Mistä olet joutunut luopumaan kumppanisi vuoksi? Oliko sen arvoista?
Itse en ole joutunut luopumaan mistään. Periaatteessa voisin väittäää luopuneeni mahdollisuudesta seksiin muiden kanssa, mutta ei minulla ollut mitään seksielämää, ennen kuin aloin seurustelemaan. Vastaavasti mahdollisuuteni esim. matkusteluun ja harrastaiseen ovat parantuneet, kun on joku, jonka kanssa tehdä noita asioita.
Kommentit (65)
Kavereistani, vapaudestani, omasta kämpästäni, mielenterveydestäni...
Mies on joutunu luopua exästään ja mä oon joutunu luopuu joistain uusista miestuttavista,mua ei haittaa millään tapaa.
Matkustelu myös täällä. Mies pelkää lentämistä kuollakseen ja pitää matkustusta muutenkin turhana. Onhan se epäekologista. Ompahan tullut kaluttua luontopolkuja ja kansallispuistoja senkin edestä :)
Aijjuu, ja myös naimisiinmenohaaveesta. Yhteisestä päätöksestä kylläkin. Silti Pinteres-kansio täynnä valkoisia mekkoja aina joskus vähän kaivelee...
Tupakasta! Just tuossa ajattelin, että ohhoh, mäkin oon joskus ostanut röökiä kaupasta. Olin jo tuolloin vähentänyt tupakointia, mutta lopetin sen sitten kokonaan. Tai no, saatan muutaman kerran vuodessa polttaa. Ja oli sen arvoista. Hyi kiesus jos polttaisin vieläkin...
Hevosharrastuksesta. Mieheni on vakavasti allerginen, en uskalla ottaa riskiä.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:15"]
Matkustelu myös täällä. Mies pelkää lentämistä kuollakseen ja pitää matkustusta muutenkin turhana. Onhan se epäekologista. Ompahan tullut kaluttua luontopolkuja ja kansallispuistoja senkin edestä :)
[/quote]
Jos kerran haluat matkustella, miksi et matkusta yksin tai kaverisi kanssa? -ap
Koirahaaveesta, mies on todella allerginen.
Asumisesta Suomessa. Muutin siis ulkomaille. Luovuin siitä, etten näe lapsuuden perhettä enkä suomessa asuvia ystäviäni usein. Onneksi on netti.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:24"]
[/quote]
Jos kerran haluat matkustella, miksi et matkusta yksin tai kaverisi kanssa? -ap
[/quote]
En oikeastaan halua edes lähteä ilman miestä. Ei reissut ilman miestä ole poissuljettuja, ei vaan innosta läheskään yhtä paljon.
Mieheni on täysin epämusikaalinen ja rytmitajuton. Konserteissa käyminen ja tanssiminen eivät ole mukavia kokemuksia.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 07:42"]
Mä tulen luopumaan eläimistäni jos tämä suhde jatkuu
[/quote]
Miksi alapeukkuvyöry? Jos muutetaan yhteen niin vaihtoehtoja ei ole kun mies saa nokkosrokon pelkästä kosketuksesta kissaan. Kyllä se vaan niin on, että rakkaus menee näissä asioissa kyllä eläinten ohi. En tietenkään vielä luovu.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:15"]Matkustelu myös täällä. Mies pelkää lentämistä kuollakseen ja pitää matkustusta muutenkin turhana.
[/quote]
Kuulostaa MT-tapaukselta. Varmuuden vuoksi: jätä se sika!
[/quote]
Matkustella voi muutenkin kuin lentämällä :) Me matkustellaan paljon koti- ja lähinaapurimaissa.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:17"]Aijjuu, ja myös naimisiinmenohaaveesta. Yhteisestä päätöksestä kylläkin. Silti Pinteres-kansio täynnä valkoisia mekkoja aina joskus vähän kaivelee...
[/quote]
Kuulostaa tosi yhteiseltä päätökseltä.... :(
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:30"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 07:42"]
[/quote]
Miksi alapeukkuvyöry? Jos muutetaan yhteen niin vaihtoehtoja ei ole kun mies saa nokkosrokon pelkästä kosketuksesta kissaan. Kyllä se vaan niin on, että rakkaus menee näissä asioissa kyllä eläinten ohi. En tietenkään vielä luovu.
[/quote]
Mä luin elämästäni, siksi laitoin alapeukun :DS
Mieheni toivoo, että luopuisin miespuolisista ystävistäni, koska jokainen heistä kuulemma vain haluaa minulta seksiä. Ei kuulemma mitään muuta. En kuitenkaan ole suostunut hänen tahtonsa, vaikka riitoja on alkanut sen takia tulemaan. Enemmänkin olen koittanut tutustuttaa häntä ystäviini.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:30"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 07:42"]
[/quote]
[/quote]
Ei luoja. Itse en luopuisi mistään hinnasta rakkaista kissoistani, jotka ovat olleet elämässäni paljon pidempään.
Mun mies luopui tupakasta. En häntä siihen painostanut, mutta mulla on astma ja hän halusi pelata varman päälle.