Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka inhoavat irtoripsiä, hiuslisäkkeitä,

Vierailija
08.01.2015 |

tautuointeja jne. Olen työpaikallani poikkeava mielipiteiitteni kanssa. Naisvaltainen työpaikka tietysti.

nainen 26v

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsipidennykset nounou, tatskat jees jos sopii kantajalleen ja hiuslisäkkeet joo jos oikeasti tarvii (on vähätukkainen tms.)

Mutta kaikki huulitäytteet ja tekotissit (ellei ole täysin lauata) myös nounou.

Vierailija
2/71 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en välttämättä vihaa, mutta niissäkin kohtuus on tärkeä. Hyvät hiustenpidennykset on leikattu omiin hiuksiin sopiviksi ja niitä ei huomaa ja yleensä pidennyksistä tulee just mieleen sellanen rotan häntä joka selvästi erottuu omista hiuksista. Sama tekoripsissä/ ripsenpidennyksissä, sellaset ylidramaattiset harvoin näyttää hyvältä kenelläkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan ylikaiken, koska olen kateellinen niille kaikille paksutukkaisille tekokynsi räpsyripsi kaunottarille koska olen pälvikaljuinen av mamma joka pureskelee kynsiä ja sekin vielä kun mieheni ei saa katsettaan irti näistä tekotukkahoroista jos kävelevät vastaan. Joten todellakin vihaan. Hyi.

Vierailija
4/71 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
5/71 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään maltillisista ripsipidennyksistä, ja itsellänikin on sellaiset. Muuten olen kyllä aika luomu, pitkä paksu tukka löytyy omasta takaa enkä meikkaa kuin meikkipuuterin ja aurinkopuuterin verran, juhliin välillä huulipunaa. Juuri siksi tykkään näistä ripsistä, kun omat ripset on tosi vaatimattomat piikkisuorat nysät ja olen onneton tuhraamaan silmämeikkien kanssa, niin saan vähän ilmettä näin ja korostettua silmiä. Mutta omat pidennykset on kyllä tosi lyhkäiset verrattuna moniin. Niille pidennyksille tuntuu ihmiset monesti tulevan vähän sokeiksi ja sitten lisätään pituutta joka huollossa niin, että lopputulos alkaa olla jo aika koominen. Mutta tärkeintä tietty että on itse tyytyväinen kun katsoo peiliin. :)

Vierailija
6/71 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D lähes kaikilla jenkkinäyttelijöillä (naisilla) on hiustenpidennykset. Siinäpä sitä inhoamaan sitten kaikkia leffoja kun kehtaavat siellä päineen heilua. Ei se hiustenpidennys tarkoita automaattisesti Tuksu-lookia. Voi hyvänen aika kuinka takapajuista sakkia täällä pyöriii

Vierailija
7/71 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin kuinka noita em. Lisäkkeitä käyttää. Jos hiukset on tupeerattu megatötterölle, ripset osuvat kulmiin tai ovat muuten naurettavan överit ja kynnet ovat sentin mittaiset teroitetut, krääsällä koristellut tikarit niin hyi.

Vierailija
8/71 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No asiaan on simppeli ratkaisu, et laita itsellesi sellaisia.

Vierailija
9/71 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mielenkiinnon vuoksi kerran kokeillut sekä hiuslisäkkeitä että tekoripsiä, ja oli otettava pois kun tuntuivat inhottavilta. Eivätkä ne kyllä kauniitakaan ole :)

Tatuoinnit voivat olla kauniita tai rumia. Riippuu ihan määrästä, koosta, tekotavasta ja aiheesta.

Vierailija
10/71 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
11/71 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 09:56"]Itse olen mielenkiinnon vuoksi kerran kokeillut sekä hiuslisäkkeitä että tekoripsiä, ja oli otettava pois kun tuntuivat inhottavilta. Eivätkä ne kyllä kauniitakaan ole :)

Tatuoinnit voivat olla kauniita tai rumia. Riippuu ihan määrästä, koosta, tekotavasta ja aiheesta.
[/quote]
Hiuslisäkkeet ovat ihan eri asia kuin vaikkapa laadukkaasta aidosta hiuksesta tehdyt teippipidennykset. Itselläni esim on vaaleat tälläiset ja ne ovat todella kauniit ja aidon näköiset. Ei niitä edes erota pidennyksiksi. Tosin se vaikuttaa onko pitkä tukka jo luonnostaan niinkuin minulla. Pidän pidennyksiä oikeastaan vain sen takia koska haluan paksumman tukan, omani on ohut. Ja ripsetkin olleet pari kertaa ihan alan ammattilaisen laittamana ohutta, lyhyttä ja laadukasta materiaalia eikä mitään 5 senttistä paksua tönkköä. Näissä kun on niin paljon eroja. Pidennykset niin hiuksiin kuin ripsiinkin voivat olla todella luonnollisen näköiset.

