet huomattavan lihavat, joilla miehiä riittää vaikka millä mitalla, jos eivät ole hyvin pitkäaikaisessa parisuhteessa.
Lihava tarkoittaa miesten silmissä helppoa ja siksi joillakin lihavilla naisilla saattaa riittää vientiä kun kiimaiset miehet ajattelevat pääsevänsä vähällä vaivalla tyydyttämään itsensä.
No kiinteä liha nyt on esteettisesti kauniimpaa, vaatteet myös istuu paremmin, olemus kaiken kaikkiaan huolitellumpi kuin kuhmurainen hylly-sellukasa.
Mutta itse nyt suosisin terveen näköistä hoikkista, jolla myös lihaksistoa luiden päällä. Laihuuskin aiheuttaa ongelmia kuten osteoporoosia vanhemmiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Olen kaveriporukkani tuhdein nainen ja miehet poikkeuksetta viihtyvät seurassani parhaiten.
Niin, kaveriporukan.
Niillä tuhdimmilla on joskus tapana jyrätä hoikemmat alleen kun kaipaavat huomiota ja haluavat todistaa itselleen, että "miehet tykkää kun on jotain mistä ottaa kiinni".Satun olemaan kaunis, mutta kertoile itsellesi mitä tarvitset pärjätäksesi elämässäsi.
Olen aina ihmetellyt joidenkin "rehevämpien" mimmien asennetta että se muhkumpi on oikeasti (kaikkien miesten mielestä) kauniimpi ja että hoikemmat on aina kilpailemassa siitä miesten huomiosta. Koet kuitenkin tarvetta korostaa ja tuoda esille itseäsi.
Ei mua kiinnosta mitä mieltä kaikki miehet on musta ja tykkääkö joku vai ei. Miksi se on sulle niin tärkeää? Oletko kuitenkin hieman epävarma itsestäsi?
Oikeasti itseensä tyytyväinen nainen arvostaa muitakin naisia, pitää tasavertaisena ja kohtelee ystävyydellä eikä yritä lytätä muita ja korostaa itseään.
Hoikka treenattu nainen on vaan niin saakelin hyvännäköinen ja esteettinen pakkaus <3 <3 <3
Suomalaisten miesten ja naistenkin silmin terve hoikka nainen = anorektikko, useinkin, vaikkei mitään anoreksiaa olisi. Ko. sairaus on todellinen niillä joilla se on, mutta ihminen voi myös olla terve hoikka, mikä panettelunhalussa todella helposti unohdetaan. Esimerkiksi itselläni on hyvin muotojakin mutta olen hoikka ja terve. Ikäni olen kuullut näitä haukkuja ja törmännyt sitkeisiin ennakkoluuloihin, onneksi kuitenkin vain Suomessa.
Ei laiha, vaan normaalipainoinen.
Kun on sairaalloisen lihava, tulee kaikenlaisia muita haittoja myös : mitkään vaatteet ei sovi tai näytä hyvältä, ei taivu pitämään itseäni siistinä: maha osuu joka paikkaan ja ruoka- ja likatahroja on siellä sun täällä, hiki myös haisee herkemmin.
On aika ällöttävää, valitettavasti.
Ylipaino nyt vain on rumaa. Hoikkuus ja laihuus on aina ollut tavoiteltavin olotila, eikä sitä kehopositiivarien itkuvirret muuta.
No ei muakaan naisena lihavat miehet kiinnosta. Kyllä mä katson paljon mielummin niitä joilta puuttuu se kamala etureppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan kiinnosta ketään. Bmi 19. Ehkä en ole sitten riittävän laiha?
Mitä tarkoittaa bmi?
Body mass index. Kg/pituus x pituus
Normaalipainoinen on paras, eikä sekään ole mikään kapea spektri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Olen kaveriporukkani tuhdein nainen ja miehet poikkeuksetta viihtyvät seurassani parhaiten.
Koska on tunnettu tosiasia, että porukan lihavimmalta ja/tai rumimmalta irtoaa helpoiten. Sen itsetuntoa kun huomio hivelee ihan erilailla.
Tämä hämmästyttää aina. Jos kerran läski on yököttävän rumaa, ja mies tarvitsee kiihottuakseen visuaalista stimiulaatiota, miten läski kelpaa sänkyseuraksi?
Vierailija kirjoitti:
Laihalla tiukka vagina?!
Tiukkuus liittyy paitsi yksilölliseen anatomiaan, lantionpohjalihasten kuntoon. Ja viimeksi mainittu taas ei liity painoon millään lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kaveriporukan.
Niillä tuhdimmilla on joskus tapana jyrätä hoikemmat alleen kun kaipaavat huomiota ja haluavat todistaa itselleen, että "miehet tykkää kun on jotain mistä ottaa kiinni".Satun olemaan kaunis, mutta kertoile itsellesi mitä tarvitset pärjätäksesi elämässäsi.
Olen aina ihmetellyt joidenkin "rehevämpien" mimmien asennetta että se muhkumpi on oikeasti (kaikkien miesten mielestä) kauniimpi ja että hoikemmat on aina kilpailemassa siitä miesten huomiosta. Koet kuitenkin tarvetta korostaa ja tuoda esille itseäsi.
Ei mua kiinnosta mitä mieltä kaikki miehet on musta ja tykkääkö joku vai ei. Miksi se on sulle niin tärkeää? Oletko kuitenkin hieman epävarma itsestäsi?
Oikeasti itseensä tyytyväinen nainen arvostaa muitakin naisia, pitää tasavertaisena ja kohtelee ystävyydellä eikä yritä lytätä muita ja korostaa itseään.
Mäkin olen kokenut muilta naisilta tosi ilkeää käytöstä ihan sen perusteella, että olen hoikka.
Tuntuu aika inhottavalta, kun itse yrittää tutustua ja olla ystävällinen muille, niin tulee pelkkää vttuilua ja katsotaan nenän vartta pitkin tai ignoorataan täysin 😒
Vierailija kirjoitti:
Miehiä kiinnostaa se, että on valmis pitämään itsestään huolta muullakin kuin pitsoila ja hampurilaisilla.
Ei kukaan odota mitään langanlaihuutta, vaan asennetta jolla paino voidaan pitää kurissa kun sille on tarvetta.
Onhan niitä hoikkia naisia, jotka ei osaa laittaa ruokaa ja joilla on topatut rintaliivit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä kiinnostaa se, että on valmis pitämään itsestään huolta muullakin kuin pitsoila ja hampurilaisilla.
Ei kukaan odota mitään langanlaihuutta, vaan asennetta jolla paino voidaan pitää kurissa kun sille on tarvetta.Onhan niitä hoikkia naisia, jotka ei osaa laittaa ruokaa ja joilla on topatut rintaliivit.
Säälittää kyllä, kun osa miehistä joutuu töissä ostamaan lounaan. Ei ole ruoanlaitto taitoista naista heillä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on aina liian lihava jos sitä miehiltä tiedustelisi
Ei pidä paikkaansa. Esim. monet ns. mallit ovat ihan liian laihoja eivätkä sytytä millään tavalla.
M52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan odota mitään langanlaihuutta, vaan asennetta jolla paino voidaan pitää kurissa kun sille on tarvetta.Onhan niitä hoikkia naisia, jotka ei osaa laittaa ruokaa ja joilla on topatut rintaliivit.
Vaatekaupassa näytti olevan myynnissä toppejakin, joissa on toppaukset rintojen kohdalla.
En tiedä, mutta tupakoiva ja aurinkoa ylenpalttisesti ottava, vanheneva laiha nainen on usein aika hurja näky.