Mistä olet joutunut luopumaan kumppanisi vuoksi? Oliko sen arvoista?
Itse en ole joutunut luopumaan mistään. Periaatteessa voisin väittäää luopuneeni mahdollisuudesta seksiin muiden kanssa, mutta ei minulla ollut mitään seksielämää, ennen kuin aloin seurustelemaan. Vastaavasti mahdollisuuteni esim. matkusteluun ja harrastaiseen ovat parantuneet, kun on joku, jonka kanssa tehdä noita asioita.
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:24"]
Jos kerran haluat matkustella, miksi et matkusta yksin tai kaverisi kanssa? -ap
[/quote]
Kysyy ap, joka aloituksessaan sanoo, ettei matkustanut itsekään yksin :)
Seksistä, harrastuksista ja käytännössä myös kavereista. En tiedä, oliko se arvoista, mutta harva kai jälkikäteen haluaisi omia lapsiaan peruuttaa.
En varsinaisesti mistään mutta uran olen valinnut siten etten joudu matkustamaan yhtä paljon kuin mieheni. Nyt kun nuorinkin on teini voin toteuttaa itseäni enemmän työssäni ja reissata mielin määrin.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 09:26"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:24"]
Jos kerran haluat matkustella, miksi et matkusta yksin tai kaverisi kanssa? -ap
[/quote]
Kysyy ap, joka aloituksessaan sanoo, ettei matkustanut itsekään yksin :)
[/quote]
Jep. Kiinnostuin ylipäätään matkustamisesta vasta aloitettuani seurustelun. Nykyisin toki matkustan tarvittaessa myös yksin. -ap
Omat sukulaiset ja kaverit jäivät 300km päähän, mutta niin jäivät miehenkin sukulaiset ja kaverit. Siinä mielessä teimme kumpikin saman "uhrauksen", vaikka se johtuikin miehen työstä. Ja joidenkin ruokalajien kokkaamisesta olen luopunut, koska minusta on kivempi laittaa sellaista ruokaa jota mieskin syö mielellään.