Vierailija
12/71 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovisen näköiset tekorusketussutturat on kyllä nykyajan paskaisin persereikä muodin maailmassa nääs.

Vierailija
13/71 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne tosi tyylittömiä ja enpä ole nähnyt todella menestynyttä naista, joka tällaisiin viitsisi haaskata aikaansa ja rahaansa (pois lukien ne, joiden menestys perustuu ulkonäköön - eikä niissäkään parhaiten menestyneissä ole silmiinpistävimpänä ne keinot, joilla luontoa on avustettu).

Vierailija
14/71 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut sinettipidennykset, laitatin Thaimaassa ja aivan luonnollisen näköiset olivat. Itse en halua että hiuksista näkee, että ne ovat pidennykset, joten ihan maltilliset nuo oli. Voisin laittaa uudelleenkin jossan vaiheessa. Ripsiä ja kynsiä en jaksa alkaa väkerryttämään, laitan sen rahan ja ajan mielummin johonkin muuhun. Muiden ihmisten pidennykset ja ripset ei mua liikuta yhtään, jokainen tyylillään. Tää elämä on liian lyhyt sen miettimiseen, mitä mieltä joku muu sattuu ehkä olemaan

Vierailija
15/71 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
16/71 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen sellaisia ripsien pidennyksiä/tekoripsiä, jotka näyttävät tarantellan jaloilta. Luulisi jo haittaavan näkökenttää.

Vierailija
17/71 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti nainen on paremman näköinen irtoripsillä kuin ilman. Sama juttu kuin pukeutumisessa ja meikkaamisessa. Jos nainen on tehnyt jotain ulkonäkönsä eteen, niin sehän tarkoittaa sitä että hän haluaa mielyttää miestä. Joten kannattaa olla kiinnostunut näistä naisista.

-mies-

Vierailija
18/71 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivunvaihto, toimisitko.

Vierailija
19/71 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 10:40"]

Pääsääntöisesti nainen on paremman näköinen irtoripsillä kuin ilman. Sama juttu kuin pukeutumisessa ja meikkaamisessa. Jos nainen on tehnyt jotain ulkonäkönsä eteen, niin sehän tarkoittaa sitä että hän haluaa mielyttää miestä. Joten kannattaa olla kiinnostunut näistä naisista.

-mies-

[/quote]

Se ei tarkoita kuin sitä, että nainen haluaa ulkonäkönsä miellyttävän miestä. Se ei korreloi sen kanssa, että naisen kanssa olisi hauskaa tai että nainen olisi hyvää seuraa tai että nainen haluaisi miellyttää miestä millään mulla saralla. Itse asiassa se saattaa merkitä sitäkin, että nainen haluaa miehen talutusnuoraansa ulkonäkönsä avulla ja voi sitten leikkiä prinsessaa. Mutta joo, miehet haluavat varmaan hekin eri asioita ja jos jollekin on tärkeää näyttävä nainen, on varmaan valmis kärsimään siitä jonkin verran.

Kannattaa muistaa sekin, ettei naisen kiinnostuksen puute pynttäytymismiellyttämiseen tarkoita sitä, ettei miellyttämisenhalua millään muulla saralla voisi löytyä.

Vierailija
20/71 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä yleensä ottaen. Jos on muutenkin kaunis niin mihin niitä tarvitaan ja jos taas ruma niin se vaan korostuu ettei niilläkään ketään kauniiksi saa. Toisilla hiusjatkeet näyttävät todella suttuisilta ja tunkkaisilta. Kaikille se tosi pitkä tukka ei ole paras mahdollinen. Toki itsekin lisäkkeitä voisin pitää jos oma tukka lähtisi. Ripset nyt vielä menee jos on maltilliset mutta ylipitkät ovat yleensä koomiset varsinkin jos ovat mitätöntä naamaa koristamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi