Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi laiha kiinnostaa aina enemmän miehiä?

Vierailija
26.12.2021 |

?

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille paino on paljon isompi juttu kuin miehille. Taviksen näköinen hoikka ei saa yhtään enempää huomiota miehiltä vaan pelkästään ilkeää kohtelua kateellisilta naisilta.

Vierailija
62/79 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läski ärsyttää ja näyttää pahalta. Hoikka voi keinua notkeasti yhdynnässä ratsastaen.

Mutta hänellä täytyy olla päällä ne topatut rintaliivit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt laihakaan kiinnosta lihavaa enempää vaan sellainen sopivan timmi normaalipainoinen on se mikä silmää miellyttää. 

Vierailija
64/79 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihoja naisia ei juuri pääse näkemään, niin kyllähän se on outoa ja kiinnostavaa. Varsinkin hyväkuntoiset liikkuvat puuskuttamatta ja kauniisti.

Vierailija
65/79 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt laihakaan kiinnosta lihavaa enempää vaan sellainen sopivan timmi normaalipainoinen on se mikä silmää miellyttää. 

Asiasta on tehty tutkimus. Kun mies etsii yhden illan seksiseuraa niin vartalo on hänelle tärkeä. Kun mies valitsee vaimoa niin kasvot ovat tärkeämmät.

Muodokas isorintainen nainen vaikuttaa miehen aivoihin kuin alkoholi.

Vierailija
66/79 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läski ärsyttää ja näyttää pahalta. Hoikka voi keinua notkeasti yhdynnässä ratsastaen.

Mutta hänellä täytyy olla päällä ne topatut rintaliivit.

Miten niin?

Mä vedän liivittä muutenkin paljon ja en todellakaan yhdynnän ajaksi niitä pue 😂

Enkä käytä topattuja muutenkaan.

Vierailija
67/79 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta tupakoiva ja aurinkoa ylenpalttisesti ottava, vanheneva laiha nainen on usein aika hurja näky.

Ei se pulleana ole sen hehkeämpi.

Vierailija
68/79 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysytään minulta, mikä on naisihanteeni...

BMI n. 25, tiimalasivartalo, pyöreät, ystävälliset kasvot, pitkät, runsaat hiukset.

Vierailija
69/79 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin vuosia ns. chubbychaser, mutta 30-kympin kynnyksellä alkaa viisari väpättää enemmän hoikille. Aloin miettiä tuota tulevaisuutta ja lihavilla tulee iän myötä kaikenlaista terveysongelmaakin. Olen toki aina ollut kiinnostunut kaikenlaisista naisista, kunhan luonnepuoli on ollut kunnossa. On tullut tapailtua nuorempia, huomattavasti vanhempia, rumia, lihavia, hoikkia ja kauniita. Kaikki ovat omalla tavallaan olleet kauniita, vioista huolimatta. Mutta tosiaan, nyt on alkanut enemmän kiinnostusta olla hoikkiin. Itse olen aina ollut hoikka ja hyväkuntoinen. Jotenkin ne roikkuvat läskit ei enää kiihota samalla tavalla, semmonen löysä nahka vanhemmillakin hoikilla naisilla vielä menee. Lihavilla perät ja pimpsat tuoksahtaa aika usein, ne makkarat oikein muhii bakteereita.

Vierailija
70/79 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Impulsiivinensonni kirjoitti:

Jos kysytään minulta, mikä on naisihanteeni...

BMI n. 25, tiimalasivartalo, pyöreät, ystävälliset kasvot, pitkät, runsaat hiukset.

Jep, ne on juuri sopivia. On juuri oikeat muodot ja pehmeä keho, jotta luut ei ota rajussakaan seksissä yhteen.

Vierailija
71/79 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menepä aikuisvideosivustolel ja laita hakusanaksi vaikka beautiful skinny girl. . ja vertailuks fat girl. Niin kumman kohdalla alkaa miehen hanska heilua...

Vierailija
72/79 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun BMI oli 19-21 niin oli vielä vientiä, mutta nyt kun BMI23 olen täysin näkymätön. En vaan pysty enää pitämään itseäni yhtä laihana mitä joskus nuorempana. Mutta aika loppuu kesken ja pitää hommata lapsi hedelmöityshoidoilla. Parusuhdeunelmat pitää unohtaa lopullisesti.

Vierailija
73/79 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattu että m-koosta alkaen naiset muuttuvat tosi usein lähinnä koppaviksi hoikkiakin tavismiehiä kohtaan. Pointtihan on siinä että tavismies voi bodata, juosta, uida, hiihtää kuntoilla tosi paljon mutta status ei muutu sillä. Naama, suosio, varallisuus on silti jotain muuta mitä suosituilla miehillä.

Otetaan esimerkiksi joku kuvitteellinen sm- yleisurheilija nainen. Kroppa kuin pikkupojalla, tosi kauniit kasvot. Ei kiihota minua yhtään.

Vierailija
74/79 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnon valinta, Laihuus on terveempää kuin läskikasa ja 100 kilonen maanpuolikas, näin kärjistettynä sanottuna.

Vierailija
75/79 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
76/79 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinulle tuollainen harhakuvitelma on tullut, amerikkalaisista elokuvistako? Hyvin harvoja miehiä kiinnostaa suorastaan laiha. Paljon useampia kiinnostaa enemmän lihava, josta todisteena niin monet huomattavan lihavat, joilla miehiä riittää vaikka millä mitalla, jos eivät ole hyvin pitkäaikaisessa parisuhteessa.

Harva mies oikesti pulleasta on niin innoissaan, mutta sellainen koetaan helpommaksi. Kauppakeskuksissa näkee yhtenään pariskuntia joissa selvästi mies on tyytynyt pullukkaan vaikkei itse sellainen ole.

Vierailija
77/79 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se kai noin mustavalkoista ole. 

Vierailija
78/79 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se kai noin mustavalkoista ole. 

On se