Miksi laiha kiinnostaa aina enemmän miehiä?
Kommentit (79)
Mä oon aina ollut tosi laiha enkä kiinnosta ketään. Kasvoni eivät ole kauniit. Lihavilla ja erityisesti normaalipainoisilla kauniskasvoisilla riittää kyllä vientiä.
Vierailija kirjoitti:
Nää aloitukset on huvittavia. Ikävää että läski vei miehesi/torjui sinut! XD
Eikö tuossa aloituksessa ihmetellä, miksi lauha kiinnostaa enemmän eikä toisinpäin?
Nyt taitaa olla defenssit aika korkealla.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö tosiaan olla laiha eli lihakseton?
Vai tarkoitatko, ettei ole näkyvää läskiä?
Minusta treenattu, hoikka vartalo on kaunein. Mutta sitä ei sanoa laihaksi...
Riippuu, mitä tarkoitetaan treenatulla. Ainakin ns. bodarit ovat järjestään rumia, mutta vaikkapa jotain pallopeliä harrastava hyväkuntoinen on yleensä ihan hyvännäköinen kroppa.
Ei se miesten kiinnostus laihuudesta johdu.
Miestä kiinnostaa, jos olet hänen mielestä ESIMERKIKSI kauniin näköinen tai kiinnostava persoona. Laiha ei tarvitse olla ollakseen esim jompikumpi edellisistä.
Ja hei, arvaa mitä?! Miehilläkin on erilaisia makuja. Ei kaikki miehet pidä samoja naisia kauniina. Ja ulkonäön lisäksi mies voi pitää naista kauniina vaikka kauniin puhetavan tai pukeutumisen perusteella. Miehet ei ole mikään yksi klöntti, joka seuraa pelkästään sitä visuaalista ärsykettä joka saa jalkovälin turpoamaan.
Luulis nyt aikuisten ihmisten tän ymmärtävän...
Ei tasan kiinnosta.Kukaan ei kiinnitä huomiota kun olet laiha tikku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Olen kaveriporukkani tuhdein nainen ja miehet poikkeuksetta viihtyvät seurassani parhaiten.
Koska on tunnettu tosiasia, että porukan lihavimmalta ja/tai rumimmalta irtoaa helpoiten. Sen itsetuntoa kun huomio hivelee ihan erilailla.
Ei myöskään pidä paikkaansa. Kaveriporukkani polkupyörät kyllä tunnetaan.
Eipä mekään vielä niin muistisairaita olla, ettäkö ei fillareitamme tunnistettaisi. Itse laitan omani parvekkeelle yöksi, jotta sitä ei pöllitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Olen kaveriporukkani tuhdein nainen ja miehet poikkeuksetta viihtyvät seurassani parhaiten.
Niin, kaveriporukan.
Niillä tuhdimmilla on joskus tapana jyrätä hoikemmat alleen kun kaipaavat huomiota ja haluavat todistaa itselleen, että "miehet tykkää kun on jotain mistä ottaa kiinni".Satun olemaan kaunis, mutta kertoile itsellesi mitä tarvitset pärjätäksesi elämässäsi.
Eikö hoikka voi olla mielestäsi kaunis ja miksi tarvitset kaikkien miesten huomion?
En nyt laihasta tiedä, mutta naisen tarvitsee hallita se yksi asia, että saa rajattomasti seuraa. Jos ei syömistään hallitse, niin se viittaa elämänhallinnan ongelmiin tai luonneominaisuuksiin, jotka eivät kannusta tutustumaan.
Miehellä syömisen hallitseminen on vasta alkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska on tunnettu tosiasia, että porukan lihavimmalta ja/tai rumimmalta irtoaa helpoiten. Sen itsetuntoa kun huomio hivelee ihan erilailla.
Minä en olisi ikinä huolinut miestä, joka olisi ollut vain piltsun perään. En usko, että meillä olisi ollut mitään juteltavaa sellaisen miehen kanssa, joten jos juteltavaa ei ole, niin tutustuminen olisi jäänyt siihen. Ja voit vain miettiä miten olisi käynyt seksin suhteen silloin.
Olin nuorenakin hyvin ronkeli. Tottakai olin mukava ja kiva kaikille, mutta jos mies ei osannut jutella mitään fiksua ja minua kiinnostavaa, niin korkeintaan kaveriksi jäi ja siitä ei ollut nousua.
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä.
Olen työpaikkani ainoa normaalipainoinen nainen ja ne tuhdimmat mimmit kyräilee, kun ukot parveilee ympärilläni vaikka ei mua kiinnosta.
Voisko olla persoonastakin kiinni vai luuletko, että läskin määrä korreloi yleisestikin suosikin aseman kanssa?
Vyötärö-lantio-suhde on usein parempi hoikilla kuin ylipainoisilla. Toki osalla rasva jakautuu edullisesti hieman ylipainoisenakin.
Vierailija kirjoitti:
Lihavan kanssa ei ole paineita, ei ole niin vaativa.
-mies
Vierailija kirjoitti:
En nyt laihasta tiedä, mutta naisen tarvitsee hallita se yksi asia, että saa rajattomasti seuraa. Jos ei syömistään hallitse, niin se viittaa elämänhallinnan ongelmiin tai luonneominaisuuksiin, jotka eivät kannusta tutustumaan.
Miehellä syömisen hallitseminen on vasta alkua.
No jaa.
Ainakin mun kaveripiirissä pahin lrtto on se sairaalloisen obeesi jolla on saman päivän aikana jopa kaksi eri munaa.
En ihan tajua, että millä perusteella ja minkä takia, mutta mikäs siinä jos itse siitä jotain saa 🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en olisi ikinä huolinut miestä, joka olisi ollut vain piltsun perään. En usko, että meillä olisi ollut mitään juteltavaa sellaisen miehen kanssa, joten jos juteltavaa ei ole, niin tutustuminen olisi jäänyt siihen. Ja voit vain miettiä miten olisi käynyt seksin suhteen silloin.
Olin nuorenakin hyvin ronkeli. Tottakai olin mukava ja kiva kaikille, mutta jos mies ei osannut jutella mitään fiksua ja minua kiinnostavaa, niin korkeintaan kaveriksi jäi ja siitä ei ollut nousua.
No ei sitä kannata sanoa tietenkään 😆
Leikitään kiinnostunutta ja jopa itse tuodaan ilmi, että ei ole kiire sänkyyn ja tadaa, kohta onkin vakipano alla. Toiset kutsuu sitä parisuhteeksi. Joku saa siitä enemmän henkistä hyvää ja toinen fyysistä.
Nainen on aina liian lihava jos sitä miehiltä tiedustelisi
Vierailija kirjoitti:
Kyse on visuaalisesta asiasta. Lihava on sellainen roikkuva ja muhkurainen, hoikka on ihanan kiinteä, sileä ja kaunis.
Kyse on ihan biologiasta. Terveen ja hedelmällisen näköinen on viehättävin, luonnollisesti. Liian laiha tai lihava ei sitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa bmi?
Body mass index
Painoindeksi
Ai laihat kiinnostaa miehiä. Ketä he sitten kiinnostavat jotka muokkauttavat takapuolensa hehtaarip.....ksi ja rintansa mahdollisimman suuriksi. Eikö siinä juuri miesten ehdoilla mennä.