Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä olet joutunut luopumaan kumppanisi vuoksi? Oliko sen arvoista?

Vierailija
10.04.2015 |

Itse en ole joutunut luopumaan mistään. Periaatteessa voisin väittäää luopuneeni mahdollisuudesta seksiin muiden kanssa, mutta ei minulla ollut mitään seksielämää, ennen kuin aloin seurustelemaan. Vastaavasti mahdollisuuteni esim. matkusteluun ja harrastaiseen ovat parantuneet, kun on joku, jonka kanssa tehdä noita asioita.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies luopui tupakasta. En häntä siihen painostanut, mutta mulla on astma ja hän halusi pelata varman päälle.

Vierailija
22/65 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereistani, vapaudestani, omasta kämpästäni, mielenterveydestäni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on joutunu luopua exästään ja mä oon joutunu luopuu joistain uusista miestuttavista,mua ei haittaa millään tapaa.

Vierailija
24/65 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelu myös täällä. Mies pelkää lentämistä kuollakseen ja pitää matkustusta muutenkin turhana. Onhan se epäekologista. Ompahan tullut kaluttua luontopolkuja ja kansallispuistoja senkin edestä :)

Vierailija
25/65 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijjuu, ja myös naimisiinmenohaaveesta. Yhteisestä päätöksestä kylläkin. Silti Pinteres-kansio täynnä valkoisia mekkoja aina joskus vähän kaivelee...

Vierailija
26/65 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsihaaveesta.

Vierailija
27/65 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakasta! Just tuossa ajattelin, että ohhoh, mäkin oon joskus ostanut röökiä kaupasta. Olin jo tuolloin vähentänyt tupakointia, mutta lopetin sen sitten kokonaan. Tai no, saatan muutaman kerran vuodessa polttaa. Ja oli sen arvoista. Hyi kiesus jos polttaisin vieläkin...

Vierailija
28/65 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevosharrastuksesta. Mieheni on vakavasti allerginen, en uskalla ottaa riskiä.

Vierailija
29/65 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:15"]

Matkustelu myös täällä. Mies pelkää lentämistä kuollakseen ja pitää matkustusta muutenkin turhana. Onhan se epäekologista. Ompahan tullut kaluttua luontopolkuja ja kansallispuistoja senkin edestä :)

[/quote]

Jos kerran haluat matkustella, miksi et matkusta yksin tai kaverisi kanssa? -ap

Vierailija
30/65 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirahaaveesta, mies on todella allerginen. 

Vierailija
31/65 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumisesta Suomessa. Muutin siis ulkomaille. Luovuin siitä, etten näe lapsuuden perhettä enkä suomessa asuvia ystäviäni usein. Onneksi on netti.

Vierailija
32/65 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:24"]

[/quote]

Jos kerran haluat matkustella, miksi et matkusta yksin tai kaverisi kanssa? -ap

[/quote]

En oikeastaan halua edes lähteä ilman miestä. Ei reissut ilman miestä ole poissuljettuja, ei vaan innosta läheskään yhtä paljon.

Vierailija
33/65 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on täysin epämusikaalinen ja rytmitajuton. Konserteissa käyminen ja tanssiminen eivät ole mukavia kokemuksia. 

Vierailija
34/65 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 07:42"]

Mä tulen luopumaan eläimistäni jos tämä suhde jatkuu

[/quote]

Miksi alapeukkuvyöry? Jos muutetaan yhteen niin vaihtoehtoja ei ole kun mies saa nokkosrokon pelkästä kosketuksesta kissaan. Kyllä se vaan niin on, että rakkaus menee näissä asioissa kyllä eläinten ohi. En tietenkään vielä luovu.

Vierailija
35/65 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:15"]Matkustelu myös täällä. Mies pelkää lentämistä kuollakseen ja pitää matkustusta muutenkin turhana.
[/quote]
Kuulostaa MT-tapaukselta. Varmuuden vuoksi: jätä se sika!

Vierailija
36/65 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Matkustella voi muutenkin kuin lentämällä :) Me matkustellaan paljon koti- ja lähinaapurimaissa.

Vierailija
37/65 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:17"]Aijjuu, ja myös naimisiinmenohaaveesta. Yhteisestä päätöksestä kylläkin. Silti Pinteres-kansio täynnä valkoisia mekkoja aina joskus vähän kaivelee...
[/quote]
Kuulostaa tosi yhteiseltä päätökseltä.... :(

Vierailija
38/65 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:30"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 07:42"]

[/quote]

Miksi alapeukkuvyöry? Jos muutetaan yhteen niin vaihtoehtoja ei ole kun mies saa nokkosrokon pelkästä kosketuksesta kissaan. Kyllä se vaan niin on, että rakkaus menee näissä asioissa kyllä eläinten ohi. En tietenkään vielä luovu.
[/quote]

Mä luin elämästäni, siksi laitoin alapeukun :DS

Vierailija
39/65 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni toivoo, että luopuisin miespuolisista ystävistäni, koska jokainen heistä kuulemma vain haluaa minulta seksiä. Ei kuulemma mitään muuta. En kuitenkaan ole suostunut hänen tahtonsa, vaikka riitoja on alkanut sen takia tulemaan. Enemmänkin olen koittanut tutustuttaa häntä ystäviini.

Vierailija
40/65 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:30"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 07:42"]

[/quote]

[/quote]

Ei luoja. Itse en luopuisi mistään hinnasta rakkaista kissoistani, jotka ovat olleet elämässäni paljon pidempään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi