Mies ei osaa laittaa hillo purkkia jääkaappiin!!
Ärsyttää kun mies jättää hillo purkin aina pöydälle avattuna. Söi tänään aamiaiseksi pannaria ja purkki on homehtunut tiskillä jo kohta kaksi tuntia. Söi eilen ilallallakin pannaria. Sitten meni nukkumaan ja jätti hillon avoimena tiskille.
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:18"]
Hyvinhän teillä on asiat, jos suurin ongelma on yksi hillopurkki:)
[/quote]
Samaan aikaan, kolmannessa maailmassa: somalilapset kuolevat nälkään...
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:22"]Onko sukunimenne Paddington?
[/quote]
????? Ap
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:23"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:18"]
Hyvinhän teillä on asiat, jos suurin ongelma on yksi hillopurkki:)
[/quote]
Samaan aikaan, kolmannessa maailmassa: somalilapset kuolevat nälkään...
[/quote]
Ja suomessa ne vaan lihoo.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:21"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:20"]Vituttaa sekin että pitää olla lettua tai pannaria melkein joka päi.vä. Ap
[/quote]
Tee asialle jotain. Hyysäät ukkoos.
[/quote]
Jos ninä en tee nii se tekee itse. Ap
Syötkö Ap hilloa? Jos syöt, ostat itsellesi oman purkin, ja jemmaat sen jääkaapin takaosaan piiloon. Sitten ilmoitat miehellesi ihan ystävällisesti, että voisitko kulta itse jatkossa laittaa hillon jääkaappiin. Sitten et kiinnitä enää mitään huomiota asiaan. Minä tietty seuraisin, kuinka kauan purkki hengailee pöydällä. Joko mies huomaa, että lämmin hillo ei ole hyvää, tai mahdollisesti purkki ihan oikeasti homehtuu, niin tai näin, ei ole enää sinun ongelmasi.
Syön hilloa silloin tällöin. En edes joka viikko ja tuo ärsyttää. En tiedä tajuaako mies kunnioittaa minun Hillopurkkia vai ottaako sen kuin ei mitään. Ap
Kohtalontoveri ilmoittautuu. Meillä se on ketsuppi. Ja mies laittaa sitä joka jumalan ruokaan. Ottaa jääkapista ja jättää pullon pöytään. Aina.
Äitinsä on aikoinaan siivonnut pojan jäljiltä kaiken ja vielä nelikymppisenäkään mies ei ole oppinut, että ei enää asu äidin taloudessa. Prkl...
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:34"]Syön hilloa silloin tällöin. En edes joka viikko ja tuo ärsyttää. En tiedä tajuaako mies kunnioittaa minun Hillopurkkia vai ottaako sen kuin ei mitään. Ap
[/quote]
Siksi juuri piilotat sen! Vaikka salaatin alle. ;) Laitat vielä kylkeen nimesi. Ja ehkä miehelläkin vähän kello kilisee, jos ottaa uuden purkin, vaikka vanha nököttää tutulla paikalla pöydällä. Nyt mies voi jättää hillon, koska se kuitenkin löytyy aina jääkaapista.
No, tavallaan asuu. Jos kerran sinä siivoat hänen jäljiltään?
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:10"]Laittaako mies muut ruuat jääkaappiin? Onko hillopurkki tosiaan ainoa, jonka jättää pöydälle vai eikö hän muuta syö?
Lohduttakoon sinua se tieto, että kaupan hilloissa on niin paljon lisäaineita, että eivät hetkessä homehdu. Useimpia voi hyvin säilyttää huonelämmössä avattunakin. Osta pienempiä purkkeja, niin eivät ehdi pilaantua pöydälläkään.
[/quote]
ei todellakaan voi! Mikrobit jyllää hurjana
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:35"]Kohtalontoveri ilmoittautuu. Meillä se on ketsuppi. Ja mies laittaa sitä joka jumalan ruokaan. Ottaa jääkapista ja jättää pullon pöytään. Aina.
Äitinsä on aikoinaan siivonnut pojan jäljiltä kaiken ja vielä nelikymppisenäkään mies ei ole oppinut, että ei enää asu äidin taloudessa. Prkl...
[/quote]
Jäi lainaus pois. Tähän siis numero 32.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:20"]Vituttaa sekin että pitää olla lettua tai pannaria melkein joka päi.vä. Ap
[/quote]
Tee asialle jotain. Hyysäät ukkoos.